Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

NHL 09 onlinelag (Xbox 360), rekrytering


aka: TJ Vanguard
#21 (eller 1 om det är paxat, annars funkar egentligen vad som helst)
Position:
LW (kan spela vilket som egentligen) *EDITED
Playmaker *EDITED
Lefthanded hållning, brukar spela med snabba grillor och balanserad klubba/blad.

Bara lite generellt om hur jag brukar spela:
Gillar att som back stå långt ut i kanten å ta emot pass från (samma kant) forward alt röra mig mot mitten för skott strax utanför slottet. Som anfallare gillar jag att komma in backom mål å hitta runt med pass tvärs framför målvakten alt. gå runt själv.
Är dock ganska flexibel, ingen jätte målgörare. Brukar försöka skjuta för att skapa returer istället.

skapar en gubbe så hörs vi på isen

Edit: fattaade nu att det inte var i "create player" man gjorde sin gubbe, specialade min utefter en playmaker nu så det får luta åt det hållet
  • 0
Kommer inte kunna lira på ett tag. Måste skicka iväg min xbox på lagning. dvd-läsaren är kass och den repade spelet också!! AAAH!!
  • 0
Company of geeks utmanar gärna gamereactor laget idag. Säg till när ni r redo
  • 0
Citerar Klompis:
Kommer inte kunna lira på ett tag. Måste skicka iväg min xbox på lagning. dvd-läsaren är kass och den repade spelet också!! AAAH!!


Ajaj. Snacka om störigt.

Tillagt 2008-09-13 17:00:
Citerar Vanguard:
aka: TJ Vanguard


Invite skickad.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Jag skulle vilja vara med:

Xbox Live ID: Brugada

Spelar helst Center.
  • 0
Jag noterade att vi tillsammans med Svea HC är Sveriges just nu största klubb med 17 "aktiverade" medlemmar [edit: och nu har vi 18]. Antagligen på grund av detta får jag förfrågningar då och då från folk utanför den här sidan som vill vara med och lira. Så länge vi har plats låter jag dessa vara med om de reggar sig här.

Ni som skrivit att ni vill vara med men ännu inte hunnit köpa spelet har paxad plats månaden ut.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Jag är med som säker nu i laget, har skaffat spelet nu!
  • 0
Jag är intresserad av att spela, vet inte som vad dock. Gillade verkligen målvakten i be a pro, men vet inte hur det är online, känns som man inte riktigt har full kontroll över sin karaktär. Kan spela som back?

- Defensive back
Spela bör man annars dör man - Spread the message
  • 0
Hej jag vill vara med kan spela som vänster powerforvard eller målvakt
  • 0
Citerar Brugada:
Xbox Live ID: Brugada
Citerar Jakan:
Jag är intresserad av att spela
Citerar silot:
Hej jag vill vara med kan spela som vänster powerforvard eller målvakt


Invites skickade.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Vad ska vi ha för märke på våra tröjor då?
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Vad ska vi ha för märke på våra tröjor då?


Man måste välja ett befintligt lags design. Just nu har vi ett ryskt lags tröjor med mycket svart och rött i hemmatröjan. Det är viktigt att ha en mörk hemmatröja för en hel del lag har ganska ljusa varianter och det är förbaskat störigt när både hemmalaget och bortalaget har ljusa tröjor.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Citerar HeinzHarald:
Citerar HellSpawn:
Vad ska vi ha för märke på våra tröjor då?


Man måste välja ett befintligt lags design. Just nu har vi ett ryskt lags tröjor med mycket svart och rött i hemmatröjan. Det är viktigt att ha en mörk hemmatröja för en hel del lag har ganska ljusa varianter och det är förbaskat störigt när både hemmalaget och bortalaget har ljusa tröjor.


Tänkte köpa NHL09 så fort som möljigt
Evil Is Back
  • 0
  • Epaa
  • Epaa
vill också vara med å lira men min 360 är i tyskland alla platser kommer nog bli upptagna??
  • 0
Citerar Epaa:
alla platser kommer nog bli upptagna??


Jag kan hålla en plats åt dig om du är säker på att du vill vara med.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
  • Epaa
  • Epaa
aa det skulle vara as skjysst men vet ju inte exakt när den kommer tillbaka men lär ju komma till slutet av månaden
  • 0
Jag är med och spelar med start imorgon. Hur joinar jag laget?
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Sådär, nu är jag med i laget.

Här kommer nästa fundering, hur funderar det med matcher? Hur lirar man med laget liksom? Man ser ju inte ridekt vilka i laguppställningen som är online så man smidigt kan göra ett "party" och spela en match. Hur går vi till väga? Jag vill spela!

Sen en fråga till, är min singeplayer Be a pro karaktär den jag spelar online med, dvs bör man spela upp den statsmässigt så det blir bättre online? Eller får man separata stats online
Spela bör man annars dör man - Spread the message
  • 0
Citerar Jakan:
Sådär, nu är jag med i laget.

Här kommer nästa fundering, hur funderar det med matcher? Hur lirar man med laget liksom? Man ser ju inte ridekt vilka i laguppställningen som är online så man smidigt kan göra ett "party" och spela en match. Hur går vi till väga? Jag vill spela!

Sen en fråga till, är min singeplayer Be a pro karaktär den jag spelar online med, dvs bör man spela upp den statsmässigt så det blir bättre online? Eller får man separata stats online


Man går in i omklädningsrummet och väntar på att fler ska dyka upp. Jag brukar kolla min friendslist om några redan spelar och gå in och vänta isåfall. Försöker också gå in så ofta som möjligt och stanna en liten stund.

Samma gubbe men separata stats online.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Finns en risk (notera användadet av ordet risk, inte chans) att jag faktiskt vill vara med. Visserligen lär jag skaffa live först. Men är bra sugen. NHL-liren är bland mina absoluta favoriter.

Kan även tillägga att jag kommer vara en massiv hårt köttande mördarforward med en jävla känsla för att sprätta in puckar.

Hojtar till när Live är införskaffat!
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Har spelat några matcher nu och det är ruggigt kul även om målskyttet har gått lite trögt för min del än så länge,jag är bättre på att tacklas
  • 0
tjoho! skulle villja vara med!

gamertag: elgrande steve

vänsterforward
  • 0
Har kört några matcher nu, ganska roligt. Synd bara att det är så svårt att få in sköna tacklingar, man glider liksom av motståndarna lite för enkelt, det saknar jag. Sen tycker jag det är sjukt svårt med den där jävla skillstick med, krångligt att använda.


Nej, det roligaste är nog att spela 6 stycken så jag kan agera målvakt, det är riktigt nervöst men skitkul när man plockar puckarna och har bra snack med sina utespelare.
Spela bör man annars dör man - Spread the message
  • 0
Lite trist att man inte får välja tröj loggo själv.Det hade varit rätt snyggt med Portland Pirates matchställ och loggan som vi har nu.

Gillar dock tröjorna vi har dom är snygga och stilrena
  • 0
  • Loka
  • Loka
Har inte hunnit köpa mitt ex, men jag gör det nästa vecka.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!