Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Guild Wars 2


True, det finns ingen möjlighet att byta lag? Men annars kommer det garanterat fixas tills när spelet släpps, själv bryr jag mig inte så mycket om PvP förutom WvW som har varit awesome av det jag kört. Dock så kan det bero på att jag finner Guardian skittråkig i PvP.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
ArenaNet har sagt att de inte villa ha funktionen att starta PvP i lag i betan då de ville testa lite andra saker. Men det kommer vara med senare.

Här är en brutalt bra film som visar hur olika Dynamic Events leder till varandra utan att man kanske upptäcker det:
http://www.youtube.com/watch?v=-KbjpZJ9MJM&feature=g-u-u
Man ser hur otroligt många smådetaljer de har lagt dit för att göra allt mer levande.
  • 0
nvm hitta precis att det är 1 beta per månad.
  • 0
Help Us Stress Our Servers on June 27

We were very pleased with how our servers performed during our second Beta Weekend Event, but we want to gather additional data on how they operate under load before the next one.

That's where you come in.

All players who have pre-purchased Guild Wars 2 are invited to participate in our upcoming stress test. This four-hour test event will run on Wednesday, June 27th, from 10 a.m. to 2 p.m. PDT (GMT-7).

We won't wipe characters for this event, so if you played in our previous betas, you can pick up right where you left off. All we need you to do is log in and have fun-leave the stress to us!
  • 0
Blir första gången jag lirar, ska bli spännande.
  • 0
Tänkte bara påminna om att den fyra timmar långa stresstesten börjar klockan 19:00 idag, alltså om två timmar.
  • 0
2012-08-12

Nu har ArenaNet gått ut med relesedatumet för Guild Wars 2: Den 28:e augusti, alltså om precis två månader (dock tre dagar tidigare för oss som förhandsköpt spelet, en dag tidigare för de som bara bokat)

2012-08-12
http://www.youtube.com/watch?v=t-CB0hheQRg&feature=g-u-u
2012-08-12
  • 0
Citerar Akahz:
2012-08-12

Nu har ArenaNet gått ut med relesedatumet för Guild Wars 2: Den 28:e augusti, alltså om precis två månader (dock tre dagar tidigare för oss som förhandsköpt spelet, en dag tidigare för de som bara bokat)

2012-08-12
http://www.youtube.com/watch?v=t-CB0hheQRg&feature=g-u-u
2012-08-12


Åh, trevligt att äntligen ha ett datum.
We own your fucking dreams!
  • 0
Underbart!
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Och den 20-22 juli är nästa och sista beta-helgen...
I changed by not changing at all
  • 0
Om de hade släppt det 3 dagar senare hade de släppt det på min födelsedag
Men är iaf awesome att ha ett datum nu, framförallt att det dessutom är bara 2 månader kvar. Hade längtat sönder som en galning om de hade släppt datum tidigare.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Har gott om tid nu att fixa 30/50 HoM poäng, trots att jag ska till berlin i en vecka och sedan belgien i en vecka. Nice.
  • 0
http://www.g2play.net/ har just nu en specialare för Guild Wars 2: 258kr för standard digital edition utan den sista beta helgen.

Observera att erbjudandet slutar 17:00
  • 0
Bara jag som har problem med att uppdatera launchern? Står att jag inte har någon internetuppkoppling när jag försöker uppdatera. Är det så att man bara kan uppdatera när en betahelg är igång?
  • 0
Själv har man inga problem alls med att uppdatera launchern.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Skitsamma, prova med ett 4G modem och nu fungerar det!
  • 0
Tagga!

Sista eventet innan release! Asura ska bli djävulskt kul att få pröva <3

Vad är känner ni andra som kört samtliga events, kommer detta att bli tillfredställande nog ?

Jag är än så länge skeptisk, men å andra sidan har det blivit lite av min natur då det mesta blivit överhypat of doom
  • 0
Är det 19:00 betan börjar i morgon?
  • 0
Introt för Asura har nu vistats upp (första halvan som inte påverkas av valen du gör när du skapar karaktären)
http://www.youtube.com/watch?v=UihEJjwrZDo&feature=g-u-u

Snacka om självsäkra varelser med ego av episka proportioner.


Har för mig att det var 19:00, ja.


Jag kommer nog ta det lugnt under eventet. Kommer testa lite nya saker och kombinationer, men vill att saker ska kännas lite nya och fräscha när spelet väl kommer ut.
  • 0
Fått tillbaka samma problem igen, om ni kollar lite längre upp i tråden... Någon som vet vilka portar som ska vara öppna för att kunna uppdatera launchern osv?
  • 0
Jag är ganska besviken på det lilla jag fick se när jag gjorde förra beta-testet. Ansiktena på människorna liknar små dockbarn och är knappnålsstora. Det är nästan omöjligt att få dem att se vuxna/maskulina ut. Gubbarna rör sig som om de skitit knäck i spiraler också.

Tillagt 2012-07-20 12:20:
Grafiken är inget märkvärdigt heller.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
När öppnar betan idag?
  • 0
Sjukt taggad inför sista betan, kul att Sylvari och Asura är spelbara. Tror dock jag väntar med att spela dom 2 raserna tills spelet kommer ut den 25:e augusti, vill inte spoila allt
Like a BOUSE!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!