Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Gears of War 3


Ah, jag har inte Fenix Rising, trodde Raams Shadow var den senaste.
  • 0
  • PR95
  • PR95
Citerar Rahelon:
Alltså, Gears of War 3 kunde inte vara mer balanserad än som det just nu är!




Citerar Frasse6:
Jaha? Kolla deras forum. Det fungerar inte särskilt problemfritt för alla. Epic är fan ett riktigt gäng pajasar.


Kommer nog online och testar senare.
One mag, one kill
  • 0
Finns det någon skön höna som fortfarande lirar Gears 3? Har nyligen införskaffat det och spelar en del Horde. Hojta till om någon är sugen att lira. Min gamertag är spokskrivaren.. tror det eller ej.
We don't go to Ravenholm.
  • 0
Är det någon mer än jag som störde mig liiite på de nya karaktärerna vi fick i Fenix Rising?
Först fick vi Carmine med endast lite mer kläder på sig och sedan fick vi två gamla karaktärer igen som en del redan ägde... Nu har jag två exakt likadana Savage Kantus... =/
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
Citerar Rahelon:
Är det någon mer än jag som störde mig liiite på de nya karaktärerna vi fick i Fenix Rising?
Först fick vi Carmine med endast lite mer kläder på sig och sedan fick vi två gamla karaktärer igen som en del redan ägde... Nu har jag två exakt likadana Savage Kantus... =/


Japp, det finns fler som stör sig. Spelade betan i april (?) förra året och låste upp Trashball Cole . Nu är det inte lika häftigt eller för den delen lika belönande längre...
  • 0
Citerar properskillz:
Och trean är väldigt omvändande där man i ena runda kan fullkomligt mosa det andra laget medans det i nästföljande runda blir i princip totalt omöjligt att lyckas med något

Jag har inga problem att prestera bra i varenda runda. Bara man lär sig spelet är det balanserat.

Matchmakingen är däremot obalanserad.
  • 0
Många lär nog inte hålla med mig, men jag tycker Gears of War 3 är det bästa spelet i serien. Det är nog allra främst de spektakulära miljöerna som Epic Games bjuder oss på. Otroligt maffigt och fantastiskt vackert.
  • 0
Citerar Th3 End:
Många lär nog inte hålla med mig, men jag tycker Gears of War 3 är det bästa spelet i serien. Det är nog allra främst de spektakulära miljöerna som Epic Games bjuder oss på. Otroligt maffigt och fantastiskt vackert.


Du har iaf mig på din sida!
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Gears of War 3 hade i princip allting som gjorde de föregående spelen så bra enligt mig. Samtliga vapen, en otrolig variation av fiendetyper, finslipad kontroll och så Horde 2.0 som är ljusår bättre än 1.0.

Flerspelarläget är det enda jag kan klaga på. Det känns väldigt casual, mainstream på något sätt. Något otroligt förenklat jämfört med ettan där jag fann det rätt svårt att bemästra, men kändes belönande när man lyckades till slut. Tillfredsställande känsla var närvarande hela tiden när man lyckas ta an några motståndare.
  • 0
Imorgon släpps Forces of Nature!
Får inte nog av detta spel. Saknar dock alla banorna från tvåan.
  • 0
Någon som vill köpa Gears 3 för 180 kronor? Utsökt skick såklart, finns i Stockholm, eller skickas. Langa ett PM.

Är det bara jag som hade problem med sista bossen? Spelade den med en kompis i flera timmar i två sessioner men vi klarade inte skiten, tror inte ens det var på svåraste.
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
De nya banorna var lite av en besvikelse. Glad blev jag att Raven Down och Jacinto återvände, men när jag läste om de nya banorna först trodde jag att Epic menade att med naturens krafter så skulle banorna "förändras" och spelaren skulle kunna ta skada av det ( i GoW2 Avalanche - lavin som kunde döda dig och banan blev till hälften täckt med snö. I en annnan bana var regnet en dödsfälla).
I det nya kartpaketet var det ju bara sikten som försämrades... tråkigt.
  • 0
Har man inte deras DLC får man köra rankat på hostade servrar och inte dedikerade. Som man kan gissa blir det enormt obalanserat. Känns som ren utpressning att man ska behöva köpa DLC för att behålla spelupplevelsen.

Epic Games och Microsoft har gjort detta riktigt bra verkligen.....
  • 0
Citerar kaptenGultand:
men när jag läste om de nya banorna först trodde jag att Epic menade att med naturens krafter så skulle banorna "förändras" och spelaren skulle kunna ta skada av det ( i GoW2 Avalanche - lavin som kunde döda dig och banan blev till hälften täckt med snö. I en annnan bana var regnet en dödsfälla).
I det nya kartpaketet var det ju bara sikten som försämrades... tråkigt.


Det trodde jag med. Snacka om totalt missvisande.
  • 0
Citerar Th3 End:
Citerar kaptenGultand:

men när jag läste om de nya banorna först trodde jag att Epic menade att med naturens krafter så skulle banorna "förändras" och spelaren skulle kunna ta skada av det ( i GoW2 Avalanche - lavin som kunde döda dig och banan blev till hälften täckt med snö. I en annnan bana var regnet en dödsfälla).
I det nya kartpaketet var det ju bara sikten som försämrades... tråkigt.


Det trodde jag med. Snacka om totalt missvisande.


Tyckte jag såg en video som visade att man ej bör stanna kvar på det stället man är där väderet kunne ändras och då skada spelaren?
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Tyckte jag såg en video som visade att man ej bör stanna kvar på det stället man är där väderet kunne ändras och då skada spelaren?


Det stämmer nog inte.
  • 0
Hej hur får jag en Onyx vakt dekoy och Fire sentery, jag har Horde Command pack och allt är fullt uppgraderat förutom min sillverback så vet någon varför jag inte har dom. Det stod när jag uppgraderade dekoyen och sentrysarna till fullt att jag hade fått dom så varför?
'Some have said that war is hell. War is not hell... for in hell, innocence is spared.'
  • 0
Citerar properskillz:
Ett nytt gears kändes faktiskt sjukt otippat.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/05/31/our-au
gust-cover-story-is-the-next-gears-of-war.aspx


En prequel maybe?

Känns det inte lite tidigt att visa upp ett nytt Gears redan i år?
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar Polar Bear:
En prequel maybe?

Känns det inte lite tidigt att visa upp ett nytt Gears redan i år?


Jag tänkte precis likadant.

.. alltså om både en prequel + att att det kändes för tidigt.
Verkligen inget jag förväntade mig.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Någon som vill lira Horde 1-50 lite snabbt? Vi kör med mutators så det blir enkelt.
  • 0
Citerar Mannii:
Någon som vill lira Horde 1-50 lite snabbt? Vi kör med mutators så det blir enkelt.


Har inte tid ikväll men spelar gärna imorgon! Min gamertag är GODxWarFighter.

Citerar properskillz:
Citerar Polar Bear:
En prequel maybe?

Känns det inte lite tidigt att visa upp ett nytt Gears redan i år?


Jag tänkte precis likadant.

.. alltså om både en prequel + att att det kändes för tidigt.
Verkligen inget jag förväntade mig.


Håller med. Det tog 3 år innan Gears Of War 3 kom ut. Det går ovanligt snabbt ju. Tror dock att spelet kommer fortfarande vara bra men inte i klass med Gears 3. I dagsläget ser det ut som om People Can Fly kommer ta den största halvan när det gäller utvecklandet av spelet. Tråkigt då Epic är precis som namnet föreslår helt epic! Är också trött på att det alltid är Locust som är fienden. Blev en viss variation av det i trean vilket var bra! Lambent var ju helsköna att såga ner! Nu blir det igen bara Locust vilket kommer innebära att min stora dröm, Lambent-Beast Mode troligtvis inte kommer komma i uppfyllelse. Som sagt, fortfarande ett bra spel men inte i klass med dem tre tidigare Gears-spelen.
  • 0
Citerar special ops:
Det tog 4 år innan Gears Of War 3 kom ut

Nopp, 3 år.
Stoffman94
  • 0
Citerar stoffman94:
Citerar special ops:
Det tog 4 år innan Gears Of War 3 kom ut

Nopp, 3 år.


Såg det nu. Måste redigera!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!