Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Half-Life 3 (Officiella)


Skulle vara kul om man fick återse, Adrian Sheppard i Half Life 3.
If I had a Rocket Launcher, I'd make somebody pay
  • 0
Citerar Medley:
Skulle vara kul om man fick återse, Adrian Sheppard i Half Life 3.


Det går ju rykten om att Half-Life 2: Episode Four (som tydligen verkar komma ) skall man få återse och kanske spela som Sheppard.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Jag förväntar mig mer än ett mästerverk.
I don't envy you.
  • 0
what what what?! försenad julklapp eller fake eller vad?
  • 0
Fake.
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0
Jag skulle säga fejk.
  • 0
Citerar klajdo1:
försenad julklapp eller fake eller vad?


Snarare för tidig i så fall, eftersom den var uppe innan jul. Men fejk.
  • 0
Tänk när Half Life 3 släpps. Vilka enorma förväntningar alla kommer att ha. Det kommer att behövas ett av tidernas bästa spel för att alla ska bli lugna. Jag förväntar mig mer än ett mästerverk. Jag hoppas innerligt att de kan leverera.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Citerar Twisp:
http://i.imgur.com/BjfCI.jpg

Hmhmhm?


Jag ser inte hur dessa två tweets hör ihop på något sätt alls och det är bara Valve som berättar om deras sida där man kan se de senaste nyheterna till deras spel och reor på Steam?
We own your fucking dreams!
  • 0
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Jag ser inte hur dessa två tweets hör ihop på något sätt alls och det är bara Valve som berättar om deras sida där man kan se de senaste nyheterna till deras spel och reor på Steam?


Man kan väl hoppas?
Fuck yeah!
  • 0
Det venne, vågar man hoppas igen? Vill inte få mitt hjärta krossat av Gabe igen...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Jag har lämnat mina förhoppningar på hyllan. Gabe har sagt att de visar spel först när de är redo och någorlunda nära ett släpp. Betvivlar att det är Half-Life 3 fram tills dess att det faktiskt är det.
  • 0
E3 nu i år?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
E3 nu i år?


De har sagt att de inte har någonting att visa på E3.
We own your fucking dreams!
  • 0
Hoppet lever kvar... Valve, ge oss Half-Life 3 nästa generation, tack!
There's no bit like 8-bit.
  • 0
Nå, nu när Jonas blåste upp det radioaktiva dammet som är Half Life 3, vågar man verkligen hoppas eller tror ni att Gaben kommer krossa våra känslor?
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Jag har också orealistiskt höga förväntningar för Half-Life 3. Speciellt efter Spoiler:Borealis hint:en i Portal 2 och hur Portal spelen verkar knytas ihop med Half-Life spelen lite grann.

Jag hoppas på ett 10/10 och att Half-Life 3 verkligen kommer att förtjäna alla titlar som det förmodligen kommer att vinna.
  • 0
Half-Life 3 hoppas jag på så mycket!
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Äsch, ett spel på över åtta års väntan ska man ju inte ens tänka på! Längtar mer efter det nya Beyond: Good & Evil.

Tillagt 2013-02-13 20:21:
Indiegame Fan/Haters gonna hate
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Indiegame Fan/Haters gonna hate

Jag är inte säker på att jag förstår vad du menar.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!