Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 09 - Officiell tråd


Köpte 09 för några veckor sedan, igår kväll spelade jag ordentligt för första ggr om man säger så. kanonlir men två saker slår mig...................1. är det inte jävligt svårt att finta och dylikt? man måste ju ha tajming som en simhoppare!
2: Finns det inget karriärläge? jag menar då inte be a pro utan ett hederligt välj ett lag och spela en hel säsong! Eller har jag missat det totalt i menyerna?
  • 0
Jag ska köpa FIFA 09 när det är rea snart i julen då kanske det är lite billigare, tänker inte bli rånad av EB Games på 700 kr.

Men det ska bli kul att möta er med mitt älskade AS Roma!
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar barca_matsa:
2: Finns det inget karriärläge? jag menar då inte be a pro utan ett hederligt välj ett lag och spela en hel säsong! Eller har jag missat det totalt i menyer
na?


Du har missat det totalt, gå in i spellägen på menyn så ska det stå karriärläge där, eller manager mode som det heetr på engelska.
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
  • ZcuB
  • ZcuB
Tjena, jag har en fråga. I Fifa 08, när man körde som ett allsvenskt lag så kunde man inte spela MLT eller någon av dom europiska cuperna. Kan man det här? För är riktigt sugen på att göra ett nytt karriärläge med ett allsvenskt lag, men vill inte, som i Fifa 08, bara spela Allsvenskan och Svenska Cupen.

EDIT: Menar karriärläget som manager då. =)
  • 0
jag vet att jag är lite sen men jag hittar inte var man bytar nummer i karriär läget ser lite konstigt ut när den bästa toppen i laget har nummer 2 på ryggen
  • 0
Citerar ZcuB:
Tjena, jag har en fråga. I Fifa 08, när man körde som ett allsvenskt lag så kunde man inte spela MLT eller någon av dom europiska cuperna. Kan man det här? För är riktigt sugen på att göra ett nytt karriärläge med ett allsvenskt lag, men vill inte, som i Fifa 08, bara spela Allsvenskan och Svenska Cupen.

EDIT: Menar karriärläget som manager då. =)

Nej, man kan tyvärr inte spela med allsvenska lag i de europeiska cuperna eftersom Allsvenskan är för lågt rankad.


Citerar _ola_:
jag vet att jag är lite sen men jag hittar inte var man bytar nummer i karriär läget ser lite konstigt ut när den bästa toppen i laget har nummer 2 på ryggen

Man kan inte byta nummer i Karriärläget. Otroligt dåligt.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Teddan:
Citerar ZcuB:Tjena, jag har en fråga. I Fifa 08, när man körde som ett allsvenskt lag så kunde man inte spela MLT eller någon av dom europiska cuperna. Kan man det här? För är riktigt sugen på att göra ett nytt karriärläge med ett allsvenskt lag, men vill inte, som i Fifa 08, bara spela Allsvenskan och Svenska Cupen.

EDIT: Menar karriärläget som manager då. =)
Nej, man kan tyvärr inte spela med allsvenska lag i de europeiska cuperna eftersom Allsvenskan är för lågt rankad.


Citerar _ola_:jag vet att jag är lite sen men jag hittar inte var man bytar nummer i karriär läget ser lite konstigt ut när den bästa toppen i laget har nummer 2 på ryggen
Man kan inte byta nummer i Karriärläget. Otroligt dåligt.


Skulle det inte komma en patch till det ?
  • 0
Citerar GamerAnte:
Skulle det inte komma en patch till det ?

Okej, det kanske har kommit en patch. Jag vet inte eftersom jag inte har spelat FIFA på ett tag.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Teddan:
Man kan inte byta nummer i Karriärläget. Otroligt dåligt.


Jag vet, det är ju vansinnigt idiotiskt. Det finns flera såna punkter i FIFA.
  • 0
Citerar Teddan:
Citerar GamerAnte:
Skulle det inte komma en patch till det ?

Okej, det kanske har kommit en patch. Jag vet inte eftersom jag inte har spelat FIFA på ett tag.


Det kommer ingen patch, patchen var att det inte bara skulle bli nr 2 när man köpte spelare i karriärläget utan mer variation. Sen innehöll patche flera andra saker men inga viktiga som att man är tvungen att byta väder manuellt i karriärläget
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
Citerar Kamphan:
Det kommer ingen patch, patchen var att det inte bara skulle bli nr 2 när man köpte spelare i karriärläget utan mer variation. Sen innehöll patche flera andra saker men inga viktiga som att man är tvungen att byta väder manuellt i karriärläget

Okej. Dåligt av EA att inte fixa problemen. Att man inte kan byta nummer på spelarna i karriärläget är rent ut sagt idiotiskt.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Klarade Manager Mode idag, spelade med legendarisk hela vägen
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
  • Epaa
  • Epaa
skryt? (host)
  • 0
Någon som vill lira ? (Till Xbox360)
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
vann dubbeln med arsenal på legendarisk , värvade david villa han gjorde 56 mål
"Det är champions league ska vi kolla på totti? Inte en chans , jag ska Först dinga 80" - Tragiska WoW Nördar.
  • 0
Citerar zyber:
Någon som vill lira ? (Till Xbox360)


Inte just nu, men sen visst, jag addar dig.
  • 0
Adidas Live Season tror jag det heter uppdaterar det bara spelarnas form eller uppdaterar det också hur många poäng eller vad det nu heter dom har? Asså t.e.x om en spelare har 87 och spelar efter några bra matcher höjs den?
Hoppas för jag vill inte se Brighi med 70+ och sitter i bänken hos Roma.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar TheWii:
Adidas Live Season tror jag det heter uppdaterar det bara spelarnas form eller uppdaterar det också hur många poäng eller vad det nu heter dom har? Asså t.e.x om en spelare har 87 och spelar efter några bra matcher höjs den?
Hoppas för jag vill inte se Brighi med 70+ och sitter i bänken hos Roma.


Japp, precis så.
  • 0
Fungerar det bra då? Är inte det tråkigt att typ en spelare i ditt lag spelar dåligt hela veckan pågrund av en dålig match?
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Hallå!
Jag har köpt hela adidas Live season för alla ligor men jag undrar om jag kan använda uppdateringen när jag spelar Online mot en kompis? Spelade idag och ingen av oss kunde använda oss av de uppdaterade lagen.

Mycket tacksam för svar.

//Fabbe
  • 0
Citerar TheWii:
Fungerar det bra då? Är inte det tråkigt att typ en spelare i ditt lag spelar dåligt hela veckan pågrund av en dålig match?


Jo, ibland kan det var lite irriterande, men annars funkar det bra tycker jag. Använder det inte så mycket.
  • 0
Citerar Epaa:
skryt? (host)


haha aah, riktigt skryt ;)
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
Finns det vanliga uppdateringar som kommer ibland då? Asså som Adidas Live Season fast utan form-saken som gör om dom spelar dålig eller bra?
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar TheWii:
Finns det vanliga uppdateringar som kommer ibland då? Asså som Adidas Live Season fast utan form-saken som gör om dom spelar dålig eller bra?


Ja
  • 0
bra då

btw är det någon som vet vad fifa kostar i Elgiganten (helst i kungens kurva) för det står inte i deras hemsida. vill köpa det idag
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!