LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Grand Theft Auto V


      Citerar AG Jati:
      Citerar RepZi:Börjar på less på att vänta på mitt ex från UK. Köper det fan någon annanstans snart..

      Har dem meddelat via mejl vilket datum du ska få det? Jag skulle egentligen få den 26:e men fick sex dagar tidigare.


      Nej! Köpte ifrån Game.co.uk, förhoppningsvis får jag det denna vecka.
      • 0
      Haha, vissa Knife Flights är ju bara för roliga... (obs! jag ljuger)
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Jag gjorde alla uppdragen, körde lite samt de flesta Strangers and Freaks. Räknade alla timmar inspelat material jag hade och det blev något på 40.


      Aa okej. Strangers and freaks började jag med efter storyn var avklarad så kanske därför inte mina timmar kommer upp i ca 40. Men på dessa 27h blev det en lekande omkring i staden också. Har läst på många ställen att storyn är på 35h. Men kanske är strangers and freaks inräknat i speltiden då.

      Men ja, spelar väl ingen roll om storyn hade varit 50h. Så bra som detta spel är så hade väl det känts för kort också
      En signatur är inte alltid en signatur.
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Ska sätta mig och försöka leka med aktierna idag.


      Jag har fortfarande inte fått någon ordning på det där med att manipulera marknaden. Investerade 45 miljoner i FlyUS, åkte till flygplatsen och sprängde de andra flygbolagens plan. Hände absolut ingenting.
      "Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
      • 0
      Citerar Mr Smiley:
      Så ser det ut för mig, för tillfället.


      Hur gjorde du för att få den där?
      We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
      • 0
      Citerar grandtheftauto4life:
      Jag har fortfarande inte fått någon ordning på det där med att manipulera marknaden. Investerade 45 miljoner i FlyUS, åkte till flygplatsen och sprängde de andra flygbolagens plan. Hände absolut ingenting.


      Assassination uppdragen är lätta att tjäna pengar på om du inte gjort det redan, satsade 32 miljoner på en grej och fick 26 miljoner i vinst.
      "Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
      • 0
      Citerar Glass Simon:
      Hur gjorde du för att få den där?


      Social Club!
      Indecent exposure is fun.
      • 0
      Citerar GinTonic:
      Assassination uppdragen är lätta att tjäna pengar på om du inte gjort det redan, satsade 32 miljoner på en grej och fick 26 miljoner i vinst.


      Har tyvärr redan kört alla. Drog i och för sig in strax under 30 miljoner på det sista, men det räcker ju inte på långa vägar för att köpa golfklubben.
      "Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
      • 0
      Citerar Mr Smiley:
      http://i.imgur.com/LxdMGK9.png

      Så ser det ut för mig, för tillfället.


      Fattar inte Varför 100% inte är att göra allting... man behöver ju bara hitta 14 av 57 random events för att kunna få 100%
      Varför välja konsol då man kan ha alla?
      • 0
      Citerar ante900310:
      Fattar inte Varför 100% inte är att göra allting... man behöver ju bara hitta 14 av 57 random events för att kunna få 100%


      Jag tror det nu handlar mera om att testa allting än att göra allting
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar grandtheftauto4life:
      Har tyvärr redan kört alla. Drog i och för sig in strax under 30 miljoner på det sista, men det räcker ju inte på långa vägar för att köpa golfklubben.


      Ah, näe. Den är ju rätt dyr. ^^
      "Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
      • 0
      Ligger på 43% efter cirka 40 timmar.
      "M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
      • 0
      Jag tycker bäst om Trevor. Han gör som han vill, skiter i vad övriga tycker och är allmänt dryg. Michael är som Tony Sopranos i Gta och Franklin påminner om CJ. Jag gillar alla men Trevor är favoriten.
      • 0
      Citerar NintendorRemote:
      Jag tycker bäst om Trevor. Han gör som han vill, skiter i vad övriga tycker och är allmänt dryg.

      Hur dessa kvalitéer i en karaktär tilltalar någon förstår jag inte. Det du beskriver låter som Kratos

      Kan tillägga:
      Det enda jag kan finna bra med honom är hur oförutsägbar han är. Men det kan också delvis bero på att de resterande två är förutsägbara eller snarare är det precis så.
      "Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
      • 0
      Då rullar eftertexterna för mig. Ska försöka hinna med 100 % innan GTA Online släpps!
      Någon som vet ett bra sätt att få pengar på? Vill gärna ha råd med golfklubben
      • 0
      Hatar fortfarande Knife Flights.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Äntligen fick jag igång min bluray läsare och börjat lira detta spelet . Lite segt som sagt i början.. Men grafiken verkligen top notch Men visst märker man av de låga framesen, men ska inte klaga, ska vara nöjd att jag får uppleva detta spelet iafall Så skiter i vilket.
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Hatar fortfarande Knife Flights.


      Min enda erfarenhet med dem är flight school. Tycker att helikoptrar är oändligt mycket värre.
      To Dare is To Do
      • 0
      Citerar Inarion:
      Min enda erfarenhet med dem är flight school. Tycker att helikoptrar är oändligt mycket värre.


      Det var en särskild Knife Flight som jävlades med mig.
      Under The Bridge var överlag väldigt lätta, så nu fick jag en trophie för alla Knife Flights och broar.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Gjorde om Michael till Walter White. Blev riktig tuff alltså.
      Protect ya neck
      • 0
      Har äntligen fått min Special Edition utgåva från UK. Tog ett tag kan man lätt säga!
      • 0
      Citerar RepZi:
      Har äntligen fått min Special Edition utgåva från UK. Tog ett tag kan man lätt säga!


      Bättre sent än aldrig.
      Protect ya neck
      • 0
      Citerar Gangsta_D:
      Citerar RepZi:Har äntligen fått min Special Edition utgåva från UK. Tog ett tag kan man lätt säga!

      Bättre sent än aldrig.


      http://youtu.be/xYnzZ2rczSo
      • 0
      Franklin är absolut den tråkigaste av de tre. ingen karaktärsutveckling, ingen personlighet, ingen motivation och inget betydelsefullt förhållande till någon av de andra main-karaktärerna. Det känns som att de klippt ut en stor del av Franklins story helt enkelt. Dock så är Lamar en av mina favoriter, älskar när han och Trevor pratar
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!