Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


tänke fråga oxå... På xbox är totala upddateringarna 10 gb (upt 1+3+4) måste jag ha alla eller räcker det med uppdatering 4?
  • 0
Citerar xbenjiboyx:
tänke fråga oxå... På xbox är totala upddateringarna 10 gb (upt 1+3+4) måste jag ha alla eller räcker det med uppdatering 4?


Installera inget i onödan testa bara och spela multiplayern så lär säkert dem patcher som måste installeras installera sig automatiskt
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
haha installerade alla xD totalt tar spelet 25 gb på min hdd xD
  • 0
Har inte spelat på snart 4 månader, jag får ta och börja igen
Rättvisa är när alla har det lika jävla dåligt...
  • 0
Aftermath 4:e december blir nog nice.
Evil Is Back
  • 0
Citerar Captian Price:
BF3 till PS3 ska patchas! Input Lag och ljudbuggar ska fixas! ÄNTLIGEN! D http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/28326547885858757
43/


Tog bara över ett år...

Nej, men seriöst, det är riktigt goda nyheter. Men jag förstår inte hur det kan ta över ett år att fixa de problemen, med tanke på hur otroligt störande de är. Man börjar undra vad Dice egentligen gör. Fast vad vet jag, jag är ju ingen spelutvecklare.

Men som sagt, riktigt goda nyheter. Kanske återvänder till slagfälten i Battlefield 3 under en period, när det inte kommer att vara lika störande problem som det varit innan.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Citerar Imperial scout:
Tog bara över ett år...


Haha, tänkte så också. Dice är slöa as helt enkelt.

Eller inte.

Citerar Imperial scout:
Nej, men seriöst, det är riktigt goda nyheter. Men jag förstår inte hur det kan ta över ett år att fixa de problemen, med tanke på hur otroligt störande de är. Man börjar undra vad Dice egentligen gör. Fast vad vet jag, jag är ju ingen spelutvecklare.


PS3 har väl varit en bitch när det gäller programmering. Men jag tycker spelet fungerar tillräckligt bra för att man ska kunna lägga 460 timmar på det. (Och nu när Aftermath kommer så kommer det liras ännu mer.)

Dice är grymma utvecklare. De två senaste Battlefield spelen har varit magiskt episka. Nu väntar jag ivrigt på Battlefield 4. (Vem gör inte det liksom?)

Citerar Imperial scout:
Men som sagt, riktigt goda nyheter. Kanske återvänder till slagfälten i Battlefield 3 under en period, när det inte kommer att vara lika störande problem som det varit innan.


Hur mycket Input Lag har du haft? Själv har jag haft väldigt lite.

Är det bara jag som är peppad som in åt helvete för Aftermath? Idag efter skolan så smäller det. Hype!
The knife master
  • 0
Citerar Captian Price:
BF3 till PS3 ska patchas! Input Lag och ljudbuggar ska fixas! ÄNTLIGEN! D http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/28326547885858757
43/


Jag spelar inte på PS3 så jag har själv inte haft några sådana problem, men jag förstår faktiskt inte heller hur det kan ha tagit ett helt år att åtgärda. Är PS3 verkligen så hemsk att programmera till?

Men ja, som ni sa, goda nyheter i vilket fall.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar Captian Price:
Haha, tänkte så också. Dice är slöa as helt enkelt.

Eller inte.


Antagligen så har de väl prioriterat DLC till spelet. Eller snarare tvingats till att göra det.

Citerar Captian Price:
PS3 har väl varit en bitch när det gäller programmering. Men jag tycker spelet fungerar tillräckligt bra för att man ska kunna lägga 460 timmar på det. (Och nu när Aftermath kommer så kommer det liras ännu mer.)


Jo, PS3 är ju svårare att programmera till. Tur dock så är det väl bara Input Lag och ljudbuggen som gjort BF3 till PS3 stundtals ospelbart, även om majoriteten av mina timmar (runt 80, tror jag) inte har varit speciellt problemfyllda. Men skönt att det absolut värsta ska bort, så det blir lättare av att njuta av spelet. För Bf3 är som allra bäst, är det riktigt jävla bra.

Citerar Captian Price:
Hur mycket Input Lag har du haft? Själv har jag haft väldigt lite.


Har haft det då och då, men vet samtidigt inte heller om det har varit själva Input Lag eller bara extremt dåliga servrar som jag stött på mest. Eller kanske i ett mardrömsscenario, både och.

Citerar RaZorwire:
Jag spelar inte på PS3 så jag har själv inte haft några sådana problem, men jag förstår faktiskt inte heller hur det kan ha tagit ett helt år att åtgärda. Är PS3 verkligen så hemsk att programmera till?


PS3 är svårare att utveckla till jämfört med övriga format, men det är i princip det jag känner till. En av anledningarna ska dock vara att PS3:ans processor är uppdelad i två, medan Xbox 360 har allt samlat i en enda processor, av vad jag hört.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
3.8GB laddas nu ner Aftermath + patch
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
3.8GB laddas nu ner Aftermath + patch


Hur är Aftermath? har inte kunnat spela på 4 månader pga att jag inte har något internet
Rättvisa är när alla har det lika jävla dåligt...
  • 0
Citerar Andreswe:
Citerar HellSpawn:3.8GB laddas nu ner Aftermath + patch

Hur är Aftermath? har inte kunnat spela på 4 månader pga att jag inte har något internet


Aftermath kommer inte förrän imorgon.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Citerar

Aftermath kommer inte förrän imorgon.


Aha, inte premium användare alltså
Rättvisa är när alla har det lika jävla dåligt...
  • 0
via mobil

Aftermath kommer väl till PC/Xbox imorgon (tisdag)?
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar Andreswe:
Citerar HellSpawn:Citerar

Aftermath kommer inte förrän imorgon.

Aha, inte premium användare alltså


Jo, jag har Premium till Battlefield 3 på PC
Evil Is Back
  • 0
Hej jag köpte battlefield för 3 dagar sen till pc, spelet funkar utan lagg och allt sånt högsta inställningar och auto och sånt, men sen efter 10 min eller kvart så får jag antingen svart skärm helt plötsligt eller så får jag det här meddelandet.

Directx function"GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG: due to badly formed commands...GPU: "NVIDIA GeForce GTX670",Driver 30697. Jag har provat olika lösningar som jag har hittat på internet men inget har funkar, har installerat senaste drivrutinerna det funkar inte heller har backat också, sen har jag installerat om spelet men inget funkar. Alla andra spel funkar utmärkt.

Har en sån här dator http://cdon.se/hemelektronik/thor_einride_-_intel_i5_3570k_-_2x8
gb_-_1tb_-_geforce_gtx_670_-_windows_8-21605252
  • 0
Hej jag följer Levelcap och andra pc spelare på youtube. Finns det några liknande fast som spelar på konsol?
  • 0
Tja gott folk! Hur många här spelar på 360?
  • 0
Jag spelar på 360 men är bara lv 42 än så länge Hade jag haft pengarna så hade pc varit ett självklart val.
  • 0
Jag spelar på 360
  • 0
jag spelar på 360, typ nästan varje dag fortfarande. så jävla roligt spel..man blir typ aldrig less på det!
  • 0
Tråkigt att alla kör med M16a3, AEK-971 är fasen bättre.
Evil Is Back
  • 0
Tänkte börja lira lite BF3 igen men blir kickad av Punkbuster hela tiden:

"Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'NecroDhalia' (for 0 minutes) ... This PB Server Requires (A1386 C2.325) - Error loading pbcl"

...
Gör musik.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!