DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
HeinzHarald 2008-09-07 23:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wikin uppdaterad igen. http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald Tillagt 2008-09-08 00:10: Jag skulle rekommendera att alla som inte registrerat sig på EA Sports World gör det. Det är här sparade repriser hamnar när man laddar upp dem och det är sagt att lagen ska kunna diskutera internt här så det känns lämpligt att använda. http://www.easportsworld.com/Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 00:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible smart blev medlem nu Like Comment Share 0Joonas84 2008-09-08 00:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej Med tanke på hur laget se ut, och känslan jag har just nu skulle jag vilja byta position och spelartyp. Nummer och sånt behåller jag. Gamertag: DittHest Nummer: 84 Spelartyp: Playmaker Position: Center Like Comment Share 0 ricorodriguez 2008-09-08 07:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Jag skulle rekommendera att alla som inte registrerat sig på EA Sports World gör det. Det är här sparade repriser hamnar när man laddar upp dem och det är sagt att lagen ska kunna diskutera internt här så det känns lämpligt att använda. http://www.easportsworld.com/ Done. Just det, ska jag skriva upp mig på ett tröjnummer också? I så fall vill jag ha 9. Det verkar inte vara taget?Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 10:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat demot ett tag nu och är jävligt taggad tills säsongen börjar! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-08 13:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ni som har/skapar konto pÃ¥ EA Sports World fÃ¥r gärna söka upp HeinzHarald och lägga till mig som vän. Vet inte hur det fungerar med laget och EASW, men vi kan ju testa vänfunktionaliteten i vilket fall som helst.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 17:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0viictor123 2008-09-08 17:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är med om jag får känner whytry.. ska köpa på realesen! Gamertag: viictor123 Position: RW Stil: Powerforward lr sniper Önskat nummer : 20 lr 21 Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 17:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Max Bajs 2008-09-08 00:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible smart blev medlem nu Like Comment Share 0Joonas84 2008-09-08 00:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej Med tanke på hur laget se ut, och känslan jag har just nu skulle jag vilja byta position och spelartyp. Nummer och sånt behåller jag. Gamertag: DittHest Nummer: 84 Spelartyp: Playmaker Position: Center Like Comment Share 0 ricorodriguez 2008-09-08 07:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Jag skulle rekommendera att alla som inte registrerat sig på EA Sports World gör det. Det är här sparade repriser hamnar när man laddar upp dem och det är sagt att lagen ska kunna diskutera internt här så det känns lämpligt att använda. http://www.easportsworld.com/ Done. Just det, ska jag skriva upp mig på ett tröjnummer också? I så fall vill jag ha 9. Det verkar inte vara taget?Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 10:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat demot ett tag nu och är jävligt taggad tills säsongen börjar! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-08 13:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ni som har/skapar konto pÃ¥ EA Sports World fÃ¥r gärna söka upp HeinzHarald och lägga till mig som vän. Vet inte hur det fungerar med laget och EASW, men vi kan ju testa vänfunktionaliteten i vilket fall som helst.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 17:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0viictor123 2008-09-08 17:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är med om jag får känner whytry.. ska köpa på realesen! Gamertag: viictor123 Position: RW Stil: Powerforward lr sniper Önskat nummer : 20 lr 21 Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 17:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Joonas84 2008-09-08 00:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej Med tanke på hur laget se ut, och känslan jag har just nu skulle jag vilja byta position och spelartyp. Nummer och sånt behåller jag. Gamertag: DittHest Nummer: 84 Spelartyp: Playmaker Position: Center Like Comment Share 0 ricorodriguez 2008-09-08 07:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Jag skulle rekommendera att alla som inte registrerat sig på EA Sports World gör det. Det är här sparade repriser hamnar när man laddar upp dem och det är sagt att lagen ska kunna diskutera internt här så det känns lämpligt att använda. http://www.easportsworld.com/ Done. Just det, ska jag skriva upp mig på ett tröjnummer också? I så fall vill jag ha 9. Det verkar inte vara taget?Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 10:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat demot ett tag nu och är jävligt taggad tills säsongen börjar! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-08 13:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ni som har/skapar konto pÃ¥ EA Sports World fÃ¥r gärna söka upp HeinzHarald och lägga till mig som vän. Vet inte hur det fungerar med laget och EASW, men vi kan ju testa vänfunktionaliteten i vilket fall som helst.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 17:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0viictor123 2008-09-08 17:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är med om jag får känner whytry.. ska köpa på realesen! Gamertag: viictor123 Position: RW Stil: Powerforward lr sniper Önskat nummer : 20 lr 21 Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 17:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
ricorodriguez 2008-09-08 07:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar HeinzHarald:Jag skulle rekommendera att alla som inte registrerat sig på EA Sports World gör det. Det är här sparade repriser hamnar när man laddar upp dem och det är sagt att lagen ska kunna diskutera internt här så det känns lämpligt att använda. http://www.easportsworld.com/ Done. Just det, ska jag skriva upp mig på ett tröjnummer också? I så fall vill jag ha 9. Det verkar inte vara taget?Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 10:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat demot ett tag nu och är jävligt taggad tills säsongen börjar! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-08 13:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ni som har/skapar konto pÃ¥ EA Sports World fÃ¥r gärna söka upp HeinzHarald och lägga till mig som vän. Vet inte hur det fungerar med laget och EASW, men vi kan ju testa vänfunktionaliteten i vilket fall som helst.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 17:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0viictor123 2008-09-08 17:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är med om jag får känner whytry.. ska köpa på realesen! Gamertag: viictor123 Position: RW Stil: Powerforward lr sniper Önskat nummer : 20 lr 21 Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 17:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Frister 2008-09-08 10:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat demot ett tag nu och är jävligt taggad tills säsongen börjar! Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-08 13:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ni som har/skapar konto pÃ¥ EA Sports World fÃ¥r gärna söka upp HeinzHarald och lägga till mig som vän. Vet inte hur det fungerar med laget och EASW, men vi kan ju testa vänfunktionaliteten i vilket fall som helst.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 17:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0viictor123 2008-09-08 17:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är med om jag får känner whytry.. ska köpa på realesen! Gamertag: viictor123 Position: RW Stil: Powerforward lr sniper Önskat nummer : 20 lr 21 Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 17:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
HeinzHarald 2008-09-08 13:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ni som har/skapar konto pÃ¥ EA Sports World fÃ¥r gärna söka upp HeinzHarald och lägga till mig som vän. Vet inte hur det fungerar med laget och EASW, men vi kan ju testa vänfunktionaliteten i vilket fall som helst.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 17:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0viictor123 2008-09-08 17:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är med om jag får känner whytry.. ska köpa på realesen! Gamertag: viictor123 Position: RW Stil: Powerforward lr sniper Önskat nummer : 20 lr 21 Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 17:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Kudo 2008-09-08 17:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0viictor123 2008-09-08 17:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är med om jag får känner whytry.. ska köpa på realesen! Gamertag: viictor123 Position: RW Stil: Powerforward lr sniper Önskat nummer : 20 lr 21 Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 17:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
viictor123 2008-09-08 17:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är med om jag får känner whytry.. ska köpa på realesen! Gamertag: viictor123 Position: RW Stil: Powerforward lr sniper Önskat nummer : 20 lr 21 Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 17:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Frister 2008-09-08 17:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Kan inte fixa ihop min Gamertag tillsammans med såna där sidor :/ För att mailen som är reggad till min gamertag finns inte längre. Men den mailen går heller inte byta enligt microsofts kundtjänst. Hatar det :/Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Kudo 2008-09-08 18:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Frister:Det går och fixa visst det... under account managment på dashboardet. Har gjort det flera gånger själv. Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =(PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Loka 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Jo det går, om man INTE har en hotmail-adress som mail. Vilket jag har =( Jag har ändrat med hotmail... Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
WhyTry 2008-09-08 18:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ett tips är att spelet kostar bara 499 kr på elgiganten! Men har förbokat på game, men de lär väl fortfarande ha lägsta pris garanti.Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Kudo 2008-09-08 18:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Loka:Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/PSN: Pontzy86 Like Comment Share 0WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
WhyTry 2008-09-08 19:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir Grinder för mig, men ska även senare satsa endel på slagskott! Och vill byta nummer till nummer 0. Så blir såhär för mig: Position: LW - Vänsterforward Spelartyp: Grinder Nummer: 0 Spelarnamn: Andreas Polzin Gamertag: Bara OrdÅk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se Like Comment Share 0Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Frister 2008-09-08 20:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Kudo:Citerar Loka: Jag har ändrat med hotmail... fast grejjen är den att för ett par år sedan slutade min hotmail att funka. det var precis som om den var borttagen automatiskt. Och för att ändra mail måste man ju först logga in på den mail man har, vilket inte går eftersom den inte existerar längre :/jaha ojdå... kan du inte göra den på nytt då? samma address och lösen borde väl funka Like Comment Share 0Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Max Bajs 2008-09-08 20:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jag är mkt tveksam till att man kan ha 0 men man kan ju alltid hoppas oj de kunde man visst Bill cosby hade ju de Like Comment Share 0Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Olbeus 2008-09-08 22:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tänker köpa detta på Elgiganten nånstans runt 20 september.Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron. Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Carlos_ 2008-09-09 21:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beställde just liret från Webhallen, å joinar gärna GR-laget. ;) Vet inte vad jag ska heta osv, men återkommer med det... x)... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
HeinzHarald 2008-09-09 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dags för lite inledande taktiksnack tycker jag. Tror vi är en hel del som är intresserade av detta. Vilka taktiker som fungerar kommer säkert att ge sig med tiden, men vissa enkla grundläggande saker tror jag vi kan enas om redan nu. Här är några förslag: * Möt och slå passningar längs sargen för att minimera risken för farliga brytningar. Det är bättre att bli tacklad och bli av med pucken än att en passning bryts. * Har du pucken vid offensiva blå så var väldigt försiktig så du inte blir av med den och orsakar kontring. Skjut inte om du inte har fri sikt några meter och se upp för klubblyftningar. Använd istället RB+RS för att dumpa om det behövs. * Undvik chansartade passningar. * Håll koll på din gubbe i försvarsspelet, men var hela tiden beredd på att hjälpa dina medspelare med deras markeringar för var och en av oss kommer att bli överspelade många gånger. Tror också det lämpligt att enas om ett "språk". Vi kommer inte att höra vilken spelare på isen som ropar och dessutom blir det omöjligt att spela om vi snackar i mun på varandra hela tiden. Jag skulle därför föreslå att vi endast ropar väldigt kort var vi vill ha pucken. "Hem", "slottet", "höger, "vänster", "hörnet", "bakom mål" och liknande. I övrigt är det nog lämpligt att försöka hålla tyst. Kommentera gärna och kom med egna/andra förslag.Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Darknessfalls 2008-09-10 07:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tycker du fick med det viktigaste där, håller verkligen med om att alla bör försöka vara tysta kan bli väldigt kaotiskt annars. Edit: Ska beställa spelet när jag kommer hem från plugget idag så förhopnings vis får jag det på fredag.Are you afraid of the dark? Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Dreamplayer 2008-09-10 08:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... ][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Carlos_ 2008-09-10 08:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Citerar Dreamplayer:Är nu så jäkla sugen på att komma igång med det här liret... nån mer än mig som får spelet idag? Vid lunchtid smäller det... Blir det lite skolk för å gå hem å spela då? ... Like Comment Share 0HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
HeinzHarald 2008-09-10 09:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Carlos_:Heinzharald: Men ey, går det fortfarande å joina laget eller är det fullt? Det är inte fullt förrän http://gaming.wikia.com/wiki/User:HeinzHarald når 50 pers. Vi ligger på 30st i dagsläget varav vissa bara är preliminära, så du får plats utan bekymmer. Jag tror det är en god idé om vi börjar fundera på hur sugna vi är på att alternera som målvakt ibland (man kan använda samma gubbe på vilken position som helst). Det är här vi verkar ha störst spelarbrist i dagsläget (optimalt är att 1/6 är målvakt, i dagsläget har vi 1/10).Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/ Like Comment Share 0Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
Dreamplayer 2008-09-10 09:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såg att man kan välja tröjnamn nu också... skriv dit Holmberg på mig.][_ife Will Kill U... Like Comment Share 0ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
ch_nl 2008-09-10 13:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fått tag i spelet nu. Ska jag registrera "Gamereactor" som lag?Bjärans skit är vit Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida:1234567891011...45