LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      PS5-Cold War,hur instal. Campaign del 2?


      Hej gott folk.

      Lycklig men fortfarande något okunnig PS5-ägare undrar hur man installerar nya singel player-banor i Call of Duty: Black Ops Cold War. Igår, när jag precis kopplade in PS5:an och försökte lära mig nyheterna, fick jag en förfrågan om att installera Singel Player Campaign Part 1, vilket jag gjorde. När jag försökte starta spelets tredje bana, Fracture Jaw, gav spelet mig meddelandet:

      The next mission has not finished installing.
      Return to the Safehouse or Quit to the Main Menu and ensure the remaining campaign packs are installed.

      Jag antog att Singel Player Campaign Part 2 laddade ner i bakgrunden, men fortsatte få samma meddelande kvällen ut. När jag startade PS5:an idag tänkte jag "nu borde väl Part 2 ha installerats", men nej, jag får samma meddelande.

      Hur går jag vidare i spelet? Hur installerar jag Part 2 och de övriga delarna? Jag ser ingen info om detta när jag går in på Notifications, det senaste där står "Call of Duty: Black Ops Cold War Campaign 1 Ready to play" och enda alternativet är View Game. Kollar runt i spelets inställningar men hittar inget om att ladda ner Part 2.

      Vore jättetacksam för hjälp. Tack på förhand.
      • 0
      Så buggigt spel. Under andra banan frös spelet två gånger, på samma ställe. Trodde att det var kört, men tredje gången gick det visst bra. Efter den banan frös spelet på ett annat ställe. Uppenbarligen verkar spelet väldigt buggigt.

      Efter att jag till slut kom på hur man intallerar Campaign-delar (det var visst på huvudmenyn, där man kan välja Campaign, Multipler o.s.v.) försökta jag installera nästa Campaign-del, vilket jag trodde skulle vara Part 2. Istället försökte spelet installera Part 3, men under installationsprocessen visades det att 0% hade installerats. Detta troligtvis för att spelet försökte installera Part 2 tidigare, men misslyckades. Alltså var jag fast, varken Part 2 eller Part 3 installerades.

      Avinstallerade spelet. Satte in skivan igen. Fick välja om jag skulle installera Multiplayer, Zombies eller Co-op först, men fick errormeddelandet "Can't install CE-107857-8" oavsett vad jag valde. Raderade spelets sparfil, och en annan Cold War-fil (systemfil, antagligen). Försökte med installationen igen, men fick samma error.

      Formaterade konsolen. Efter att filerna från Cold War-skivan hade installerats, och efter en massiv 60+ (eller 80+?) GB stor uppdatering senare, plus en mindre uppdatering efter det, gick det bra att installera Campaign Part 1, 2 och 3.

      Räknar med att stöta på fler buggar i spelet, men förhoppninsvis inget mer game breaking. Hoppas att de värsta buggarna patchas bort en dag.

      Så nu vet ni, gott folk, ifall ni vill prova singel player-delen av Cold War på PS5. Installera helst alla Campaign-delar det första ni gör, så att man förhoppninsvis slipper CE-107857-8 som åtgärdades endast efter att konsolen formateras, och efter att spelet installerades "i rätt ordning".
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!