Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Mr Fizhman:
Skulle också vilja se en ny person, kanske en vanlig familjefar som råkar hamna i trubbel med någon maffia. Som går från att tycka att köra mot rött är en dödsynd till att gå omkring med ett jäkla maskingevär och slakta gangsters.


precis, en vanlig man som inte har kriminell bakgrund som blir indragen i typ maffian
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar BoNne123:
precis, en vanlig man som inte har kriminell bakgrund som blir indragen i typ maffian


Påminner lite om Mafia, men jag tror att det skulle vara bra i ett GTA.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Citerar Sarge:
Påminner lite om Mafia, men jag tror att det skulle vara bra i ett GTA.


Har faktiskt aldrig spelat mafia
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar BoNne123:
Har faktiskt aldrig spelat mafia


Inte? Räknas detta som spoiler då?
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Citerar BoNne123:
Citerar Sarge:
Påminner lite om Mafia, men jag tror att det skulle vara bra i ett GTA.


Har faktiskt aldrig spelat mafia


Inte jag heller, men jag tycker det låter som en intressant story...

Citerar Sarge:
Inte? Räknas detta som spoiler då?


Touché...
Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Skulle också vilja se en ny person, kanske en vanlig familjefar som råkar hamna i trubbel med någon maffia. Som går från att tycka att köra mot rött är en dödsynd till att gå omkring med ett jäkla maskingevär och slakta gangsters.


Som Death Sentence med Kevin Bacon i huvudrollen skulle va coolt
  • 0
Ingen aning om vad det är... Antar film men aldrig hört om den eller sett den
Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
Citerar Szreaper:
Som Death Sentence med Kevin


Kommer knappt ihåg nåt från den filmen

Citerar Szreaper:
Bacon


Mmmm, bacon.MMm
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
När man börjar snacka om bacon, då vet man att en tråd är helt borta... R.I.P den här tråden...
Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
Citerar Puddingface:
När man börjar snacka om bacon, då vet man att en tråd är helt borta... R.I.P den här tråden...


Kevin bacon, som var med i en film som hade typ samma handlinmg som jag ville ha i GTA V
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Vill ha mera crazy fusk i GTA V

jag menar Rockstar kolla lite på hur saint row gör det. jag vill att själva free-roaming delen ska var galnare i V
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Hoppas det blir ungefär som San Andreas, en stor stad med mycket fusk och frihet.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Citerar GiantPotat0:
Hoppas det blir ungefär som San Andreas, en stor stad med mycket fusk och frihet.


Exakt. Myckert fusk ftw
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar GiantPotat0:
Hoppas det blir ungefär som San Andreas, en stor stad med mycket fusk och frihet.


Jag uppskattade dock den realistiska approachen i GTA IV mer än San Andreas. San Andreas känns ibland alldeles för oseriöst.
Ally's
  • 0
Citerar Banka:
Jag uppskattade dock den realistiska approachen i GTA IV mer än San Andreas. San Andreas känns ibland alldeles för oseriöst.


Håller med, även om det är det spel med störst frihet så tog jag inte riktigt storyn på så stort allvar tack vare det oseriösa. Men det var fortfarande rysligt bra.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Banka:Jag uppskattade dock den realistiska approachen i GTA IV mer än San Andreas. San Andreas känns ibland alldeles för oseriöst.

Håller med, även om det är det spel med störst frihet så tog jag inte riktigt storyn på så stort allvar tack vare det oseriösa. Men det var fortfarande rysligt bra.


Storyn tycker jag ska vara mer som den i IV men det ska liksom vara roligare att ta upp spelet igen även om man har klarat av storyn.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Vet inte hur många här som spelat klart TBoGT men under eftertexterna så ser man hur Packie bär en väska och går in på flygplatsen. Kanske får vi vara honom i nästa GTA? Bara det är i USA så är jag nöjd.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
Vet inte hur många här som spelat klart TBoGT men under eftertexterna så ser man hur Packie bär en väska och går in på flygplatsen. Kanske får vi vara honom i nästa GTA? Bara det är i USA så är jag nöjd.


Gör man? Det måste jag ha missat. :o
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
Vet inte hur många här som spelat klart TBoGT men under eftertexterna så ser man hur Packie bär en väska och går in på flygplatsen. Kanske får vi vara honom i nästa GTA? Bara det är i USA så är jag nöjd.

Bara det finns en landsbygd med traktorer så är jag nöjd (Typ en remake av SA).
You shall all be in my retro hands! I'll give you a cookie for free.
  • 0
Citerar GiantPotat0:
Gör man? Det måste jag ha missat. :o


Du får kolla noggrannare. =P

Citerar NaturalLifeCrusher:
Bara det finns en landsbygd med traktorer så är jag nöjd (Typ en remake av SA).


Det plus en flygplats så att man kan åka till VC. Då är nästa GTA perfekt för min egna del när det kommer till frågan var det ska utspelas.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
Citerar GiantPotat0:Gör man? Det måste jag ha missat. :o

Du får kolla noggrannare. =P

Citerar NaturalLifeCrusher:Bara det finns en landsbygd med traktorer så är jag nöjd (Typ en remake av SA).

Det plus en flygplats så att man kan åka till VC. Då är nästa GTA perfekt för min egna del när det kommer till frågan var det ska utspelas.

Det är också en önskan, att man suddar ut LC och skapar flyplatser som är användbara.
Så man kan flyga mellan SA och VC.
You shall all be in my retro hands! I'll give you a cookie for free.
  • 0
Citerar NaturalLifeCrusher:
Så man kan flyga mellan SA och VC.


Det kan du nog sluta hoppas på, tyvärr. Att utveckla en stad tar enormt mycket tid och att sedan förbättra den på alla plan genom de förutsättningar vi har för nästa generation eller denna så kommer detta nog aldrig finnas tid till att utveckla två som är fulländande på en hög nivå.
Ally's
  • 0
Hej, den här tråden har startat upp igen, glad överraskning

Förresten, kolla in nyheten här på GR om eventuellt PC släpp av expansionerna
Kanske kommer till PS3! Oh happy day

Och en annan intressant nyhet ligger här http://www.rockstarbase.com/?p=2808

Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
Detta står på EFLC manuellen.

Troligen Vice City om man kollar noga på bilden.

http://www.gta4.net/news/4359/liberty-city-its-over--next-stop/

En ny Vice City är en dröm
Mr. Theng, either you come with me willingly, or I will cut off your hands and bitch slap you with them until we get to where we are going..
  • 0
Citerar NFL-Kristian:
Detta står på EFLC manuellen.

Troligen Vice City om man kollar noga på bilden.

http://www.gta4.net/news/4359/liberty-city-its-over--next-stop/

En ny Vice City är en dröm

men var på affischen står det vice city? ser bara liberty city - its over....
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!