Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vart är SSX4?


Det är dags för EA att ta sig i kragen och släppa ett nextgen SSX, Nu har dom släppt alla 2009 sport spel, snart Dead Space och Skate 2.

Ska tillägga att SSX Blur inte räknas som ett nextgen, jag vill ha ett SSX4 till PS3 och 360.
  • 0
Jag håller med dig. Det var rykten om att det skulle komma i år men jag har inte sett något än. Hoppas de visar upp det snart.
  • 0
En vinter utan SSX känns sådär. Minns hur mycket skoj jag hade med mina polare, vi lirade SSX på PS2 ohälsosamt mycket!
  • 0
SSX Tricky var ett av mina favorit spel när det kom ut. Fast nya SSX spel kom så fortsatte jag spela Tricky.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
ohälsosamt mycket låter prisis som för mig och mina kompisar, plus att EA har ju släppt varända nytt spel från deras serier nu, eller allafall är på väg Need for Speed, Dead Space, Skate 2.
  • 0
vad du tvungen o göra en exakt likadan tråd på www.gameplayer.se ?
IPG x KyleN på LIVE.
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar Bullet008:
vad du tvungen o göra en exakt likadan tråd på www.gameplayer.se ?

Dessutom en på Loading.se...
Sköntåse.
  • 0
Citerar Roo:
Dessutom en på Loading.se...


Jag gjorde ett test för att se vart jag fick mest respons, jag är inte petter som får respons på allt han skriver
  • 0
Håller med, det har varit tyst ett tag med denna serie, shaun white snowboarding och amped är långt ifrån samma sak som SSX spelen.
The more I learn, the smaller I become.
  • 0
SSX Tricky och SSX 3 är mina favorit "sportspel", speciellt SSX 3.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
DET UNDRAR JAG OCKSÅ! Jag älskade fan SSX3
Ron Paul 2012!
  • 0
håller med ge mig nytt SSX gärna i still med 3an .. Med sjukt bra grafik. Samma galna tricks.
PSN=limonass
  • 0
Jag håller helt med dom borde verkligen släppa ett nytt SSX , var beroende av det när jag hade gamecube ;)
  • 0
Japp, SSX-spelen är riktigt roliga, har ettan, trean och On Tour.
Skulle vara underbart med ett nytt spel, men det verkar inte vara under utveckling vad jag vet...

Mäki verkar dock vara ganska säker:

http://www.gamereactor.se/brev/94192/Kommer+det+ett+SSX+4
%3F/?search=ssx
complications of a mastermind
  • 0
Åh det är nästan som att jag har glömt bort SSX serien nu,var är de nya spelen
The rise of evil
  • 0
Citerar Exity_:
http://www.gamereactor.se/brev/94192/Kommer+det+ett+SSX+4
%3F/?search=ssx


Det måste varit minst 1 år sedan jag skrev det brevet, man har fortfarande inte hört något om ett SSX 4
Ron Paul 2012!
  • 0
Jag har sjukt mycket abstinens efter ett nytt ssx, ssx 3 definerade mitt liv ett bra tag. Ett av mina absoluta favoritspel. hell, bara en remake med uppiffad grafik hade nog gjort mig nöjd. Kom ea, gör ett ssx3-2!
Don't make me go Zelda on you
  • 0
Official PlayStation Magazine has reported that Criterion might be working on a new SSX title for PS3.

We haven't seen an SSX game since SSX Blur on the Wii or SSX On Tour on the PlayStation 2 and Xbox, just over four years ago.

The magazine declared that Criterion is apparently working on the new SSX alongside a new Need For Speed game confirmed for a Q4 2011 release.

We'll see whether this is snow joke or a n-ice surprise in due course. Groan.


Grymt bra nyheter!
  • 0
Grammatikfel i rubriken, aja baja! On topic så längtar jag efter SSX med.
  • 0
Om det stämmer att Criterion jobbar på spelet så kan det inte bli annat än awesome.
We own your fucking dreams!
  • 0
Årets överraskning? Hoppas.
Battlefield 3
  • 0
Vafan... har ni inte ändrat rubriken än? Det är SSX6 inte 4. 4 är On tour och 5 är Blur. Men jag vill som fan ha ett nytt SSX också. Tricky var bäst, gillar alla men alla har nått fel fan.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Citerar Murdoc:
Vafan... har ni inte ändrat rubriken än?


Jag kan inte ändra den längre men det är väll bara fråga om någon MOD om dom kan, fast jag ser On tour och speciellt Blur som Spin-offs inte uppföljare.

Hur som hälst om Criterion (Burnout Paradise) ligger bakom ett nytt SSX lär det bli guld, typ byt motorväg mot backe och bilar mot snowboard's!
  • 0
SSX på GBA är en spin-off, inte ens det, är en annan version på en mindre konsoll. Men inte ens jag kallar det med en siffra men. Spelen är uppföljare, dom har inga nummer bara. SSX Tricky har ingen siffra.

Tråden borde heta typ "Nästa SSX".
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
kommer ihåg att jag kom 2:a på en ssx 3 tävling utanför mitt lokala game, det var tider det
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!