Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

NHL 09 onlinelag (Xbox 360), rekrytering

Deathawaits
Deathawaits
Citerar Pantern:
Citerar Deathawaits u får gärna vidareutveckla dina självmål, alltid roligt. Jag har själv gjort ett, dock inte "medvetet" då jag blev brutalt nedslagen framför eget mål när jag hade pucken.

Första var när jag åkte in framför vårt mål för att plocka upp en retur, försökte frenetiskt passa pucken men en motståndare han upp mig och tacklade mig i ryggen, klubban med pucken in i egen kasse... 2a var ännu värre, vi var utsatta för ett 3 mot 2 och jag var påväg hem som våran 3e gubbe, jag ser att jag inte kommer hinna fram och bryta en centrerande pass så jag slänger mig för att bryta passen (skott täck) passningen kommer in mot mitten och träffar min klubba där jag ligger på isen tyvärr lyckas jag styra in den i eget mål... hade varit en klockren brytning... tycker att datamålisen borde tagit den

det sista målet låter ganska charmigt, trots allt.

Deathawaits existerar inte längre!
Pantern
Pantern
Ja det va rätt så snyggt, en perfekt styrning fast i fel kasse... tur i oturen va ju att vi redan låg under med 3-0 och att det var i mitten av 3:e perioden så det kändes inte som vi förlorade matchen på det.
Det roligaste var att se min gubbe ställa sig upp och slå klubban hårt i isen i en ilsken rörelse som liknade någon som skall hugga ved. Han drog alltså upp klubban bakom huvudet och drämde den i isen.

Missing Avatar
conny84
Citerar Pantern:
Ja det va rätt så snyggt, en perfekt styrning fast i fel kasse... tur i oturen va ju att vi redan låg under med 3-0 och att det var i mitten av 3:e perioden så det kändes inte som vi förlorade matchen på det.
Det roligaste var att se min gubbe ställa sig upp och slå klubban hårt i isen i en ilsken rörelse som liknade någon som skall hugga ved. Han drog alltså upp klubban bakom huvudet och drämde den i isen.

Coolt :p de har jag inte sett :p
Har ni någon tråd skapad just för laget?
tänkte så man kan se vilken position alla spelar, vad vi saknar för spelare.
antar att vi har ganska många lw, c & rw men få backar.
Känns som att de är "lite" roligare att spela upp på toppen
själv spelar jag som lw men skulle kunna byta till där de behövs.

bara hunnit med en match med laget än så länge men kommer vara inne mycke framöver.

HeinzHarald
HeinzHarald
Citerar conny84:
Har ni någon tråd skapad just för laget?
tänkte så man kan se vilken position alla spelar, vad vi saknar för spelare.

Det här är lagets tråd.

En sammanställning över våra spelare hittas här:
http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald

Jag har inte hunnit/orkat uppdatera all information, men spelarna och deras gamertags gick jag igenom senast igår.

Eftersom det är en Wiki kan vem som helst editera den.

Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
Reno23
Reno23
hur gör man för att spela i Ea sport hockey league snälla hjälp mig

madsenatio
madsenatio
Citerar Reno23:
hur gör man för att spela i Ea sport hockey league snälla hjälp mig

fråga GM i ett lag om du får joina så skickar han en lag invite till dig

Gaming is fo pros
Reno23
Reno23
men om jag vill starta ett eget ?
hur gör jag
jag kan aldrig komma till när man lirar matcher

HeinzHarald
HeinzHarald
Citerar Reno23:
men om jag vill starta ett eget ?
hur gör jag
jag kan aldrig komma till när man lirar matcher

Det finns en meny för att skapa ett lag i EASHL-menyn.

Tillagt 2008-10-08 00:28:
Bra jobbat idag! Vi håller oss kvar på topp 50 vilket inte är dumt. Tyvärr gick Lynx of Sweden om oss dock. Det får vi rätta till!

Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
Shimboo
Shimboo
Har ni mer plats i laget?

Min Gametag är Shimboo och spelar just nu RW som Sniper. Kan förändra min spelare efter behov vad gäller roll & position (dock ej G).

Tillagt 2008-10-08 21:36:
Har ni mer plats i laget?

Min Gametag är Shimboo och spelar just nu RW som Sniper. Kan förändra min spelare efter behov vad gäller roll & position (dock ej G).

Shimboo
Reno23
Reno23
men man kan ju bara välja lag som finns

Missing Avatar
SnellHest
ja men namet får du bestäma själv. i stort sett så väljer du dräkter på ditt lag.

Pantern
Pantern
Hur ligger vi till nu inför helgen? Har själv varit fullt upp med annat denna vecka och har endast hunnit med ett par matcher offline men det lär bli full fart online med start ikväll och hela helgen för egen del... Är vi kvar i div1? Bättre rankade än de andra "svensklagen"?

Benhard
Benhard
Tycker vi kör en toppning av laget och pushar till top 20 minst. Kanske imorgon lördag? 11/10?

madsenatio
madsenatio
Tjaa jag vill prova spela med er grabbs i GR madsenatio är mi gamertag skicka invite när ni läser detta tack XD

Gaming is fo pros
Jakan
Jakan
Citerar madsenatio:
Tjaa jag vill prova spela med er grabbs i GR madsenatio är mi gamertag skicka invite när ni läser detta tack XD

Haha, spion på uppdrag från flashback ser jag.

Spela bör man annars dör man - Spread the message
Missing Avatar
Padocken
Tjenare! skulle vilja lira med er gubbs!
Min GT är Padocken och spelar helst D!
Om ni har plats övers för mig så sparka en inv!

Mvh Padocken

Ayane Is a Ninja
Ayane Is a Ninja
Citerar HeinzHarald:
Tyvärr gick Lynx of Sweden om oss dock. Det får vi rätta till!

Spelade precis mot dom med mitt lag och lyckades vända 0-2 underläge till 3-2. Härligt Detta spelet är ju helt underbart, men det tar ju nästan all fritid man har. Men det är det värt

madsenatio
madsenatio
Citerar Jakan:
Citerar madsenatio:

Haha, spion på uppdrag från flashback ser jag.

lolz jakan du gjorde samma sak men nee jagh ska inte spionera för alla gnäller på mig så jag ville spela med er i GR

Gaming is fo pros
Jakan
Jakan
Haha, nej, jag testade lite klubbar innan jag gjorde mitt val. Flashback testades, Gamereactor valdes.

Spela bör man annars dör man - Spread the message
Eliobiwan
Eliobiwan
Varför älskar jag att läsa i den här tråden fast jag inte är medlem i klanen?

in your rearview mirror is the motherfucking law
madsenatio
madsenatio
Citerar Jakan:
Haha, nej, jag testade lite klubbar innan jag gjorde mitt val. Flashback testades, Gamereactor valdes.

jag såg ju att du lämnat GR för att spela med FB sen gick du tillbaka

Gaming is fo pros
Sennah
Sennah
Citerar Eliobiwan:
Varför älskar jag att läsa i den här tråden fast jag inte är medlem i klanen?

Marwin74
Marwin74
Harald skicka en invite till madsenatio innan vi är tillbaka i fyran

madsenatio
madsenatio
Citerar Marwin74:
Harald skicka en invite till madsenatio innan vi är tillbaka i fyran

tack marwin

Gaming is fo pros
Deathawaits
Deathawaits
Sjukt roligt. Hann bara lira en match ikväll, men med hjälp från ett välplacerat skott utav högerbacken (?) lyckades jag med mitt hittills snyggaste mål i form utav en styrning mellan benen. Statistiken går uppåt och har nu två matcher kvar tills nästa "grad". Kan man nollställa redan använda erfarenhetspoäng?

Deathawaits existerar inte längre!

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!