DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Alexander Andersson 2022-10-05 14:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej, vet att ingen har någon anning om vilka systemkrav nya elder scrolls och fallout 5 har, men är sugen på att köpa en desktop i slutet på 2023. Tror ni att en dator som har dom nya intel cpu som kommer 2023+ gtx 4060 kommer kunna klara nya elder scrolls och fallout 5 eller ska jag vänta längre innan jag köper en ny desktop? Like Comment Share 0Rasmus Netterblad 2024-09-07 02:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skulle rekommendera inte lägga pengar på något av dom spelen.. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!
Rasmus Netterblad 2024-09-07 02:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skulle rekommendera inte lägga pengar på något av dom spelen.. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!