Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


  • Felx
  • Felx
Har inte alls hängt med på sistone här...

Ni som spelar på konsol (Xbox 360), hur känns det i jämförelse med betan? Hur är grafiken med textur-packet installerat? Hur är spelbarheten? Mycket buggar?
  • 0
Är team/Squad deathmatch utan fordon?
  • 0
Citerar bullet:
Är team/Squad deathmatch utan fordon?
Nej men färre
ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL!!!!
  • 0
Citerar mmmaarcus:
ag har ingen dator som maxar BF3 nej, men hade jag velat spelat på PC hade jag skaffat det. Men nu föredrar jag Dualshock 3 framför en plastig mus.


Fast Dualshock är också av plast. Whats ur point?
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Jag har ingen dator som maxar BF3 nej, men hade jag velat spelat på PC hade jag skaffat det. Men nu föredrar jag Dualshock 3 framför en plastig mus.


Din handkontroll är bra mycket mer plastig än min mus som kostar en hundring mer än din kontroll. Och sen att den faktiskt ligger helt perfekt i handen gör ju inte saken sämre, det kan man verkligen inte säga om DS3.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar oskwish:
Citerar oskwish:
Bara jag som får "Connection timed out" hela tiden?


Verkar fungera nu, uppdaterade punkbuster igen och gick sedan efter denna guide:
http://www.enterbf3.com/topic/3933-connection-timed-out-problem
-solved/


Nu kommer jag knappt in på nån server alls.

Tillagt 2011-10-28 20:50:
Citerar sirjohnnyking:
Citerar sirjohnnyking Och sen att den faktiskt ligger helt perfekt i handen gör ju inte saken sämre, det kan man verkligen inte säga om DS3.


Varför är så många så hatiska mot DS3?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Någon på Xbox som vill lira lite BF3 med mig nu?
Mata mig?
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Jag har ingen dator som maxar BF3 nej, men hade jag velat spelat på PC hade jag skaffat det. Men nu föredrar jag Dualshock 3 framför en plastig mus.


Has your Dualshock been dipped in gold?
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar oskwish:
Varför är så många så hatiska mot DS3?


Den är inte dålig, bara sämre än en mus.
  • 0
Sitter med en xbox "slim" och intro till "story mode" laggar... Jag kommer inte in i spelet utan det startar om och om igen.. vad kan vara felet? Skivan är ju helt ny och xboxen har aldrig haft ett problem innan med andra spel...
Alla goda spelare, adda gärna mig på XBLA
  • 0
  • Ree
  • Ree
Citerar oskwish:
Varför är så många så hatiska mot DS3?

Oavsett hur skön DS3 är så anses den sämre än Xbox-kontrollen, och mus är absolut överlägset båda två.

Dice testade att pitcha folk som var BRA med handkontroll och folk som var mediokra med mus, och de som hade handkontroll blev fullständigt slaktade. Jag störs själv över den kassa styrningen med handkontroll, men jag anser inte att ett spel är värt 5000-6000kr bara för att det kommer så få bra spel till PC.

I sista matchen blev jag ägd för att fienden var påväg upp för trappor. Så snett upp till höger, sen rakt, sen snett upp till vänster. Han sätter sig på en plattform och dödar mig ändå. Ville bara kasta in handkontrollen i väggen. >_<
  • 0
Citerar Ree:
Citerar Ree:

Oavsett hur skön DS3 är så anses den sämre än Xbox-kontrollen, och mus är absolut överlägset båda två.

Dice testade att pitcha folk som var BRA med handkontroll och folk som var mediokra med mus, och de som hade handkontroll blev fullständigt slaktade. Jag störs själv över den kassa styrningen med handkontroll, men jag anser inte att ett spel är värt 5000-6000kr bara för att det kommer så få bra spel till PC.

I sista matchen blev jag ägd för att fienden var påväg upp för trappor. Så snett upp till höger, sen rakt, sen snett upp till vänster. Han sätter sig på en plattform och dödar mig ändå. Ville bara kasta in handkontrollen i väggen. >_<


Håller med om att musen är bättre på att sikta men jag förstår inte när folk säger att den är obekväm att hålla i.
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Vad är det för problem med servrar? Jag har spelat i flera timmar nu utan att bli kickad, disconnectad etc, etc.... Battlefield 3 funkar bättre redan nu än vad BC2 gör efter två år.
  • 0
Funkar det nu på Xbox?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Funkar det nu på Xbox?


Det fungerar men man måste i princip köa sig in på en server, iaf om man vill spela i grupp.
FUS RO DAH!!!
  • 0
Citerar M7Jagger:
Funkar det nu på Xbox?


Spelade får 2 minuter sedan. Tog dock typ 10 att komma in i en match. MAn får väl ha tålamod nu i början, men känner jag EA rätt så kommer det väl vara mer eller mindre standard hela tiden.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Ciriux:
Vad är det för problem med servrar? Jag har spelat i flera timmar nu utan att bli kickad, disconnectad etc, etc.... Battlefield 3 funkar bättre redan nu än vad BC2 gör efter två år.


Ska nog testa att öppna typ några portar på routern
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar Ciriux:
Vad är det för problem med servrar? Jag har spelat i flera timmar nu utan att bli kickad, disconnectad etc, etc.... Battlefield 3 funkar bättre redan nu än vad BC2 gör efter två år.


Servarna är det inget fel på. Lite lagg då och då, men det är förståeligt. Mer Battlelog som buggar. Blir dcad, kickad ganska ofta.
  • 0
Konstigt det där, har inte haft några som helst problem ALLS med BF3/Origin/battlelog. har spelat sen i tisdags typ. Har haft tur antar jag..
  • 0
  • Ree
  • Ree
Citerar oskwish:
Håller med om att musen är bättre på att sikta men jag förstår inte när folk säger att den är obekväm att hålla i.

Tycker inte den är särskilt obekväm, men Xboxen är så nära perfekt det blir. Väldigt ergonomisk.
  • 0
TDM är ju ruskigt kul. Även fast spawn pointsen kan vara riktigt bedrövliga på vissa banor, som Kargh Island t.ex. Känns som att DICE stoppat spawn pointsen på varandra där, trots att banan är rätt så stor, vilket leder till att man många gånger spawnar framför en fiende och blir skjuten i ryggen till döds och spawnar sen mitt i helvetes centrum och dör igen innan man ens hunnit röra sig

Vart förövrigt invite:ad till party chat och lirade med Chris Smoove på Xbox. Var rätt ballt.
Jag tror jag är ambivalent, eller nej jag ångrar mig!
  • 0
Kunde köra flera matcher i rad utan problem för några timmar sedan. Nu kommer jag inte in på en enda server, står bara "Your connection to the server has timed out."
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar oskwish:
Kunde köra flera matcher i rad utan problem för några timmar sedan. Nu kommer jag inte in på en enda server, står bara "Your connection to the server has timed out."


Du är inte ensam. Det driver mig till vansinne.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar oskwish:
Kunde köra flera matcher i rad utan problem för några timmar sedan. Nu kommer jag inte in på en enda server, står bara "Your connection to the server has timed out."


Efter att ha följt tipset om att stänga av upnp och lite sånt så har jag kunnat köra 4-5 matcher utan disconnection! Får se om det håller i sig...
Gör musik.
  • 0
vad är max lvl på bf3?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!