Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hjälp med tips på spel!


Skulle vilja ha lite bra tips på spel till Playstation 3??..Har funderat på Condemned 2 och Metal Gear Solid 4.
Playing PS4 Pro in 4K atm
  • 0
Många av mina kompisar har Ps3 och säger att de är nöjda med Metal gear soldier 4. Fast det är ju upp till var och en. Hur gammal är du condemned 2 är inte lämpligt för 10-12 åringar. Men jag vet u som sakt inte hur gammal du är. Annars så är både The elder scrolls IV : Oblivion ett välgjort och kul spel. Motorstorm är okså kul (har spelat det lite). Lycka till .
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Han är exakt sex (6) år äldre än dig S009400
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Citerar Poindaxter:
Han är exakt sex (6) år äldre än dig S009400


Då är Condemned inget problem för honom
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
MGS4 var underbart.condemned 2 var sisådär,Annars var ju uncharted ett trevligt lir.
  • 0
Citerar Poindaxter:
Han är exakt sex (6) år äldre än dig S009400


Får du lov att avslöja ålder på ett sätt där? Tror inte det...
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Skaffa The elder scrolls IV: Oblivion om du inte har spelat det, det är ofantligt kul och håller ett bra tag dessutom
"Everything changed within a New York Minute"
  • 0
Har oblivion redan..mycket bra spel och även uncharted. Men det får väl bli MGS4 som blir det nästa köpet
Playing PS4 Pro in 4K atm
  • 0
Du måste skaffa Killzone 2 när det kommer!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ainu
Jag skulle rekommendera Metal Gear Solid 4 och Killzone 2 när det offentliggörs.
A New Beginning does not exonerate your past history
  • 0
Snyggt namn.... Men skaffa Condemned 2. Det sparkar rumpa
Roligt liksom!
  • 0
Oja Killzone 2 är ett måste för alla PS3 ägare
Playing PS4 Pro in 4K atm
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!