Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~

Szreaper
Szreaper
9/11 släpps det, får man väll se till att hedra USA med lite kamikaze flygningar in i byggnader

Tuta
Tuta
Bläää varför är origin så kasst för... Starta ffs

· · · - - - · · ·
Lybbe
Lybbe
Vilken tid idag släpps AK?

Lybbe
Lybbe
Okej, fan så nice! Nu då typ! Är riktigt taggad!

Szreaper
Szreaper
Visste inte att man skulle behöva uppdatera 3,7 GB eftersom det uppdaterades för en vecka sen. Nu får man vänta hela dan för att ladda ner skiten

Lybbe
Lybbe
Har kört kanske 1 timme nu, awesome

Tuta
Tuta
Jo det är riktigt nice, älskar snöbanan.. När det blir tyst så kan man höra fåglar sjunga och det är så fint med snön som faller osv

Synd att jag inte är något vidare i fordon... speciellt flygande sådana

· · · - - - · · ·
Gamer 94
Gamer 94
Ja, banorna och fordonen är verkligen kul.
Det enda som förstör upplevelsen är den hemska förra patchen som gör att IGLAs och Stingers inte påverkas av Below Radar (de kan alltså skjuta på en på vilken höjd som helst och på längre avstånd)
Utan detta så hade det varit perfekt.

Glory to Arstotzka!
Tuta
Tuta
Citerar Gamer 94:
Ja, banorna och fordonen är verkligen kul.
Det enda som förstör upplevelsen är den hemska förra patchen som gör att IGLAs och Stingers inte påverkas av Below Radar (de kan alltså skjuta på en på vilken höjd som helst och på längre avstånd)
Utan detta så hade det varit perfekt.

Nej Svårt nog att få ner saker som det är tycker jag

· · · - - - · · ·
Tuta
Tuta
Lite snöcamo vore nice för övrigt, hoppas det kommer.

· · · - - - · · ·
Subita
Subita
Citerar Tuta:
Lite snöcamo vore nice för övrigt, hoppas det kommer.

Du får köra urban camo då?

Schmackadoodle
Schmackadoodle
Fan vad trist att man fortfarande måste vänta två veckor innan AK.

"Övriga inställningar"
bjooo
bjooo
Grym DLC so far i alla fall

If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
Gamer 94
Gamer 94
Citerar Tuta:
Nej Svårt nog att få ner saker som det är tycker jag

Det ska det ju vara, vilken noob som helst ska ju inte kunna skjuta ner en pilot med över 10 000 jet kills etc.

Glory to Arstotzka!
Subita
Subita
Citerar Gamer 94:
Citerar Tuta:Nej Svårt nog att få ner saker som det är tycker jag

Det ska det ju vara, vilken noob som helst ska ju inte kunna skjuta ner en pilot med över 10 000 jet kills etc.

"Most realistic shooter ever.." och inget liv heller för den delen! Tror nog att de nerfat stinger och igla rätt så enormt mycket fortfarande.. OM vi nu ska vara realistiska.

Gamer 94
Gamer 94
Citerar Subita:
"Most realistic shooter ever.." och inget liv heller för den delen! Tror nog att de nerfat stinger och igla rätt så enormt mycket fortfarande.. OM vi nu ska vara realistiska.

Vadå nerfat? I förra patchen ökade dem både skadan och räckvidden på dem, plus att de gjorde så att de inte påverkas av Below Radar.
Så nej, de har gjort dem alldeles för bra.
Det är jävligt trist att ens försöka använda en helikopter på Armored Kill då du vet att så fort en i deras lag kör med Stinger så blir du nerskjuten.

Glory to Arstotzka!
ChrillZor
ChrillZor
Nu märker jag verkligen hur mycket jag har tröttnat på det här spelet. Det har liksom kommit ut en sprillans ny DLC som jag spelat med en kompis, men jag tycker verkligen inte spelet är kul längre. Vet inte varför. Lite synd, Premium var inte gratis.

Subita
Subita
Citerar Gamer 94:
Citerar Subita:

Vadå nerfat? I förra patchen ökade dem både skadan och räckvidden på dem, plus att de gjorde så att de inte påverkas av Below Radar.
Så nej, de har gjort dem alldeles för bra.
Det är jävligt trist att ens försöka använda en helikopter på Armored Kill då du vet att så fort en i deras lag kör med Stinger så blir du nerskjuten.

Flares?

HellSpawn
HellSpawn
Bästa mapsen i Armored Kill var Alborz Mountains, Armored Shield & Bandar Desert.

Death Valley måste jag spela mer för att gilla den. Tank Superiority var grymt kul.

Bra jobbat Dice!

Evil Is Back
Zime
Zime
Riktigt häftiga banor, otroligt imponerande.

tobaldhino
tobaldhino
Är det värt att skaffa premium till PC nu?

I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
Gamer 94
Gamer 94
Citerar Subita:
Flares?

..Förutom att Flares laddas om på 10 sekunder, en Stinger kan laddas om på kanske 3.

Glory to Arstotzka!
Subita
Subita
Flyg iväg få? Allt ska inte vara jättenkelt..

jpkillah
jpkillah
Har inte testat Armored ännu, men jag har sett lite gameplays på Baharan desert(?) och visst är det ett steg i rätt riktning men det känns fortfarande inte tillräckligt "battlefield" av det jag såg så gick map designen ut på att lägga lite kartor nära varandra i ett område, sedan ta sig förbi lite öken och där finns resten av flaggorna, känns inte riktigt utspritt, jag saknar en bana som får mig att påminnas om dragon valley, kubra dam, daqing oilfields för att bara nämna några. Men det är bara min åsikt.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy