Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed 2


Citerar Kazeus:
Citerar mickemilanista:Tänkte mer på Ezio, vill ha en mer Altair-liknande Assassin i 3:an



Mjo iofs, även om jag tycker att Ezio kändes mer personlig.


Gillade Ezio mycket mera än Altäir eftersom på honom var allt i princip nytt. Du kunde ändra färger på kläder, nya vapen och man kan köpa svärd. Och han har i princip ett eget hem, Monteriggoni, även fast man kan tänka sig att lönnmördarnas tillhåll i AC kunde vara Altäir's hem.
  • 0
Citerar Kazeus:
Citerar mickemilanista:
Tänkte mer på Ezio, vill ha en mer Altair-liknande Assassin i 3:an



Mjo iofs, även om jag tycker att Ezio kändes mer personlig.


Precis, jag vill ha en lite mer hemlighetsfull Assasin!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Man ju tydligen spela som en kvinna i AC 3, har jag hört ryckten om.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Man ju tydligen spela som en kvinna i AC 3, har jag hört ryckten om.


Det skulle väl bli Ezio igen?
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar BoNne123:
Citerar HellSpawn:Man ju tydligen spela som en kvinna i AC 3, har jag hört ryckten om.

Det skulle väl bli Ezio igen?


Det fanns väl transpersoner på den tiden också?
(Dåliga) skämt åsido, har läst att man skulle vara Ezio. Varför man skulle vara en kvinna kan jag inte förstå.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar BoNne123:
Citerar HellSpawn:
Man ju tydligen spela som en kvinna i AC 3, har jag hört ryckten om.


Det skulle väl bli Ezio igen?


Jag vet inte.
Evil Is Back
  • 0
Citerar BoNne123:
Citerar HellSpawn:Man ju tydligen spela som en kvinna i AC 3, har jag hört ryckten om.

Det skulle väl bli Ezio igen?


Hoppas verkligen det blir en fortsättning på Ezio =D
  • 0
Det blir en fortsättning på Ezio i Rom. Är glad att de fortsätter på han.
  • 0
Citerar blitzsnake:
Det blir en fortsättning på Ezio i Rom. Är glad att de fortsätter på han.


Jag undrar hur den här historien är tänkt att sluta... För egentligen handlar ju det hela om Desmond. Han håller ju på att lära sig Ezio's tekniker pga att han ska ska kicka tempelriddar-ass i nutiden, men det kan väl inte vara tänkt att man ska spela ett Assasin's Creed med Desmond som Assassin? Springa runt med svärd i nutid... LOL!
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar blitzsnake:
Det blir en fortsättning på Ezio i Rom. Är glad att de fortsätter på han.


Källa plz?
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar mickemilanista:
Springa runt med svärd i nutid... LOL!


Indeed... LOL!
Semper fidelis
  • 0
Citerar BoNne123:
Citerar Axelorio:Källa plz?

http://www.gamereactor.se/nyheter/21088/Ubisoft+talar+Assassin
%27s+Creed+III/


Asch då, jag vill inte köra som Ezio igen! xD Vill som ett flertal andra har miljöombyte osv
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Det kommer ju vara härligt att få utforska rom, men skulle gärna sett ett hopp till någonstans mellan 1600-talet och 1800-talet...
Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
  • Phip
  • Phip
Det finns inte så mycket att göra när man har klarat spelet. Lite små quest här och där bara.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Phip:
Det finns inte så mycket att göra när man har klarat spelet. Lite små quest här och där bara.


Efter att man samlat alla fjädrar, fixat alla achievements så har spelet legat på hyllan helt orört. Inget återspelningsvärde alls, visst lite kul å hoppa runt på taken. Men hur mycket gjorde man inte det när man samlade fjädrarna (med hjälp av youtube ofc)...
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Axelorio:
Citerar Phip et finns inte så mycket att göra när man har klarat spelet. Lite små quest här och där bara.

Efter att man samlat alla fjädrar, fixat alla achievements så har spelet legat på hyllan helt orört. Inget återspelningsvärde alls, visst lite kul å hoppa runt på taken. Men hur mycket gjorde man inte det när man samlade fjädrarna (med hjälp av youtube ofc)...


Jag gillar free-roaming som GTA osv. Men de är inte så roligt efter ha klarat spelet att springa runt på taken och döda alla vakter på samma sätt, hela tiden om och om igen.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar HellSpawn:
Man ju tydligen spela som en kvinna i AC 3, har jag hört ryckten om.


Nä, Animusen går ju mellan manliga arvingar, så.

Vi måste dock få spela som Desmond en hel del, ifall det ska bli en trilogi. Som det ser ut nu vill väl Ubisoft dock exploatera serien så mycket som det går. Usch.
To Dare is To Do
  • 0
Ska köpa white edition. Har haft spelet förut och ångrar att ja sålde de.
Semper fidelis
  • 0
Citerar ExagoN95:
Ska köpa white edition. Har haft spelet förut och ångrar att ja sålde de.


Vad är det för extragrejer man får i white/black edition?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Citerar ExagoN95 ka köpa white edition. Har haft spelet förut och ångrar att ja sålde de.

Vad är det för extragrejer man får i white/black edition?


White Edition:
- Vit Ezio-figurine
- Exklusiv spelbar bana (Santa Mario Dei Frari, Venedig)
- Läcker vit låda

Black Edition:
- Collectable black packaging with unique authentic holographic signature, Rare "Master Assassin" upgrade Ezio figurine, this limited edition collectable figurine of Ezio wears an upgraded cloak, something Ezio only has access to in the advanced stages of the game.
- 3 in-game bonus quests (Palazzo Medicis in Florence, Santa Maria Dei Frari and Arsenal Shipyard Warehouse in Venice).
- * Conspiracy Book - this 64-page finely crafted leather style hardcover and parchment-finish page book brings together exclusive insights on the game art, story and background, direct from the developers of Assassin's Creed II. Secret faces are also revealed from the game's overarching conspiracy.
- Game Soundtrack by Jesper Kyd (British Academy of Film and Television Arts nominee for "2009 Best Original Score in a Game").
- All videos, behind-the-scene interviews and e-goodies about Assassin's Creed II.

Stod lite mer om den svarta utgåvan, men för att ni ska slippa läsa allt så är väl skillnaden att i svart får man en annorlunda figur (uppgraderad dräkt), konspirations bok, spelets soundtrack, ytterligare två extra uppdrag (banor) och dessutom alla filmer, bakom-scen-reportage och liknande.
Semper fidelis
  • 0
Bland dem bättre sluten jag har vart med om. Tårarna började rinna för att det var så jävla epix!
  • 0
Citerar TheoNB:
Bland dem bättre sluten jag har vart med om. Tårarna började rinna för att det var så jävla epix!


Ehm... Så väldans bra var ju ändå inte... Visst inte dåligt men ändock...
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
JAG SA DET BÄSTA!
  • 0
Tahahaha.
Semper fidelis
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!