DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
cHIIMERa 2009-01-16 07:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Like Comment Share 0vajb 2009-01-16 12:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vissa motståndare kräver en fastkedjad bulldog för att dom är så sabla målfarliga, andra som ej verkar kräva "extra attention" får en mer frigående variant. Backar kommer inte i mer disciplinerad variant än lunkentuss dock, han är Kingen! XBL: vajb Like Comment Share 0bacdafucup 2009-01-16 12:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äntligen lite news från EA på deras forum o klistrar in den här oxå för det e lite good news iaf även om denna kanske hör hemma i glitch-tråden: The NHL Development Team has been working hard creating a patch to address the current attribute glitch along with making other gameplay improvements. At this time the goal is to have the patch released sometime in February following adequate testing and normal submission procedures. More information on the details of the patch will be released as the testing and submission process continues. NHL Development Team http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=481475&tsta rt=0 Like Comment Share 0 lunkentuss 2009-01-16 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Jag var faktiskt seriös med mitt inlägg... Det vore mkt intressant att höra vad ett så pass högt rankat lag uppskattar/letar efter för egenskaper hos en back?? Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 15:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar cHIIMERa: lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Jag var faktiskt seriös med mitt inlägg... Det var nog han också? Låter fullt rimligt att de behöver någon som är bättre defensivt än datorbackarna men inte sabbar anfallet eller orsakar kontringar om man nu redan har en offensiv i toppklass.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0cHIIMERa 2009-01-16 16:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tack Heinz ;))) Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 16:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tack för idiotförklaringen!! Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Det kan låta så, men taktiskt tror jag helt klart det kan funka så länge man har en datorstyrd back. De är vana vid att bara ha datorstyrda backar och hur mycket sämre kan det bli med en istället för två i anfallet? Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 17:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! och så var ju formuleringen inte direkt blyg heller. Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
vajb 2009-01-16 12:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vissa motståndare kräver en fastkedjad bulldog för att dom är så sabla målfarliga, andra som ej verkar kräva "extra attention" får en mer frigående variant. Backar kommer inte i mer disciplinerad variant än lunkentuss dock, han är Kingen! XBL: vajb Like Comment Share 0bacdafucup 2009-01-16 12:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äntligen lite news från EA på deras forum o klistrar in den här oxå för det e lite good news iaf även om denna kanske hör hemma i glitch-tråden: The NHL Development Team has been working hard creating a patch to address the current attribute glitch along with making other gameplay improvements. At this time the goal is to have the patch released sometime in February following adequate testing and normal submission procedures. More information on the details of the patch will be released as the testing and submission process continues. NHL Development Team http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=481475&tsta rt=0 Like Comment Share 0 lunkentuss 2009-01-16 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Jag var faktiskt seriös med mitt inlägg... Det vore mkt intressant att höra vad ett så pass högt rankat lag uppskattar/letar efter för egenskaper hos en back?? Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 15:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar cHIIMERa: lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Jag var faktiskt seriös med mitt inlägg... Det var nog han också? Låter fullt rimligt att de behöver någon som är bättre defensivt än datorbackarna men inte sabbar anfallet eller orsakar kontringar om man nu redan har en offensiv i toppklass.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0cHIIMERa 2009-01-16 16:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tack Heinz ;))) Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 16:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tack för idiotförklaringen!! Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Det kan låta så, men taktiskt tror jag helt klart det kan funka så länge man har en datorstyrd back. De är vana vid att bara ha datorstyrda backar och hur mycket sämre kan det bli med en istället för två i anfallet? Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 17:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! och så var ju formuleringen inte direkt blyg heller. Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
bacdafucup 2009-01-16 12:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äntligen lite news från EA på deras forum o klistrar in den här oxå för det e lite good news iaf även om denna kanske hör hemma i glitch-tråden: The NHL Development Team has been working hard creating a patch to address the current attribute glitch along with making other gameplay improvements. At this time the goal is to have the patch released sometime in February following adequate testing and normal submission procedures. More information on the details of the patch will be released as the testing and submission process continues. NHL Development Team http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=481475&tsta rt=0 Like Comment Share 0 lunkentuss 2009-01-16 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Jag var faktiskt seriös med mitt inlägg... Det vore mkt intressant att höra vad ett så pass högt rankat lag uppskattar/letar efter för egenskaper hos en back?? Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 15:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar cHIIMERa: lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Jag var faktiskt seriös med mitt inlägg... Det var nog han också? Låter fullt rimligt att de behöver någon som är bättre defensivt än datorbackarna men inte sabbar anfallet eller orsakar kontringar om man nu redan har en offensiv i toppklass.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0cHIIMERa 2009-01-16 16:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tack Heinz ;))) Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 16:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tack för idiotförklaringen!! Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Det kan låta så, men taktiskt tror jag helt klart det kan funka så länge man har en datorstyrd back. De är vana vid att bara ha datorstyrda backar och hur mycket sämre kan det bli med en istället för två i anfallet? Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 17:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! och så var ju formuleringen inte direkt blyg heller. Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
lunkentuss 2009-01-16 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Jag var faktiskt seriös med mitt inlägg... Det vore mkt intressant att höra vad ett så pass högt rankat lag uppskattar/letar efter för egenskaper hos en back?? Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 15:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar cHIIMERa: lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Jag var faktiskt seriös med mitt inlägg... Det var nog han också? Låter fullt rimligt att de behöver någon som är bättre defensivt än datorbackarna men inte sabbar anfallet eller orsakar kontringar om man nu redan har en offensiv i toppklass.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0cHIIMERa 2009-01-16 16:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tack Heinz ;))) Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 16:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tack för idiotförklaringen!! Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Det kan låta så, men taktiskt tror jag helt klart det kan funka så länge man har en datorstyrd back. De är vana vid att bara ha datorstyrda backar och hur mycket sämre kan det bli med en istället för två i anfallet? Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 17:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! och så var ju formuleringen inte direkt blyg heller. Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
HeinzHarald 2009-01-16 15:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar cHIIMERa: lunkentuss , vi behöver en back som aldrig går över egen blålinje och inte kräver nåra som helst passar.. som en liten vakthund, fixar du det? Jag var faktiskt seriös med mitt inlägg... Det var nog han också? Låter fullt rimligt att de behöver någon som är bättre defensivt än datorbackarna men inte sabbar anfallet eller orsakar kontringar om man nu redan har en offensiv i toppklass.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0cHIIMERa 2009-01-16 16:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tack Heinz ;))) Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 16:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tack för idiotförklaringen!! Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Det kan låta så, men taktiskt tror jag helt klart det kan funka så länge man har en datorstyrd back. De är vana vid att bara ha datorstyrda backar och hur mycket sämre kan det bli med en istället för två i anfallet? Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 17:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! och så var ju formuleringen inte direkt blyg heller. Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
cHIIMERa 2009-01-16 16:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tack Heinz ;))) Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 16:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tack för idiotförklaringen!! Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Det kan låta så, men taktiskt tror jag helt klart det kan funka så länge man har en datorstyrd back. De är vana vid att bara ha datorstyrda backar och hur mycket sämre kan det bli med en istället för två i anfallet? Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 17:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! och så var ju formuleringen inte direkt blyg heller. Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
lunkentuss 2009-01-16 16:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tack för idiotförklaringen!! Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Det kan låta så, men taktiskt tror jag helt klart det kan funka så länge man har en datorstyrd back. De är vana vid att bara ha datorstyrda backar och hur mycket sämre kan det bli med en istället för två i anfallet? Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 17:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! och så var ju formuleringen inte direkt blyg heller. Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
HeinzHarald 2009-01-16 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men att aldrig gå över egen blå ens, låter ju inte speciellt seriöst... Det kan låta så, men taktiskt tror jag helt klart det kan funka så länge man har en datorstyrd back. De är vana vid att bara ha datorstyrda backar och hur mycket sämre kan det bli med en istället för två i anfallet? Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 17:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! och så var ju formuleringen inte direkt blyg heller. Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
lunkentuss 2009-01-16 17:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! och så var ju formuleringen inte direkt blyg heller. Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
HeinzHarald 2009-01-16 17:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Citerar HeinzHarald: Det som låter oseriöst i mina öron är den slavmässiga behandlingen av backen. Precis! Men hur tillspetsade "kraven" är är irrelevant eftersom den övergripande taktiken (och därmed svaret på din fråga vad det är de är ute efter) tydligt lyser igenom. Tillagt 2009-01-16 17:22: Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
Ayane Is a Ninja 2009-01-16 18:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Försvararna i Northern Stars är ju kanske kanske deras starkaste kort, specielt amerikanen som är fenomenal Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
lunkentuss 2009-01-16 18:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? Tycker verkligen inte att det var så tydligt att det var ett seriöst svar... Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
HeinzHarald 2009-01-16 19:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Allvarligt Heinz? Hade du formulerat dig så om du/vi hade på ett seriöst sätt sökt en spelare till klubben....?? 1) Det hade varit trevligt men tyvärr är hur jag formulerar mig inte en mall för hur andra formulerar sig. 2) Den seriösa rekryteringen skedde via PM. Det här är forumtjöt som man inte ska lägga så stor vikt vid. När jag skrev att han nog var seriös menade jag inte SERIÖS utan just att svaret på din fråga mycket väl kunde finnas i det han skrev.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
lunkentuss 2009-01-16 21:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inte ett seriöst inlägg, men ändå så kan finns svaret finnas där... Ja det är då minsann inte lätt att hänga med i alla svängar som forumit nu för tiden... Återstår att se om någon vill ställa upp som "vakthund" i NOS då... Jag har en pitbull hemma, ska kolla om hon är sugen i fall dom inte får tag i ngn annan! Like Comment Share 0Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
Vanguard 2009-01-16 22:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar beathead:Citerar Vanguard: För att jag delar de erfarenheter, som du/ni verkar ha om dem! All right, Beathead här igen, back och målis i Swedish Tigers. Som vanligt är vi anklagade för allsköns jävla skit, men det verkar ju vara rutin mellan svenska lag nu för tiden. Ja jag vet inte, det är juh självfallet så att det kan ha varit "gamla" erfarenheter av olika slag, det kan även ha varit så att jag blandat erfarenheter av er med erfarenheter av andra, vem vet? Du har alltid verkat seriös och det medför stor respekt från min sida, kanske har andra som skrivit inte framstått som lika seriösa, ..kanske. Ja, jag anklagar er inte för fusk å sen lunkentussen, som har sånt jävla inflytande på en (äckligt stora, skrämmande, biceps) förde en bra talan för er nyligen också, så är jag inte sämre än att jag kan ge er en, för mig, ny chans! Å verkligen inte sämre än att jag kan ändra mig om jag känner att jag har haft fel Bra kontakt lagen emellan vill absolut inte jag vara ngt stopp för! Ses på Isen! //Vanguard. Like Comment Share 0Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
Rattle 2009-01-16 23:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar cHIIMERa:Citerar Ayane Is a Ninja:Ja, vi tappade en av våra backar i tredje och då är det svårt att täcka slagskotten framför mål. Sen kanske White Obama ska spela på topp och inte back enligt min mening korrigering på dig där också , han stack tillsammans med målis i samband med att vi gör 3-2 , vi fick inte ens se på reprisen *bu...hu* , förövrigt så har jag hört att ni kastar ut er målvakt om han släpper in 2-3 stycken , ganska dålig stil då ni får en dromedarus målvakt på 2.01 som är datastyrd. fy skäms Først og fremst.. hvis noen pauser kampen så har du 30 sek til å se reprisen i menyen. Skjønner egentlig hvorfor folk syns det er et problem å spille mot store målvakter. Det er jo bare å skyte 5-hole. Mellomrommet mellom beina er jo sinnsykt stort.. Ikke er store målvakter noe særlig raske heller, og de kommer fort ut av posisjon. Et triks til de som sliter mot store målvakter: Se hvor du skyter. Like Comment Share 0vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
vajb 2009-01-17 00:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar lunkentuss:Men kan tänka mig att den miljön skulle passa t.ex vajb rätt bra.. Haha, oooja... lämnar aldrig egen zon för egna utflykter, det är nog jag i ett nötskal det. Mest krävande när det gäller passningsspel i offensiv zon och störst chans att hittas just där, that'd be me. Dock så tar jag stolt på mig att jag orsakar rätt många spelvändningar i mittzon/kring vår blå också, när de illvilliga planerna går i lås en gång per skottår.XBL: vajb Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
HeinzHarald 2009-01-17 16:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag roade mig med att kolla igenom lite statistik i de fyra högsta divisionerna. Noterade att det är vansinnigt många lag som inte spelat speciellt mycket. I ettan har c:a 4/5 fler än 500 vinster men redan i tvåan är det inte mer än 1/3, i trean 1/5 och i fyran inte ens 1/10. Noterade också att vi har näst mest spelade matcher av alla lag i hela ligan efter German Eagles som ligger mil före alla andra (nästan 50% fler spelade än oss). Till stor del som en följd av det men ändå roligt för en back så har vi också näst flest blockerade skott (efter GE). Över 10 000 puckar har vi stoppat med kroppen. Att det är just vi och German Eagles som spelat flest matcher känns ganska naturligt då det knappt är någon annan som satsat på så stora trupper som vi har, men å andra sidan är det en minoritet av truppen som verkligen spelat mycket.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
Comandante 2009-01-25 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag skulle gärna hoppa in i ett lag om det fortfarande existerar?!?! Like Comment Share 0HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
HeinzHarald 2009-01-25 21:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Existerar? Jo vi lirar för fulla muggar. Det mesta i diskussionsväg sker dock på GamereactorSE.st, men rekrytering går bra här. Skriv vad du har för spelartyp, erfarenhet och stats. Är du oerfaren är GPP laget för dig (annan tråd på forumet).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
Marwin74 2009-02-09 13:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Med anl av den omstrukturering av laget som skett, så kommer vi mer aktivt börja rekrytera, så ni som känner att ni i nuläget spelar i lag med för låg aktivitet får gärna slänga in en ansökan här eller i rekryterings tråden på gamereactorse.st Like Comment Share 0Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
Vanguard 2009-02-10 13:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, skrev en liten "nyhet" på framsidan av gamereactorse.st, så nu syns även där att det finns möjlighet till att gå med i laget! Tänk på att krav å såntdär inte är det viktigaste, utan snarare en vink om vad för slags spelare (någorlunda seriösa) som vi vill ha in i laget, e man duktig men inte har t ex 200 matcher under bältet så är man självfallet välkommen ändå! Tycker vi senare att någon inte passar in riktigt så säger vi till då isf! //Vanguard. Like Comment Share 0AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
AntonyGriffin 2009-04-04 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag hade kunnat tänka mig vara med om det finns någon plats ledig... målvakt-butterfly Like Comment Share 0RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
RoB490 2009-04-10 16:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsan! Ja kan tänka mig att komma med i ert lag. Jag kan spela på alla positioner, också målvakt. Like Comment Share 0Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
Zenzo1 2009-04-18 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hallå Undrar om det finns nån plats ledig i laget? Det laget jag spelar i just nu är inte särskilt aktivt så ja vill gärna byta lag ^^ Spelar helst Vänster Forward men spelar egentligen ingen roll funkar lika bra som C eller RW. Jag spelar som playmaker har på 20 matcher gjort 28 poäng 15 ass 13 mål, men det var ett tagsen jag spelade en sån be a pro match. Min gamertag e Zenzo1 om ja e välkommen Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...3839404142434445