Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel ni lagt ner 100-tals timmar på?


The Elder Scrolls IV: Oblivion, The Elder Scrolls V: Skyrim och World of Warcraft har jag nog lagt minst 100 timmar på.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Har väl säkert nära tre hundra timmar på Dark Souls nu. Och timmarna blir fler varje dag. Jag kan verkligen inte släppa taget om det här spelet. Än.
  • 0
Persona 3 & 4, Disgaea 3 och Uncharted 2 & 3 är nog de spel jag spenderat över 100 timmar på.
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Mitt Gameboy gick varmt i många många timmar när Pokemon kom och css såklart
[No Luck Pure Skill] For Those About To Rock I Salute You
  • 0
Snart blir det väl Dragon Age origins... Är nog redan uppe i 100 timmar, ifall speltiden som står är realtid...
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
Starcraft 2.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Alla Tony Hawk spel, men mest Tony Hawk's Underground 2 tror jag! Var en av de få spelen jag spelade ett tag.
I'm not Mr Lebowski, I'm The Dude!
  • 0
Wow, Elder Scrolls Morrowind/Oblivion/Skyrim, Dragon age Origins, multiplayer i Halo Reach.
  • 0
via mobil

APB Reloaded, 106 h and counting...
I changed by not changing at all
  • 0
Citerar Polar Bear:
Har man inte tillräckligt lång irl så får man försöka förlänga den på internet.


Din penis-sarkasm biter inte på mig.
Skjut mig
  • 0
1. LoL, 2000 games +
2. WoW, 80 dagar +
3. DotA, vet inte men uppskattar 1000 games +
4. Pokemon Crystal, alltför länge
  • 0
World of Warcraft, Pokemon, Mass Effect-serien, Oblivion, Skyrim, GTA IV, San Andreas, Vice City, Tekken 3, Diablo 3, MW2, Super Mario World, Zelda: A link to the past...

Finns mängder med spel som jag har lagt ner tid på, men dessa är några som jag har spelat lite extra
  • 0
Street Fighter 4 och Super Street Fighter IV, samt givetvis Arcade Edition. Är nog över 2000-timmar... och jag är fortfarande rätt sunkig. Knappt rört spelet på ett års tid, men jag älskar det fortfarande över allt annat.

Annars är det Diablo 1 och StarCraft 1 samt spel i Civilization-serien som stulit upp mot ett par tusen timmar.
https://youtu.be/zPcZ-v5C0hk <-- här recenserar jag skit på engelska. Gör ett besök, lägg en kommentar! :)
  • 0
Batman Arkham City, Battlefield 1943, Call Of Duty Modern Warfare 3, C&C Red Alert 3, Transformers War For Cybertron och Battlefield 3!
  • 0
World of Warcraft, Skyrim, Oblivion, Pokémon (Generation 1&2), Halo triologin, Dragon Age, Mass Effect. Och det är med WoW jag har spenderat de roligaste respektive tråkigaste timmarna i!
  • 0
Citerar Astro nut:
Ni inser väl att det här betyder att ni inte har något socialt liv?


Kan faktiskt spela online med polare...
  • 0
Left 4 Dead 2.
  • 0
Cod 2: Skulle gissa på runt 1500h
Cod 4: Runt 1000h
Cod 5: 500h iaf
Cod MW2: 2000h+
Cod MW3: 300h

Fan, jag har spelat cod.

Andra spel som jag har över 100h på är inte många, gears of war har jag nog lätt det, har inte det på halo reach eller halo 3.

Nu har jag dock inte spelat någonting på cirka ett halvår, bara lite company of heroes nu första veckan av sommarlovet, för att dryga ut tiden lite.
One swallow does not make a summer
  • 0
Glömde Empire Earth
  • 0
Counter strike 1.6 - 4102h
LoL - ~500games
Mw2 - ~300h
cod2 - ~100h
Blacklight Retribution - ~100h
Wow - över 100h iaf
CS - 100+
Gow2 - ~100
sedan alla ps2 spel också
  • 0
Är uppe i 99 timmar i GTA IV.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Football managers olika utgåvor. Har nog lagt tusentals timmar på den spelserien. Som bäst var det när jag pluggade. Med fru och barn blir det inte lika ofta längre...
  • 0
Diablo 2 måste vara det spel som jag spenderat mest timmar i, annars ligger pokémon spelen inte så långt ifrån
The cake is a lie
  • 0
Fallout 3, Fallout: New Vegas, Dark Souls, Dragon Age: Origins.. för att nämna några.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Skyrim, Dragon Age: Origins, Diablo 3, Fight Night Champion, COD: MW2, Juiced 2, CS 1.6, CS: Zero.
Antagligen spenderat 100 tals timmar på några N64 spel också, b.la Zelda: OoT.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!