Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

NHL 09 onlinelag (Xbox 360), rekrytering


Citerar Marwin74:
vajb//
Poängen offline överförs inte till online, så du måste starta som "dövikt" men vi brukar vara rätt förstående

Tillagt 2008-11-01 18:28:
darknessfalls// drygt!! rrd? hade det för ett halvår sedan men de fixade det på en vecka. Vi andra får försöka ta ansvar för målprodden de närmsta veckorna



En röd ring och nått system fel medelande, har testat lite grejer men den verkar helt kapput hade iofs tänkt köpa en ny ändå. Kan förhopnings vis få ihop pengarna lite senare den här månaden. Jag litar på att ni håller oss i ettan så länge
Are you afraid of the dark?
  • 0
Hur gör jag ifall jag vill gå med i laget?
  • 0
Självklart
  • 0
Citerar Darknessfalls:
Tänkte bara medela att min 360 dog igår, så inget nhl för mig på ett tag


fy dig... nu måste man ju nöta frilägen och mål.. jag som trivdes så bra att ta det lungt där bak i målet...

skynda dig tillbax innan vi e för bra bara
  • 0
Citerar Heracles:
Hur gör jag ifall jag vill gå med i laget?


väntar på HeinzHarald så han kan kolla kön in till laget och om han ser det e ledigt så får du nog en notis/inbjudan av han
  • 0
  • Missing Avatar
  • vajb
Så här efter ett par dagars lirande så känns det lättare att lira back, blir så jäkla mycket hattande fram och tillbaka som forward, plus att man aldrig får till nå skott i råttan.

Dock så får man aldrig pucken som back, dom där clownerna i randommatcherna har aldrig hört talas om backskott tydligen, eller att flytta runt pucken för den delen. Man gråter ju blod ibland över vilka lägen man haft om man bara hade haft en extra puck i fickan.

I vanliga matcher så är inte +/-statistiken nå vidare, det ska ju till tillfälligheter för att man ska få in gummit i mål, eller så ska man veta dom där punkterna i anfallszon där det är 100% att den går i (tydligen), men hur kul hockey blir det då? Fi fan.

Nåja, bara att dunka en invite nån kväll om plats finnes, får glida in i omklädningsrummet när jag känner att jag kan tillföra mer än målstolparna.
XBL: vajb
  • 0
Citerar Benhard:
Tänkte bara visa upp ett roligt mål jag lyckades göra genom en lätt liten tackling på backen framför mål, Rösta upp den ;)
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1942634


verka inte funka för mig iaf.. bara en svart bild så skit snyggt
  • 0
Fungerar för mig. Haha, vilken jävla klack kaberle gör.
  • 0
måste säga att det varit lite dött på senare tid, eller har det att göra med att jag varit inne vid fel tidpunkter?
e sjuk så hade sett fram emot lite NHL för att förpassa tiden men det är inte lika roligt offline

Kom ihåg att ni gärna får störa mig, även om jag spelar ngt annat spel när ni vill lira med GRSE i EASHL!! Jag kommer i mån av tid, och så snabbt jag kan
  • 0
Har en fråga, igår när vi spelade mot finnarna med den gigantiska målvakten så var ju vi 5 spelare och dem var 6st men ändå fick jag inte People Person achievementen, då skall man ju vara med i en match (OTP) med 10 spelare. Så då undrar jag hur får man denna achievement går den inte att få när man spelar i EASHL eller va det något annat som buggade?
  • 0
Alla spelare måste vara kvar till matchen är slut. Någon av dem kanske stack eller tappade kontakten?
  • 0
Hmm, HeinzHarald fick ju problem och det hängde sig för han precis efter matchen när vi andra fick se våra betyg... Så det är hans fel
Men det går alltså att låsa upp den när man spelar en EASHL-match... Antar att det blir till att försöka igen ikväll.
  • 0
Jag vill gärna gå med i laget
Gametag: abclule
  • 0
ledsen att jag bara stack igår men när jag blev deckad av 1 slag igår, efter att det gått så dåligt så blev det droppen, så jag bara stängde av skiten å gick å tjurade lite
...tänkte att det är bättre än att sitta å skrika/gnälla å hålla på i era öron, det är juh så jävla jobbigt ibland när man måste spela med folk som håller på så :/
  • 0
Vanguard ditt skrikande var behållningen av matchen, en av de roligaste matcherna hitintills
Men fattar hur du kände, ibland är det bäst att bara lägga ner en stund.
  • 0
håller med marwin.. du glömde stänga av headsetttet vanguard
  • 0
  • Missing Avatar
  • vajb
Avstängningsknappen på headsettet måste vara ens bästa vän i såna där matcher, har redan tjutit några okvädningsord för mig själv av nåt så simpelt som vanliga VS-matcher.

Är på för att lira lite back i lite mer organiserade sammanhang dock:
Gametag: vajb / msn: [email protected]
XBL: vajb
  • 0
Kommer inte vara hemma på hela helgen tyvärr (inte förrän söndagkväll iaf), så ni får hålla flaggan i topp utan mig.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Har går man med i laget? Skickar Heinz någon inbjudan till mig eller?
  • 0
Citerar Heracles:
Har går man med i laget? Skickar Heinz någon inbjudan till mig eller?


han noterar att du e intresserad och ställs i kö om det finns plats i laget så skickar han en inbjudan till dig. som syns i spelarhubben.


Skulle oxå säga att jag nog inte kommer dyka upp förns mitt bredband fungerar bra igen. just nu fungerar mitt 10mbit sämre än ett 56k modem... de sa att de skulle skicka nån till lägenheten och byta ut min fiberomvandlare.. i mitten av veckan. ingen har kommit och nätet är segare en än en Gris. jaja ser väl när jag dyker upp.
  • 0
hehe, woopsie! det var juh inte meningen, brukar stänga av & lägga ifrån mig headsetet när jag tappar tålamodet, men-men, sånt som händer.

Lite kritik dock, lirade inte en enda EASHL match i helgen pga att det inte fanns några fler som lirade NHL, fine det har kommit en massa andra nya spel nu som jag antar att de flesta sitter med, men jag tycker ändå att det borde finnas tillräckligt intresse för att lira lite på kvällarna!!

Nu har jag friskskrivit mig igen, så nu e're tillbaks till vardagen = kanske inte kommer ha världens bästa möjlighet till att lira varje dag/kväll, men jag kommer alltid, varje gång jag går online, kolla om det är några som lirar NHL. Även ibland när jag lirar annat kommer jag kolla, och som sagt var inte rädda för att kolla med mig om jag vill lira NHL även om jag för tillfället lirar ngt annat!

Lite synd om NHL säsongen ska ta slut redan, tycker ändå att vi är såpass många som lirat ganska mycket nu, och det faktum att vi håller en ganska hög nivå borde vara incitament (oj vilket ord! fr mig också...) nog för att vi åtminstone försöker hålla det vid liv!

Kör hårt grabbar, vid nästa NHL-släpp ska vi vara bland de som gnäller över att vi inte får behålla vår stats (om det blir så)
  • 0
Kul att det var så många inne och spelade igår det va riktigt trevliga matcher. Kul oxå att testa spelet för första gången med den nya patchen, nu är det nästan löjligt svårt att göra mål , men som tur är har vi fortfarande riktigt bra målgörare i laget. Känns som om vi inte drabbas lika hårt som andra lag av att siktet har blivit sämre. Vi spelar oss ofta fram till riktigt bra lägen o då blir det mål iaf.
  • 0
Fan villken abstinens jag har måste skaffa ny 360 snart, hur går det för er då ligger ni kvar i ettan?
Are you afraid of the dark?
  • 0
Näe vi har ramlat ner i 2:an, skynda dig tillbaka!! Vi hade lite brejk i helgen och har inte kört så mycket så det är nog snarare det än att vi förlorar. Tyckte också det var grymt kul med patchen känns mer som "riktig" hockey nu.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!