Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


  • Keno
  • Keno
Citerar mrcohen:
DETTA ÄR EN ANNONS EFTER BRA BF3-SPELARE TILL PS3:

Jag vill ha fler PSN-friends att spela BF3 med. Dom flesta av mina IRL-kompisar som spelar BF3 är nybörjare, därför söker jag efter andra att spela med också. Dessa punkter karaktäriserar både mig och dom jag söker efter:

1. Du spelar för att VINNA.
2. Du spelar rush (jag spelar bara det)
3. Du sätter LAGETS framgångar före dina egna stats och tar alltså gärna en kula för laget.
4. Du kan spela alla klasserna och väljer klass efter vad situationen kräver när du spawnar.
5. Du ligger ytterst sällan (helst aldrig) och campar som sniper.
6. Du spelar OFFENSIVT.
7. Du är åtminstone hyfsad på att hålla dig vid liv (k/d runt 1 eller uppåt).
8. Du försöker spela taktiskt och håller ihop squaden.
9. Du har en mic (alt Skype/Teamspeak).

Jag skapade en site om fps-spel online i våras (huvudsakligen med BF:BC2 i åtanke men den är fps-generell) som beskriver hur jag anser att taktiska lagbaserade fps-spel ska spelas online. Den heter www.fpstactics.n.nu.

Om ovanstående låter intressant och du vill spela med mig så skicka en friend request (skriv att du läst detta) eller ett PM här på GR. Min gamertag på PSN är:

jeppeKrigare



Im on K/D ligger någonstans runt 2 eller 1.8, spelar egentligen ingen roll i BF, men men. PSN: TheSuperTryHard
  • 0
Citerar oelsnert:
Hur f-n kan folk ha rank 39 när spelet funnits ute en vecka?


Är själv halvvägs till 43 nu, snart 48 timmar speltid.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Sudden Death:
Precis, når du inte honom så kan han omöjligt nå dig. Problem solved.

Not rly, på Metro satt en snubbe djupt inne i deras bas dit attakerarna inte kunde gå för då dog de (ska inte kunna spawnrapea) dock så mejjade han heavy rain ner på A och B platserna.

Tillagt 2011-11-06 02:39:
Citerar Dagon:
Vilket är bra. Detta är BF3 inte BC3. Lite förstörelse ger bättre känsla samt skjuta sönder husväggar är bra sätt att få bort snipers som gömmer sig i ett litet fönster.
Men mer än så behövs inte.

Det behövs mer än så, eller mindre än så.

1942 är najs för där kan man gömma sig i trähyddor för en tank, BC2 är najs för där kan man verkligen spränga en hel stad. BF3 är bara ljummet.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
Not rly, på Metro satt en snubbe djupt inne i deras bas dit attakerarna inte kunde gå för då dog de (ska inte kunna spawnrapea) dock så mejjade han heavy rain ner på A och B platserna.


Fram med en egen mortar, problem solved.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Fram med en egen mortar, problem solved.

Nej tack, spelar inte med sånt strunt

Sen så har jag 100k Medicscore kvar innan jag kan börja på support.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
Nej tack, spelar inte med sånt strunt

Sen så har jag 100k Medicscore kvar innan jag kan börja på support.


Äh, man drar fram den och dödar snubben och struntar sen i den. Kommer han tillbaka drar du fram en ny bara. Det är en gratis kill när man vet var en mortar sitter och man har med sig en egen.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Är själv halvvägs till 43 nu, snart 48 timmar speltid.


Måste tyvärr säga att du är tämligen långsam om du bara är på 21 efter 48 timmar... (Hoho)
  • 0
Citerar Hubbabubb:
Måste tyvärr säga att du är tämligen långsam om du bara är på 21 efter 48 timmar... (Hoho)


What, när blev rank 43 rank 21?
We own your fucking dreams!
  • 0
Halvvägs till 43 sa du (Och ja, kass humor men till mitt försvar är klockan 02:50)
  • 0
Citerar Hubbabubb:
Halvvägs till 43 sa du (Och ja, kass humor men till mitt försvar är klockan 02:50)


We own your fucking dreams!
  • 0
Har börjat spela lite mer som sniper och tycker SV98 är grymt skön, men jag drar mig för att använda 12xballistic scope då jag får en massig framedrop på typ 15-20 fps när jag använder den ...
Gör musik.
  • 0
SV98 med 4x och staight pull bolt is the way to go.
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Citerar Misho:
SV98 med 4x och staight pull bolt is the way to go.


Damn straight!
Gör musik.
  • 0
Tack till den som tipsade om IRNV på förra sidan! Riktigt grym.

BTW vad svårt det är att ta sig till högsta platserna på poänglistan när man kör vanlig support. Alltid nån jävel som går om en sista 30 sekunderna. Dags för medic snart.
I Like!!1
  • 0
Är det bara jag som tycker att AEK-971 är ofantligt grym?
Pick a side!
  • 0
Ja, det är bara du i hela världen.
  • 0
Antar att de flesta sett detta redan, men tror ni det kommer fixas snart?

Får en ju att undra hur 1900m+ skotten har gått till...

http://www.youtube.com/watch?v=DV725YpxS9o
Mina pronomen är fruktansvärt ointressanta, men mina adjektiv däremot: lång och snygg
  • 0
via mobil

AEK är sjukt grym men när det kommer till lite mer "all-round" så tycker jag mycket mer om M416 och AK74M som fungerar bättre på längre avstånd, samt att AK74M är så pass lätt kontrollerad när man håller in avtryckaren.
FUS RO DAH!!!
  • 0
Citerar -Thunderbird-:
Ja, det är bara du i hela världen.


Yay, I feel so special now!
Pick a side!
  • 0
Sorry, you're not alone.

Älskar att lira med AEK i TDM.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Varför är folk så efterblivna när man spelar co-op? Deltar dom i någon "Mest Efterbliven-tävling" som jag har missat?
  • 0
Citerar Ciriux:
Varför är folk så efterblivna när man spelar co-op? Deltar dom i någon "Mest Efterbliven-tävling" som jag har missat?


Därför spelar man bara Co-op med folk man känner
Whut?
  • 0
via mobil

Jag fick 200 additional points? Vad är det?
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
via mobil

Jag fick 200 additional points? Vad är det?


Undrar också det, har fått det några gånger nu
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar Hubbabubb:
Måste tyvärr säga att du är tämligen långsam om du bara är på 21 efter 48 timmar... (Hoho)

Tänkte samma sak :V
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!