Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Tips på gratis spel till Steam.


Kan vi inte tipsa om gratis spel som finns på Steam?

Jag vill tipsa om Black Squad som är lite som CS ungefär.

Min fråga är, vad finns det för FPS-spel gratis på Steam?
  • 0
Citerar Misternice:
Kan vi inte tipsa om gratis spel som finns på Steam?

Jag vill tipsa om Black Squad som är lite som CS ungefär.

Min fråga är, vad finns det för FPS-spel gratis på Steam?


Team Fortress 2

Planetside 2

Quake Champions

Dirty Bomb

Warface

Call to arms (Hybrid mellan rts/fps d.v.s. bygg baser, styr armeer och spela spelet som en taktisk skjutare från ett fp perspektiv även tp. Inte spelat så mycket men lovar gott påminner om Battlestations spelen som blandar genrer eller natural selection)

Mechwarrior Online (mer en fordonssimulator ungefär men sett från ett fps läge)

Brink... osäker på om det verkligen är f2p idag längesedan jag spelade spelet dock men tror att det är gratis just nu.

Blacklight: Retribution (lite tråkig betalmodell nu som jag förstått det men en gång var det bra)

Warframe (tredje persons action spel men i min mening kanske det bästa action spelet som är f2p vid sidan av en del mer simulator aktiga spel).

CombatArms: Reloaded (inte släpt än på steam men ska nu i oktober, spelade inte gratisversionen utanför Steam så jag vet inte om spelet är bra, det har dock fått fina omdömen verkar dock ha varit plågat av fuskare och annat).
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Dota 2

Bästa moba
  • 0
Ashalt 9: Legends. Racing spel, finns inte på Steam men du kan enkelt hitta det på Microsoft Store. Spelet är gratis men är också ett spel som finns på mobil så förbered dig på en hel del mikrotransaktioner men det är fortfarande kul att spela säger jag som inte är någon stor racingfantast.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Fick syn på ett igår som jag har testat, helt okej. Walking Zombie 2. Polygonbaserat FPS shooter med zombies. Det finns så att man kan köpa spelet för typ 100 lappen och gillar man spelet så kan det vara värt det.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!