DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
HeinzHarald 2008-07-27 01:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om en och en halv månad är det dags för årets ishockeyupplevelse när NHL 09 släpps. Nytt för i år är EA Sports Hockey League som är en stor liga där lag tävlar mot varandra sex mot sex. De bästa lagen tas vid något tillfälle ut till slutspel där riktiga priser kommer att delas ut. Upp till 50 spelare kan ingå i ett lag, men max 6 kan alltså spela en match tillsammans. Flera matcher med samma lag kan dock pågå parallellt. Själv är jag grymt sugen på den här funktionen och tänkte kolla hur intresset är för att bilda ett lag. Jag vill ingå i ett lag där: 1) Alla försöker att spela sin position. 2) Alla försöker spela enligt överenskomna taktiker. 3) Det inte finns krav på att man måste ställa upp speciella tider/dagar, spela gör vi för att det är skoj i den utsträckning som vi vill/kan. De som är sugna på att ingå i ett sånt här lag kan anmäla sig genom att ange position och spelartyp enligt nedan. Position: LW, C, RW, D, G. Spelartyp forwards (LW, C, RW): dangler, grinder, playmaker, power forward, sniper. Spelartyp försvarare (D): defensive, offensive. Spelartyp målvakter (G): stand up, hybrid, butterfly. För att undvika eventuella missförstånd försöker jag mig på en översättning av de anfallande spelartyperna (kom gärna med bättre förslag): Dangler: fintare (bra klubbteknik). Grinder: tacklare (nöter motståndet genom att spela fysiskt). Playmaker: speluppbyggare (leder anfallet). Power forward: puckkämpe (bra på att ta sig igenom försvaret med pucken i behåll samt att kämpa till sig pucken). Sniper: prickskytt. En typisk powerplayuppställning kan bestå av en offensiv försvarare och en playmaker vid blålinjen, två snipers vid kanterna och en power forward framför mål tex. Laget just nu: Klompis - RW - Power forward randiggurka - C - Grinder Olbeus - C - Power forward - osäker HeinzHarald - D - Defensive Janis_Joplin - D - Defensive/Offensive - osäker Sennah - D - defensive - osäker Rullstolskalas - G Bajenhans12 - G - butterflyHur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Janis_Joplin 2008-07-27 01:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper NHL 09 så skulle jag helt klart kunna var med i laget. Positionen i fråga är självklart som vänsterback med en stabil grundtanke. Alltid försvar först men förmåga att komma med i anfall, slå avgörande pass samt även skjuta lite då och då. Dock så finns det troligen mer spelare som kan garantera medverkan, själv vet jag inte ens om jag har råd med spelet Så, om jag skulle köpa det: Janis_Joplin - D - Defensive/Offensive So the floodgates open but nothing comes out. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-27 01:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan kanske tillägga att spelartyperna jag listar är de man har att välja mellan när man skapar sin spelare. Tror de påverkar poängfördelningen något, men vilken spelare som helst kan spela på vilken position som helst.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 rullstolskalas 2008-07-27 01:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rullstolskalas - G Nu ska jag minsann visa er vart brödrosten ska stå! Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 02:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NHL spelen har jag alltid gillat och detta skaffar jag. Tror detta kommer fungera kanon, bättre än fotboll för hur kuil kan det va att spela back i ett tv spel. I hockey har de ju även en offensiv roll Like Comment Share 0WhyTry 2008-07-27 02:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Får se om jag köper NHL eller FIFA, får återkomma i den här tråden om det blir NHL för det låter som en trevlig idé!Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Sennah 2008-07-27 09:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilken konsoll? Om x360, är jag på om jag köper guld medlemskap. Sennah - D - defensive. Spelar det på riktigt så det känns bäst. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-27 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Vilken konsoll? Läs topic. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-27 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Verkar hur kul som helst. Jag är på. RW- Power Forward Like Comment Share 0Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Janis_Joplin 2008-07-27 01:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper NHL 09 så skulle jag helt klart kunna var med i laget. Positionen i fråga är självklart som vänsterback med en stabil grundtanke. Alltid försvar först men förmåga att komma med i anfall, slå avgörande pass samt även skjuta lite då och då. Dock så finns det troligen mer spelare som kan garantera medverkan, själv vet jag inte ens om jag har råd med spelet Så, om jag skulle köpa det: Janis_Joplin - D - Defensive/Offensive So the floodgates open but nothing comes out. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-27 01:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan kanske tillägga att spelartyperna jag listar är de man har att välja mellan när man skapar sin spelare. Tror de påverkar poängfördelningen något, men vilken spelare som helst kan spela på vilken position som helst.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 rullstolskalas 2008-07-27 01:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rullstolskalas - G Nu ska jag minsann visa er vart brödrosten ska stå! Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 02:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NHL spelen har jag alltid gillat och detta skaffar jag. Tror detta kommer fungera kanon, bättre än fotboll för hur kuil kan det va att spela back i ett tv spel. I hockey har de ju även en offensiv roll Like Comment Share 0WhyTry 2008-07-27 02:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Får se om jag köper NHL eller FIFA, får återkomma i den här tråden om det blir NHL för det låter som en trevlig idé!Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Sennah 2008-07-27 09:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilken konsoll? Om x360, är jag på om jag köper guld medlemskap. Sennah - D - defensive. Spelar det på riktigt så det känns bäst. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-27 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Vilken konsoll? Läs topic. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-27 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Verkar hur kul som helst. Jag är på. RW- Power Forward Like Comment Share 0Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
HeinzHarald 2008-07-27 01:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan kanske tillägga att spelartyperna jag listar är de man har att välja mellan när man skapar sin spelare. Tror de påverkar poängfördelningen något, men vilken spelare som helst kan spela på vilken position som helst.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 rullstolskalas 2008-07-27 01:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rullstolskalas - G Nu ska jag minsann visa er vart brödrosten ska stå! Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 02:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NHL spelen har jag alltid gillat och detta skaffar jag. Tror detta kommer fungera kanon, bättre än fotboll för hur kuil kan det va att spela back i ett tv spel. I hockey har de ju även en offensiv roll Like Comment Share 0WhyTry 2008-07-27 02:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Får se om jag köper NHL eller FIFA, får återkomma i den här tråden om det blir NHL för det låter som en trevlig idé!Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Sennah 2008-07-27 09:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilken konsoll? Om x360, är jag på om jag köper guld medlemskap. Sennah - D - defensive. Spelar det på riktigt så det känns bäst. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-27 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Vilken konsoll? Läs topic. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-27 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Verkar hur kul som helst. Jag är på. RW- Power Forward Like Comment Share 0Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
rullstolskalas 2008-07-27 01:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rullstolskalas - G Nu ska jag minsann visa er vart brödrosten ska stå! Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 02:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NHL spelen har jag alltid gillat och detta skaffar jag. Tror detta kommer fungera kanon, bättre än fotboll för hur kuil kan det va att spela back i ett tv spel. I hockey har de ju även en offensiv roll Like Comment Share 0WhyTry 2008-07-27 02:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Får se om jag köper NHL eller FIFA, får återkomma i den här tråden om det blir NHL för det låter som en trevlig idé!Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Sennah 2008-07-27 09:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilken konsoll? Om x360, är jag på om jag köper guld medlemskap. Sennah - D - defensive. Spelar det på riktigt så det känns bäst. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-27 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Vilken konsoll? Läs topic. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-27 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Verkar hur kul som helst. Jag är på. RW- Power Forward Like Comment Share 0Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Flitta 2008-07-27 02:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NHL spelen har jag alltid gillat och detta skaffar jag. Tror detta kommer fungera kanon, bättre än fotboll för hur kuil kan det va att spela back i ett tv spel. I hockey har de ju även en offensiv roll Like Comment Share 0WhyTry 2008-07-27 02:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Får se om jag köper NHL eller FIFA, får återkomma i den här tråden om det blir NHL för det låter som en trevlig idé!Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Sennah 2008-07-27 09:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilken konsoll? Om x360, är jag på om jag köper guld medlemskap. Sennah - D - defensive. Spelar det på riktigt så det känns bäst. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-27 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Vilken konsoll? Läs topic. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-27 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Verkar hur kul som helst. Jag är på. RW- Power Forward Like Comment Share 0Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
WhyTry 2008-07-27 02:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Får se om jag köper NHL eller FIFA, får återkomma i den här tråden om det blir NHL för det låter som en trevlig idé!Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Sennah 2008-07-27 09:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilken konsoll? Om x360, är jag på om jag köper guld medlemskap. Sennah - D - defensive. Spelar det på riktigt så det känns bäst. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-27 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Vilken konsoll? Läs topic. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-27 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Verkar hur kul som helst. Jag är på. RW- Power Forward Like Comment Share 0Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Sennah 2008-07-27 09:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilken konsoll? Om x360, är jag på om jag köper guld medlemskap. Sennah - D - defensive. Spelar det på riktigt så det känns bäst. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-27 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Vilken konsoll? Läs topic. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-27 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Verkar hur kul som helst. Jag är på. RW- Power Forward Like Comment Share 0Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
HeinzHarald 2008-07-27 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Vilken konsoll? Läs topic. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-27 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Verkar hur kul som helst. Jag är på. RW- Power Forward Like Comment Share 0Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Klompis 2008-07-27 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Verkar hur kul som helst. Jag är på. RW- Power Forward Like Comment Share 0Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Olbeus 2008-07-27 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är på om jag köper det. Isåfall: Olbeus - C Spelartyp: - Power ForwardPolitiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Flitta 2008-07-27 23:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
HeinzHarald 2008-07-28 00:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Flitta:Hoppas de har utveklat målvakttskontrollen. Kändes ju inte riktigt hundra i 08,an Målvaktskontrollen kommer helt klart att bli en känslig punkt när man lirar sex mot sex. Det stora problemet som jag ser det är svårigheten att snabbt och med god precision röra sig inom målgården för att täcka av vinklar. Risken är överhängande att det blir för enkelt att göra mål genom att flytta pucken sidledes. Även med bättre målvaktskontroll blir det nog ytterst viktigt för försvaret att skära av passningsvägar och att inte tillåta folk med puck i slottet. En skoj utmaning.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Klompis 2008-07-28 17:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja hoppas målvaktskontrollen är bra. Kan bli lite tråkigt om vissa målvakter är helt värdelösa och släpper in varje skott typ. Undra om det är många som kör med en egen målvakt eller om de låter AI:n styra den. Like Comment Share 0randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
randiggurka 2008-07-28 18:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är gärna med. Grinder,Center. Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Wii60 2008-07-30 17:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bajenhans12 - RW. Säker.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
HeinzHarald 2008-07-30 18:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Wii60:Bajenhans12 - RW. Säker.. Vilken spelartyp?Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Wii60 2008-07-30 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Vilken spelartyp? Ändrande planer. Ska vara G Butterfly istället . Like Comment Share 0Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Sennah 2008-08-06 20:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Like Comment Share 0borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
borg87 2008-08-06 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sennah:Citerar HeinzHarald: Läs topic. Oh... Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Dock så vill jag vara vänsterback. Rightskytt, en bufflig jävel helt enkelt. Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
HeinzHarald 2008-08-07 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar borg87:Citerar Sennah: Jag är fortfarande inte säker på att pengarna räcker, men jag hoppas. Off topic. Är inte intresserad om du har råd eller inte. Och vi andra är inte intresserade av att du inte är intresserad av det. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
free_mountain 2008-08-07 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är alla platser fyllda?There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough... Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Stääw 2008-08-07 11:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om jag köper det: Stääw-LW-Sniper.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
HeinzHarald 2008-08-07 11:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar free_mountain:Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
Stääw 2008-08-07 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Citerar free_mountain: Är alla platser fyllda? Absolut inte, vi behöver många fler. Alla är välkomna så länge de också vill ingå i den typen av lag som jag beskriver i punkt 1-3 i startinlägget. Man kan vara upp till 50 spelare i ett lag och samma lag kan spela flera matcher på samma gång så det finns gott om plats. Jag godtar reglerna Skriv upp mig.Roligt liksom! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
HeinzHarald 2008-08-07 11:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle förresten vilja lägga till ytterligare en punkt som definierar det här laget. 4) Vi uppträder alltid sportsligt på och utanför isen i spelets sammanhang.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567...45