Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 09 - Officiell tråd


Citerar Hogsander:
Har nhl 09 till xbox 360 nu men har inte hunnit testa än.


Fel tråd?
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Denari:
Citerar Hogsander:Har nhl 09 till xbox 360 nu men har inte hunnit testa än.

Fel tråd?

Ojdå XD.
Moget att säga moget när man menar omoget
  • 0
Jag måste säga att årets NHL och FIFA spel ser otroligt bra ut! Kanske blir det så att jag köper mitt första NHL spel sedan NHL 2005 och FIFA 09!
  • 0
  • Epaa
  • Epaa
vet nån när recensionen kommer på internet
  • 0
Är det nån som hoppas på ryska ligan så är det typ bara att sluta hoppas. Jag läste nånstans att det ska va 30 ligor i 09. Var det inte lika många i 08? Ifall det stämmer så tror jag knappast att de tagit bort en liga för att lägga dit en annan.

Själv tar jag dock hellre Superettan än ryska ligan, bara pga en spelare: Allbäck. Synd att han inte lär vara med i 09. Kanske i landslaget dock. Beror ju på hur pass uppdaterade laguppställningarna blir. Äh, han är nog med trots allt, tillsammans med Ljungberg.

BTW, jag orkar inte vänta tre veckor till på 09!!!
  • 0
För en gångs skull verkar det vara väldigt bra Achievements i ett FIFA-spel. Härligt.
Prestige 9 | MW2
  • 0
Citerar Trollywood:
För en gångs skull verkar det vara väldigt bra Achievements i ett FIFA-spel. Härligt.


Ja. De var idiotiska i 08. Jag har endast 340 GS, trots att jag spelat skitmycket. Man måste bara grovhata Utmaningsläget.
  • 0
  • Epaa
  • Epaa
Längtar så jäkla mkt
  • 0
Ni som har provat demot, kan ni berätta lite mer om spelet?
  • 0
Citerar metroid_prime:
Ni som har provat demot, kan ni berätta lite mer om spelet?


Vad kan man berätta?
Själv har jag alltid kört på PES-spelen men blir nog FIFA i år. Blev väldigt positivt inställd till spelet efter demot. Sedan har PES bara blivit sämre med åren =/.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Längtar otroligt mycket på FIFA alltså.

Citerar Trollywood:
För en gångs skull verkar det vara väldigt bra Achievements i ett FIFA-spel. Härligt.


Ja, fy dom på 08 sög.
Har 450 Gamescore på spelet har jag för mig.
  • 0
någon som vill vara med i en klubb på fifa? vore kul o dra ihop ett gäng.
  • 0
Vilket datum släpps spelet?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Vilket datum släpps spelet?


3:e Oktober.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Kanske köper fifa i år. Köpte 05 och 07 så det ska väl vara i år jag köper ett nytt fotbollsspel isåfall
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0
Citerar sjogren:
någon som vill vara med i en klubb på fifa? vore kul o dra ihop ett gäng.


Skulle kunna tänka mig det. Helt klart.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Jag kan vara med. Hur fungerar det? är man en spelare i ett lag på be a pro?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Jag skulle kunna tänka mig att vara med.

Mestadels för att förstöra för Denari men ändå...
Awesomeness would ensue.
  • 0
Fan vad härligt asså, jag upptäckte nyss att det går att göra typ 40 olika målgester på demot. Jag trodde bara det fanns 4! Efter ett mål springer jag alltid runt, håller in RT som vanligt, och då finns det ju bara 4 olika.

LB + B är värsta Henke Larsson-målgesten. Ska bli skithärligt att göra den med han. Nu längtar jag bara ännu mer efter 09!


Citerar sjogren:
någon som vill vara med i en klubb på fifa?


Självklart
  • 0
Men måste man vara tio stycken i ett lag?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar sjogren:
någon som vill vara med i en klubb på fifa? vore kul o dra ihop ett gäng.

Ifall jag köper spelet är jag gärna med
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0
Jag köper det till ps3. så alla som vill vara med kan ju höra av sig.
  • 0
Demot var kul Speciellt svårighetsgraderna har de bättrat på..
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Jag är PÅ! Har ps3
  • 0
alla som vll vara med kan ju skriva till mig
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!