Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Warhammer Online-intervju


Hej!

Jag heter Zonny och har just nu APU på Helsingborgs Dagblad. Vi har en del i tidningen under namnet "Kax", för ungdomsredaktionen, och vi skall göra ett reportage om 2 storspel som har/ska släppas inom kort - Warhammer och WoW-expansionen Wrath of the Lich King. Förutom att skriva om de två spelen skall vi även intervjua en person om vardera spel. Det vart lätt att hitta en intervju till World of Warcraft (i och med att vi har en bekant spelande i Nihilum)-delen men till Warhammer har det varit en annan femma.

Så jag letar helt enkelt efter en person som spelar Warhammer Online som är villig att göra en MSN-intervju med mig. Intervjun kommer att publiceras i Helsingborgs Dagblad efter hand. Mina krav är att ni är seriösa, har någorlunda erfarenhet med spelet (känner till mycket om spelet trots allt så jag vet om ni inte är seriösa med era svar och liknande). Det är ett väldigt stort plus om ni förutom det nu släppta MMORPG:et också spelat Warhammer-brädspelen eller något annat Warhammer-spel.

Intervjun kommer att ske snarast möjligt, är ni intresserade kan ni skriva ett svar här i tråden eller kontakta mig via gästboken, för att byta e-mail, bestämma tid för intervjun o.s.v. Hoppas det finns något intresse för detta, kommer att meddela i tråden så fort vi fått tag på någon att intervjua ut i fall att det skulle vara flera stycken intresserade.

Vänligen,
Zonny - Kax-redaktionen, Helsingborgs Dagblad
Det finns ingenting som inte är någonting.
  • 0
Har någorlunda erfarenhet?
Vet du hur länge Warhammer varit ute? ;)
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
jag fick snabbt svar och platsen är tyvär uptagen
Det finns ingenting som inte är någonting.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!