Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed 2


Hur får piraterna egentligen det tillgänligt så tidigt? Är det att andra länder släpper tidigare eller vad?
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Kudo:
Mycket mer variation i detta än ettan. Mycket fler sido-uppdrag att göra m.m.. och MÅNGA fler vapen att använda och köpa. Har precis fått poison-knives vilka är underbara att leka med och förgifta fiender


Hoppas du blir bannad om du har piratat !
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar Axelorio:
Hur får piraterna egentligen det tillgänligt så tidigt? Är det att andra länder släpper tidigare eller vad?


Internet kanske^^
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar whitemaster14:
Citerar Axelorio:
Hur får piraterna egentligen det tillgänligt så tidigt? Är det att andra länder släpper tidigare eller vad?


Internet kanske^^


Det måste ju börja med att någon får spelet, rippar det och sen lägger upp det på internet. Hur får denna person spelet så tidigt?
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Citerar whitemaster14:Citerar Axelorio:
Hur får piraterna egentligen det tillgänligt så tidigt? Är det att andra länder släpper tidigare eller vad?


Internet kanske^^

Det måste ju börja med att någon får spelet, rippar det och sen lägger upp det på internet. Hur får denna person spelet så tidigt?


Ja du. Kommer det på torsdag eller fredag?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar whitemaster14:
Ja du. Kommer det på torsdag eller fredag?


Grejen är att spelet redan har legat uppe ett par dagar på internet.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Citerar whitemaster14:Ja du. Kommer det på torsdag eller fredag?

Grejen är att spelet redan har legat uppe ett par dagar på internet.


Jaha. Har bokat på Gamestop. Det står ju 19(torsdag) men i senaste filmen på GR står det i slutet på texten, inte filmen att det släpps på fredag.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
det var bah ett slarvfel
Men jag e liksom lite less för jag ska få det till jul så jag måste vänta till december
We are not men disguised as mere dogs, we are wolves disguised as men.
  • 0
Har bara spelat några timmar just nu. Väldigt likt ettan, både det negativa och det positiva än så länge. Och en jävligt seg start som känns som en tre timmars tutorial... Speciellt om man redan har spelat ettan.

Och nej jag har inte laddat ner spelet,
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Har bara spelat några timmar just nu. Väldigt likt ettan, både det negativa och det positiva än så länge. Och en jävligt seg start som känns som en tre timmars tutorial... Speciellt om man redan har spelat ettan.

Och nej jag har inte laddat ner spelet,


Har kraz fixat det åt dig?^^
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Har kraz fixat det åt dig?^^



Aa...
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Citerar whitemaster14:Har kraz fixat det åt dig?^^


Aa...


Men jag kommer Skåneland då och ber henne skaffa ett åt mig också.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar Ric:
Det måste ju börja med att någon får spelet, rippar det och sen lägger upp det på internet. Hur får denna person spelet så tidigt?

Finns olika förslag;
Folket som recenserar spel *blickar mot GR*, folket som jobbar på spelbutiker, folket som fraktar spelet, folket som tillverkar spelet.

There you go!


Själv fick jag köpa det tidigare ifrån ägaren av GAMEet som ligger nära, känner han ..
Gillar spelet såhär långt (spelat ca 6h)
Men jag måste säga att spelet liknar det första spelet väldigt mycket! och det känns nästan lite för enkelt ..
  • 0
  • Felx
  • Felx
Inte långt kvar! När kommer recensionen?
  • 0
Är det lika repetativt med folksamlingar att rädda, informationshämtning (lyssna eller banka skiten ur ngn), klättra torn för att "låsa upp minimap delen" osv?

Dessa delar gjorde att man tröttna efter 2.5 stad i ettan och man la ner.
  • 0
Citerar Ric:
Det måste ju börja med att någon får spelet, rippar det och sen lägger upp det på internet. Hur får denna person spelet så tidigt?
Det beror på att företag och affärer får tillgång till spelet före det kommer ut, t.ex. att gamestop har spelet i lagret en vecka innan eller så. Sen så de som jobbar på företaget där de trycker skivorna till spelet kan lätta snappa åt sig ett och sedan sprida det över internet.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar xa2173:
Är det lika repetativt med folksamlingar att rädda, informationshämtning (lyssna eller banka skiten ur ngn), klättra torn för att "låsa upp minimap delen" osv?

Dessa delar gjorde att man tröttna efter 2.5 stad i ettan och man la ner.

Inte lika repedetiva uppdrag, men det är fortfarande i samma "schema" som förut,
du gör några uppdrag - sedan dödar du honom, gör några uppdrag - döda honom osv... men du måste fortfarande kättra torn för att se mer på minimappen.

Dock finns det många sidequests och andra saker att göra, som t.ex renovera om en stad, utforska de 6 hemliga grottorna osv..
  • 0
det kommer på torsad 19onde. ska då hämta mitt black ed

bestälde det på en internedsida med det var white ed så jag var tvungen at avbeställa den odern...
  • 0
Så det släpps den 19? Har från vissa hört 18 nämligen...
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
  • Jokz
  • Jokz
1 minut kvar till amerikanska släppet, och recensionen på GR!
  • 0
På torsdag ska jag hämta upp min Black Edition från Webhallen och är väldigt taggad
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Riktigt kul spel faktiskt! 9.5/10 av mig, men jag har inte kört klart. Men jag hatar vissa delar med dålig skärmuppdatering
  • 0
  • I
  • I
Om jag får pengar över blir det ett köp, annars väntar jag till efter jul.
Ad finem ambulo.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!