Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Headset till PS4

Voomy
Voomy
Jag har fått för mig att jag behöver ett bättre headset men efter att ha läst runt lite så verkar det svårt att hitta nåt som är riktigt bra, jag är långt ifrån någon expert på ämnet så skulle uppskatta all hjälp jag kan få.

Vill egentligen ha det absolut bästa som kan tänkas finnas men skulle väl helst landa på runt 2000 i pris.
Finns det nåt riktigt bra headset med 7.1 surround som kan köras trådlöst? Verkar som att man i många fall måste köra med sladd för att få ut det bästa ljudet.

Kör just nu med Asus ROG Strix och är visserligen ganska nöjd med det men känner att jag ibland har lite svårt att avgöra från vilket håll ett ljud kommer, vilket kanske inte alls har att göra med headsetet. Sen skulle jag gärna ha möjligheten att ställa in spelljud och chatljud separat.

Nån som har något bra förslag? Vad använder ni själv?

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!