Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar Ciriux:
Igår hände också en rolig sak när jag körde med AA på Kharg Island


Vad körde du med då? Låter som om du satt i en tank eller något. Tycker det är svårt att träffa plan och skit. Om du inte kör tank och anv lock-on rocket launcher så tar ju ammon slut, så vad gjorde du?

Längtar tills jag ska spela sen. Längesedan man ja kände sånt sug
  • 0
Känns bra att första acheivementen var MVP3. Inte helt värdelös iallfall då.
Stay out of my shed
  • 0
Citerar dbbrante:
Hej allihopa,

Har tvekat ett tag nu att köpa BF3 till PS3. Lirade betan och blev sjukt besviken på grafiken. Nån med PS3 som kan ge lite feedback på hur grafiken ser ut? Förväntade mig att det iaf skulle vara bättre än BFBC2 men när jag lirade betan blev jag helt chockad, HJÄLP!

D


Så det hänger på om grafiken är bra eller inte? Grafiken är bättre än betan helt klart, men det syns att det är 5 år gamla konsoler.

Gameplayet äger dock, och det är väl det som spelar roll?
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Axxorz:
Citerar dbbrante:Hej allihopa,

Har tvekat ett tag nu att köpa BF3 till PS3. Lirade betan och blev sjukt besviken på grafiken. Nån med PS3 som kan ge lite feedback på hur grafiken ser ut? Förväntade mig att det iaf skulle vara bättre än BFBC2 men när jag lirade betan blev jag helt chockad, HJÄLP!

D

Så det hänger på om grafiken är bra eller inte? Grafiken är bättre än betan helt klart, men det syns att det är 5 år gamla konsoler.

Gameplayet äger dock, och det är väl det som spelar roll?


Yes självklart är det också viktigt. Men när jag lirade betan så var grafiken så usel att det förstörde spelkänslan. Hade den varit likadan som i BFBC2 så hade jag varit nöjd. Har hört lite olika från olika folk och vissa säger att grafiken suger och vissa säger att den är helt OK, man blir inte så övertygad direkt. Och ja, för mig är grafiken väldigt viktig.
  • 0
"You were dissconnected from login server"... What to do boys?

(PC)
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar dbbrante:
Yes självklart är det också viktigt. Men när jag lirade betan så var grafiken så usel att det förstörde spelkänslan. Hade den varit likadan som i BFBC2 så hade jag varit nöjd. Har hört lite olika från olika folk och vissa säger att grafiken suger och vissa säger att den är helt OK, man blir inte så övertygad direkt. Och ja, för mig är grafiken väldigt viktig.


Ja det är ju inte fulare än BC2 tycker jag inte, men det är lite annorlunda design, inte lika tecknad som det var i BC2.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar dbbrante:
för mig är grafiken väldigt viktig.


Och du kör på konsol...?
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Är det någon av pc-spelarna som har problemet att spelet ibland fryser sig och det enda man kan göra är att starta om det? skitstörande när det händer..
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Citerar Crobos:
Är det någon av pc-spelarna som har problemet att spelet ibland fryser sig och det enda man kan göra är att starta om det? skitstörande när det händer..


Det är massor som har detta problem! Bara kolla på Battlelog, över 100 sidor med liknande problem. Men dom jobbar på en patch!
  • 0
Jag får någon konstig grafikbugg ibland så att spelet ser cell-shaded ut. Det blir liksom svarta linjer runt allt. Ingen annan som har det?
  • 0
Nån som vill lira lite co-op i Battlefield 3, Xbox 360? Det är svårt, för att inte säga omöjlit, att ta alla achievements om man spelar mot någon slumpmässig person och inte har bra kommunikation. Så om nån är sugen på co-op-achievements i BF3, adda mig gärna. Gamertag: Fjodor Ixidas
  • 0
Eftersom att många servrar fortfarande verkar instabila och jag ofta kastas ut från matcherna har jag en liten fundering. Får man sina stats även om man kastas ur ett game?
  • 0
Är det bara jag som kör på med AEK-971 nu ? Underbart vapen, dock så är m416 fortfarande min favorit. Scar-H är också hyffsad men blir irriterad på att det bara är 21 skott

Tillagt 2011-10-31 16:02:
Citerar The Guitarist:
Eftersom att många servrar fortfarande verkar instabila och jag ofta kastas ut från matcherna har jag en liten fundering. Får man sina stats även om man kastas ur ett game?


Jag antar det.
  • 0
Citerar filleeeh:
Citerar dbbrante:för mig är grafiken väldigt viktig.

Och du kör på konsol...?


Ok du kanske kan fixa en ny PC till mig?
  • 0
Citerar Crobos:
Är det någon av pc-spelarna som har problemet att spelet ibland fryser sig och det enda man kan göra är att starta om det? skitstörande när det händer..


Problemet har funnits sedan BC2 så jag vet inte om vi får se en fix tyvärr.
  • 0
Bara min xbox som har frusit sig fast flera gånger pga bf3 ?
  • 0
Citerar Fjodor Ixidas:
Nån som vill lira lite co-op i Battlefield 3, Xbox 360? Det är svårt, för att inte säga omöjlit, att ta alla achievements om man spelar mot någon slumpmässig person och inte har bra kommunikation. Så om nån är sugen på co-op-achievements i BF3, adda mig gärna. Gamertag: Fjodor Ixidas


Dude, jag är på. MahmoudK heter jag. jag addar.
Starve The Ego, Feed The Soul
  • 0
Citerar dbbrante:
Ok du kanske kan fixa en ny PC till mig?


Fråga i PC-tråden, många som gärna hjälper dig där
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar jpkillah:
Bara min xbox som har frusit sig fast flera gånger pga bf3 ?


Min har frusit sig minst 20 gånger.
https://twitter.com/#!/Alolo91 - http://www.youtube.com/Alolo1991
  • 0
Missförstå mig inte, BF3 ÄR ett bra spel men det finns vissa saker som får en att undra om utvecklarna är dumma i huvudet.

Vad tänker man när man lägger in en ficklampa som man blända en MITT PÅ LJUSA DAGEN???+
ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL!!!!
  • 0
Citerar Frederic Piquionne:
Vad tänker man när man lägger in en ficklampa som man blända en MITT PÅ LJUSA DAGEN???+


Man tänker inte, det är svaret...
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar filleeeh:
Citerar Frederic Piquionne:
Vad tänker man när man lägger in en ficklampa som man blända en MITT PÅ LJUSA DAGEN???+


Man tänker inte, det är svaret...

Det verkar faktiskt så.

Det finns INGEN Tanke om balans i detta spelet.
ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL!!!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!