Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar bjooo:
9 till 12-tusen


Ok, tack
Rättvisa är när alla har det lika jävla dåligt...
  • 0
8 dagar till Armored Kill

Den riktigt riktiga Battlefield-upplevelsen kommer snart
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
Citerar bjooo:
8 dagar till Armored Kill

Den riktigt riktiga Battlefield-upplevelsen kommer snart

Det jag tycker är lite tråkigt är att det inte kommer några nya vapen, är inte jättemycket för fordon även om det kan va kul ibland.

Banorna gör dock upp för det, dom ser helt fantastiska... Vill gå in på en tom server och bara gå runt snöbanan t.ex. för den ser så jävla fin ut
· · · - - - · · ·
  • 0
Skit, ville bara spela lite BF3 nu när man är sjuk men så måste man ladda ner en update på 2,3 GB . Armored kill kommer ju ändå inte till oss premium-spelare på PC förräns nästa vecka. Vidrigt att man ska behöva vänta en vecka ängre än PS3-spelarna när man har premium och när Dice själva säger att de prioriterar PC-versionen först -.-
  • 0
Armored Kill är ute nu till PS 3 spelare :/

En Vecka kvar...
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Armored Kill är ute nu till PS 3 spelare :/


Vem spelar egentligen BF3 på PS3 seriöst? Kan ju inte vara många jämfört med till PC..
  • 0
Citerar Szreaper:
Vem spelar egentligen BF3 på PS3 seriöst? Kan ju inte vara många jämfört med till PC..


If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Är det släppt ännu på PS3?
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Är det släppt ännu på PS3?


Såg en youtube-video med AK så skulle gissa på ja
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
Citerar Szreaper:
Citerar HellSpawn:Armored Kill är ute nu till PS 3 spelare :/

Vem spelar egentligen BF3 på PS3 seriöst? Kan ju inte vara många jämfört med till PC..

Har för mig att det är c:a 4 ggr mer aktiva konsolspelare än det är pc-spelare eller något sådant.
· · · - - - · · ·
  • 0
Citerar Szreaper:
Vem spelar egentligen BF3 på PS3 seriöst? Kan ju inte vara många jämfört med till PC..


Jag lirar på PS3. Suck it biatch.

Armored Kill äger förövrigt. Riktigt roligt.
The knife master
  • 0
Citerar Tuta:
Har för mig att det är c:a 4 ggr mer aktiva konsolspelare än det är pc-spelare eller något sådant.


Får gärna visa den statistiken Har bara fått för mig att PC har flera aktiva spelare då de flesta videos från youtube när folk spelar är PC-versionen.
  • 0
Jag hatar Gunship. Seriöst. Jag spawnar och hinner ta ett fucking steg och sprängs i tusen bitar. Vad fan är det?
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Jag hatar Gunship. Seriöst. Jag spawnar och hinner ta ett fucking steg och sprängs i tusen bitar. Vad fan är det?


Tycker själv att vissa saker har blivit smått sämre. Som flygfordonen. Gunshipen känns inte så jätte OP som jag trodde att den skulle vara. ;(
The knife master
  • 0
Något mer än jag som inte kan spela bf3 eftersom det kommer upp en ruta att spelt inte är uppdaterat? Men jag har laddat ner uppdateringen och installerat den, dessutom säger origin att jag har senaste versionen av det. Hjälp tack!!!
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
Citerar kcobil:
Något mer än jag som inte kan spela bf3 eftersom det kommer upp en ruta att spelt inte är uppdaterat? Men jag har laddat ner uppdateringen och installerat den, dessutom säger origin att jag har senaste versionen av det. Hjälp tack!!!

det står ju längst upp på battlelog att om det inte funkar efter uppdateringen så gå i origin och tryck "repair install" på bf3

Tillagt 2012-09-05 15:53:
Citerar Szreaper:
Citerar Tuta:Har för mig att det är c:a 4 ggr mer aktiva konsolspelare än det är pc-spelare eller något sådant.

Får gärna visa den statistiken Har bara fått för mig att PC har flera aktiva spelare då de flesta videos från youtube när folk spelar är PC-versionen.

Det får du söka fram själv om du inte litar på mig vet helt säkert att det är många fler som spelar på konsoll än pc iaf.

Dock är ju kanske dom flesta mest engagerade fansen på PC och samtidigt är det 100ggr lättare att spela in film av sin datorskärm mot på konsoll
· · · - - - · · ·
  • 0
Citerar Tuta:
Citerar kcobil:Något mer än jag som inte kan spela bf3 eftersom det kommer upp en ruta att spelt inte är uppdaterat? Men jag har laddat ner uppdateringen och installerat den, dessutom säger origin att jag har senaste versionen av det. Hjälp tack!!!
det står ju längst upp på battlelog att om det inte funkar efter uppdateringen så gå i origin och tryck "repair install" på bf3


Tack hade helt missat det, nu funkar det igen
  • 0
Hur är Armored Kill på ps3? Finns det tillräckligt många personer att döda?
  • 0
Citerar swemarzipan:
Hur är Armored Kill på ps3? Finns det tillräckligt många personer att döda?


Jag tycker att det är roligt. Att det finns folk att döda, finns ju. Det är dock lite ensamt, fast det hade man ju redan förväntat sig. Tycker själv att det är kul med lite lugnare tempo. På en 400 tickets server så kan man förvänta sig att få åtminstone 20-30 kills.
The knife master
  • 0
Står på mitt battlelog att jag har AK, kommer på tisdag. hm
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Står på mitt battlelog att jag har AK, kommer på tisdag. hm


Står för typ alla som har Premium.
The knife master
  • 0
Citerar Tuta:
Dock är ju kanske dom flesta mest engagerade fansen på PC och samtidigt är det 100ggr lättare att spela in film av sin datorskärm mot på konsoll


Det stämmer nog, flera casualspelare till PS3 och sen är det svårare att spela in skit. BF3 på PC hade nog varit mer populärt om systemkraven hade varit lägre. För det krävs att man har en ganska bra dator för att ens kunna köra det på low med 60 fps och för att kunna maxa det får man lägga ut minst 10k på en dator.
  • 0
  • zxcz
  • zxcz
Tänkte köpa premium nu när Armored kill släpps. Men jag tänkte köpa det via Elgiganten, har 400 spänn på ett presentkort. Om jag köper och installerar det så kan jag väl välja att koppla det till min användare som jag har nu ? Det är väl självklart!? Inte ska jag behöva levla upp igen;P

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc-mac/PC
CDBF3PREME/battlefield-3-premium-edition-pc


Tillagt 2012-09-06 18:43:
Vänta lite det står ju på Elgigantens sida att man får spelet + plus premium medlemskap. DÅ är det ju inga problem då fyller jag ju bara i premium koden i Origin... Ta-da BF premium för 400 spänn
  • 0
Citerar zxcz:
Tänkte köpa premium nu när Armored kill släpps. Men jag tänkte köpa det via Elgiganten, har 400 spänn på ett presentkort. Om jag köper och installerar det så kan jag väl välja att koppla det till min användare som jag har nu ? Det är väl självklart!? Inte ska jag behöva levla upp igen;P

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc-mac/PC
CDBF3PREME/battlefield-3-premium-edition-pc

Tillagt 2012-09-06 18:43:
Vänta lite det står ju på Elgigantens sida att man får spelet + plus premium medlemskap. DÅ är det ju inga problem då fyller jag ju bara i premium koden i Origin... Ta-da BF premium för 400 spänn


Battlefield 3 Premium Edition är premium + BF3 och Premium är bara Premium såklart
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Jag har förälskat mig lite i supportklassen. Har egentligen aldrig gett den en chans, men efter att ha spelat med den i 2 dagar nu så måste jag säga att den är riktigt rolig!
Smile from the streets you hold
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!