Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Modern Warfare 2


  • Rmad
  • Rmad
Citerar Zem1an:
@Rmad

Otur förmodligen. Tja, eller det beror ju på om du dör och missar nuken pga det eller om det är pga ni vinner innan. Är det pga att du dör får du helt enkelt köra försiktigare, man ska inte förvänta sig nukes om man rusar fram för mycket. Jag har fått alla mina som sniper typ. Fast har alltid sådan jävla skitotur med chopper gunnern att jag måste jaga runt de sista 10 killsen...det är ganska nervöst. Man vill inte campa men fyfan man rör sig inte i många knyck i alla fall . Smyger fram istället (som snipers skall göra...inge jävla run N gun.. hatar sånt)
Du har nog rätt det där med oturen. För jag satsade en gång på Karachi jag sitter i min chopper 1 från Nuke! Då tar matchen slut!
Kuznetsov #92
  • 0
Fan vad sämst att man inte kan köpa map packs i affären
  • 0
Lirade MW2 idag för första gången på jag vet inte hur länge. Kan ju konstatera än en gång att det är ett riktigt bra spel i grunden, men jag kan samtidigt inte släppa varför IW misshandlade spelet som de gjorde.

Men det var ändå rätt kul att lira lite, trots allt.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
M93 Raffica Akimbo äger ^^
Evil Is Back
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar HellSpawn:
M93 Raffica Akimbo äger ^^

G18 Akimbo är ännu bättre! ^^
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Corfixeen:
Lirade MW2 idag för första gången på jag vet inte hur länge. Kan ju konstatera än en gång att det är ett riktigt bra spel i grunden, men jag kan samtidigt inte släppa varför IW misshandlade spelet som de gjorde.

Men det var ändå rätt kul att lira lite, trots allt.


Tråkigt att dom försökte för mycket med att tillföra nya saker så att det blev lite för mycket bullshit. Spelet är ju verkligen perfekt annars.

Citerar Rmad:
G18 Akimbo är ännu bättre! ^^


Yes dom slaktar!
  • 0
Jobbigt att alla som är Prestige 10, måste använda noobtubes.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Jobbigt att alla som är Prestige 10, måste använda noobtubes.


Det är väl inte just prestige 10 som har, jag tycker det verkar som att alla har en NOOB-tube klass som de använder när det inte går som dom vill.

Även om det är lite sent nu tycker jag ändå att de skulle patcha noob-tubes, de patchade ju spelet till ps3 för att få bort hackarna och Noob-tube är ungefär lika irriterande.
  • 0
Ngn som har någon klan som man kan joina ?
Jag vill inte komma in i ngn trickshot EliteZz skit utan mer just qs för skoj och sådant.
Jag har lust att lära mig trickshoota men jag vill mest av allt bara chilla open lobbys, SnD osv. Jag är hyfsat bra med snipern men vill bli bättre .
Jag är 15 också om det spelar ngn roll.
Gamertag: Bad Booiii
(tror jag skrev rätt )
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Fick en riktigt bra match idag! AK47 FMJ <3 67-6 och 3 AC-130 på Team Tactical Highrise, Demolition! Var jäkligt kul! Sen gick min kompis 77-16.
Kuznetsov #92
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Är det några som fortfarande kör MW2?
Kuznetsov #92
  • 0
Körde precis Ground war domination och det första som händer är att en i motståndaren får en noobtube-multikill across the map, får sin predator missile direkt, multikill igen sen AC-130 så var den matchen förstörd... Kul.
  • 0
Wtf, kommer upp såna konstiga meddelanden som täcker hela skärmen varje gång jag spelar MW2. http://www.youtube.com/watch?v=pijMnLIl220

Har det hänt för någon här?
  • 0
Jag brukar lira lite Mw 2, jobbigt med alla Commando Noobs och tubers.
Evil Is Back
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Kom in i en server igår där man blev infectad med aimbot, wallhack och instant reload! De bästa va att man kunde ha de online om man blev host! Men varje gång jag skulle trycka upp statsen kom en text upp på allas skärmar med massa olika färger! Skit kul och höra alla skrika STOP IT! Själv stängde jag av sen för att slippa aimbot och all skit! Gillar inte att fuska.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar alzo_93:
Wtf, kommer upp såna konstiga meddelanden som täcker hela skärmen varje gång jag spelar MW2. http://www.youtube.com/watch?v=pijMnLIl220

Har det hänt för någon här?


Jo i söndags fast då stod det Silenced Gh0sT istället. Ganska drygt!
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar alzo_93:
Wtf, kommer upp såna konstiga meddelanden som täcker hela skärmen varje gång jag spelar MW2. http://www.youtube.com/watch?v=pijMnLIl220

Har det hänt för någon här?

Det var den texten jag skickade på Wasterland till några Amerikanare!
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar whitemaster14:
Jo i söndags fast då stod det Silenced Gh0sT istället. Ganska drygt!


Mmm, går ju inte att spela när all text täcker hela skärmen...
  • 0
Citerar kymco:
Vad tycker ni om mitt montage? http://www.youtube.com/watch?v=oQsyXAwqQ5w


Att det är precis sådana som dig som har fått mig att sluta spela CoD för att det är helt ospelbart med dåliga teammates som inte gör annat än att springa runt med sniper och försöka vara "cool".
FUS RO DAH!!!
  • 0
Jag lirar detta still tröttnade lite på blops.
Specops är ju helt överlägset zombies.
Har köpt båda mapacksen mest cod4 banorna som var roliga där.
  • 0
Citerar mkdogdays:
Specops är ju helt överlägset zombies.


När man klarat Specops på veteran finns det ju inget kvar där att göra
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar ante-vante:
Citerar kymco:
Vad tycker ni om mitt montage? http://www.youtube.com/watch?v=oQsyXAwqQ5w


Att det är precis sådana som dig som har fått mig att sluta spela CoD för att det är helt ospelbart med dåliga teammates som inte gör annat än att springa runt med sniper och försöka vara "cool".

Ospelbart när jag spelar med min clan, och vinner all matcher. Haha
FINLAND
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!