Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

NHL 09 onlinelag (Xbox 360), rekrytering


Limpiz - G (Butterfly)
Om det nu finns ngn plats ledig.
Har enbart spelat mina matcher online som målvakt.
  • 0
hej skulle vilja vara C lr VF
skicka invite till tulle AIK

Tillagt 2008-09-16 20:46:
är playmaker
  • 0
Skulle vilja vara med och lira, om det finns plats.

Lutte - D (Offensiv)
  • 0
Sweet!! Svarar på inviten när jag kommer hem från jobbet. Lovade tjejen att hjälpa till att städa idag men jag tror hon får städa själv så jag kan spela med er grabbar.
  • 0
Tjena! E sugen på o vara med o lira! Skicka gärna en invite till fisksson.
  • 0
Är ja enda tjejen i laget
  • 0
Citerar XxSandraxX:
Är ja enda tjejen i laget


Antagligen. Så procentuellt har nog laget jämnare könsfördelning än vad forumet har.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Citerar HeinzHarald:
Citerar XxSandraxX:
Är ja enda tjejen i laget


Antagligen. Så procentuellt har nog laget jämnare könsfördelning än vad forumet har.


Haha njaa 49 mot 1 är kanske inte så jämt.Men ni får försöka stå ut med mig
  • 0
Citerar kajkk:
Någon som kan ge tips på hur jag får denna achievementen?

24. A Goalie Pro
As the lead NHL® 09 Profile achieve an overall Be A Pro rank of A as a Goalie on Pro Level

25 points


Har hållit nollan i fem matcher i rad men bara fått A- som bäst.


Själv kan jag inte få min A Winger pro-achievement, men knappast för att inte kunnat få A i genomsnitt, utan för att achievementen är typ buggad för mig... x)
...
  • 0
vad kör ni grabbar (och tjej) med för kamera vinkel när ni spelar bap, tycker det blir svårt få en helhet när man kör i standard bap vinkeln men samtidigt känns det lite rörigt med överblick kameran oxå. Har inte riktigt hittat hem än
  • 0
High-kameran är den enda riktigt användbara i mitt tycke. Low ger för snäva vinklar och snurrar runt för mycket, även om den är skönare när man rusar mot målet.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
jo jag håller med, även om man ibland helt tappar både spår och puck ur sikte när man kör high kamera MEN det är ju samma om inte ännu värre om man ligger low med kamera. Synd den inte är följsammare, hade gett spelet ännu en dimension.
Men summa summarum: Grymt spel!

Spelar ni vanliga online matcher 1vs 1 då eller är det bara bap som gäller?
  • 0
Matchsugen?

Jag lyckades missa mitt tåg till träningen ikväll, så nu sitter jag här och vill spela NHL med klubben. Någon annan som är sugen? Jag kommer sitta bänkad bänkad vid boxen hela kvällen, kom in bara!

GT: Jakan (def back/målvakt)
Spela bör man annars dör man - Spread the message
  • 0
Citerar Jakan:
Matchsugen?

Jag lyckades missa mitt tåg till träningen ikväll, så nu sitter jag här och vill spela NHL med klubben. Någon annan som är sugen? Jag kommer sitta bänkad bänkad vid boxen hela kvällen, kom in bara!

GT: Jakan (def back/målvakt)


Kanske dyker upp lite senare.
  • 0
Ledig imorgon så mig kan du räkna in! Först vid 22-23 tiden dock.
  • 0
Dyker upp runt halv nio och byter om till matchstället... hoppas vi blir några stycken! Dags att klättra i rankingen...
][_ife Will Kill U...
  • 0
Jag kommer EVENTUELLT att lämna klubben men jag har inte bestämt mig riktigt än vi får se....
  • 0
Gick bra ikväll, några förluster (skitmål!) och några vinster. Känner att man kommer in i kontrollerna och sin roll som defensiv back bra, känns mycket roligare nu när det flyter lite mer. Riktigt kul när ni utnyttjar vår position vid linjen och spelar bak, låter oss spela runt pucken lite, gå på slagskott och få försvaret att röra på sig och öppna upp ytorna.

Sovdags.
Spela bör man annars dör man - Spread the message
  • 0
Tycker Low-kameran ger en grym inlevelse, så jag gillar den. Men jag vet inte vad jag kommer att köra med när jag har fulla spelet.
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Citerar ricorodriguez:
Tycker Low-kameran ger en grym inlevelse


Den gör ju det, men tom high ger lite dåligt synfält ibland. Det är ganska störigt att inte se vad som händer vid ena långsidan om man befinner sig vid andra tex. Som back måste man vara beredd på att forwarden tappar pucken i det läget. När det syns på pilarna är det redan för sent.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Citerar XxSandraxX:
Jag kommer EVENTUELLT att lämna klubben men jag har inte bestämt mig riktigt än vi får se....


Nej nej du behövs i laget, för du ska väl inte byta lag?
  • 0
Citerar Marwin74:
Citerar XxSandraxX:
Jag kommer EVENTUELLT att lämna klubben men jag har inte bestämt mig riktigt än vi får se....


Nej nej du behövs i laget, för du ska väl inte byta lag?

Nejdå jag ska inte byta lag.
  • 0
Citerar HeinzHarald:
Den gör ju det, men tom high ger lite dåligt synfält ibland. Det är ganska störigt att inte se vad som händer vid ena långsidan om man befinner sig vid andra tex. Som back måste man vara beredd på att forwarden tappar pucken i det läget. När det syns på pilarna är det redan för sent.


Jo, det är väl så. Man får nog spela med High i alla fall.
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Tjeena !
Jag e sugen på att vara med o lira

xboxlive : Zebzilla
Position: Forward/Center
  • 0
Citerar Zebzilla:
Jag e sugen på att vara med o lira


Invite skickad. Om nån undrar hade han anmält sig via Live före fisksson.

Tillagt 2008-09-18 23:16:
Jag har satt upp en hemsida/blogg för laget. Tänkte vi skulle ha lite taktik och sådant samlat. Adressen hittar ni bland member blogs i menyn för vår klubb (växla med triggers).

Adressen är helt ny så det kan dröja några timmar innan den har propagerats över alla DNS-servrar och alla kommer åt den.

Edit: anledningen att jag inte skriver adressen här är inte att den kommer att innehålla hemlig information (ingen taktik är hemlig längre när den väl börjar användas i vilket fall), men jag hoppas kunna slippa att folk som inte är med i laget skriver kommentarer.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!