Bangia 2008-12-22 11:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Alert 3 och Starcraft, strategi i sin bästa form. ''All those moments will be lost in time, like tears in rain." Like Comment Share 0Exity_ 2008-12-22 14:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II och Rome: Total War! Två grymt bra spel.complications of a mastermind Like Comment Share 0Seriously 2008-12-22 14:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhammer 40.000 och dess expansioner Like Comment Share 0 gamemaster3 2009-02-21 17:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible lotr: battle for middle erth, har ej många att gämföra med i framtiden troligtvis halo wars Om du tittar i rätt riktning kan du se bakåt i tiden. Like Comment Share 0halo-dragon 2009-02-21 17:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo wars såklart Man ska smida medan järnet är varmt Like Comment Share 0Lotus 2009-02-21 17:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology, Age of Empires II och Rome: Total War.Vik hädan, troll. Like Comment Share 0Ultraviolent 2010-04-17 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible AOE 3 Like Comment Share 0Alex09 2010-04-17 17:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Settlers V! Mysigaste stämningen i ett spel av alla dom jag någonsin spelat.Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them Like Comment Share 0Mr Clint 2010-04-17 17:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rymdstriderna i Empire at War kan tänja på hjärncellerna riktigt ordentligt ibland. Markstriderna suger dock."I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski Like Comment Share 0Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Exity_ 2008-12-22 14:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II och Rome: Total War! Två grymt bra spel.complications of a mastermind Like Comment Share 0Seriously 2008-12-22 14:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhammer 40.000 och dess expansioner Like Comment Share 0 gamemaster3 2009-02-21 17:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible lotr: battle for middle erth, har ej många att gämföra med i framtiden troligtvis halo wars Om du tittar i rätt riktning kan du se bakåt i tiden. Like Comment Share 0halo-dragon 2009-02-21 17:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo wars såklart Man ska smida medan järnet är varmt Like Comment Share 0Lotus 2009-02-21 17:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology, Age of Empires II och Rome: Total War.Vik hädan, troll. Like Comment Share 0Ultraviolent 2010-04-17 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible AOE 3 Like Comment Share 0Alex09 2010-04-17 17:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Settlers V! Mysigaste stämningen i ett spel av alla dom jag någonsin spelat.Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them Like Comment Share 0Mr Clint 2010-04-17 17:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rymdstriderna i Empire at War kan tänja på hjärncellerna riktigt ordentligt ibland. Markstriderna suger dock."I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski Like Comment Share 0Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Seriously 2008-12-22 14:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warhammer 40.000 och dess expansioner Like Comment Share 0 gamemaster3 2009-02-21 17:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible lotr: battle for middle erth, har ej många att gämföra med i framtiden troligtvis halo wars Om du tittar i rätt riktning kan du se bakåt i tiden. Like Comment Share 0halo-dragon 2009-02-21 17:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo wars såklart Man ska smida medan järnet är varmt Like Comment Share 0Lotus 2009-02-21 17:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology, Age of Empires II och Rome: Total War.Vik hädan, troll. Like Comment Share 0Ultraviolent 2010-04-17 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible AOE 3 Like Comment Share 0Alex09 2010-04-17 17:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Settlers V! Mysigaste stämningen i ett spel av alla dom jag någonsin spelat.Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them Like Comment Share 0Mr Clint 2010-04-17 17:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rymdstriderna i Empire at War kan tänja på hjärncellerna riktigt ordentligt ibland. Markstriderna suger dock."I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski Like Comment Share 0Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
gamemaster3 2009-02-21 17:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible lotr: battle for middle erth, har ej många att gämföra med i framtiden troligtvis halo wars Om du tittar i rätt riktning kan du se bakåt i tiden. Like Comment Share 0halo-dragon 2009-02-21 17:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo wars såklart Man ska smida medan järnet är varmt Like Comment Share 0Lotus 2009-02-21 17:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology, Age of Empires II och Rome: Total War.Vik hädan, troll. Like Comment Share 0Ultraviolent 2010-04-17 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible AOE 3 Like Comment Share 0Alex09 2010-04-17 17:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Settlers V! Mysigaste stämningen i ett spel av alla dom jag någonsin spelat.Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them Like Comment Share 0Mr Clint 2010-04-17 17:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rymdstriderna i Empire at War kan tänja på hjärncellerna riktigt ordentligt ibland. Markstriderna suger dock."I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski Like Comment Share 0Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
halo-dragon 2009-02-21 17:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo wars såklart Man ska smida medan järnet är varmt Like Comment Share 0Lotus 2009-02-21 17:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology, Age of Empires II och Rome: Total War.Vik hädan, troll. Like Comment Share 0Ultraviolent 2010-04-17 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible AOE 3 Like Comment Share 0Alex09 2010-04-17 17:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Settlers V! Mysigaste stämningen i ett spel av alla dom jag någonsin spelat.Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them Like Comment Share 0Mr Clint 2010-04-17 17:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rymdstriderna i Empire at War kan tänja på hjärncellerna riktigt ordentligt ibland. Markstriderna suger dock."I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski Like Comment Share 0Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Lotus 2009-02-21 17:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology, Age of Empires II och Rome: Total War.Vik hädan, troll. Like Comment Share 0Ultraviolent 2010-04-17 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible AOE 3 Like Comment Share 0Alex09 2010-04-17 17:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Settlers V! Mysigaste stämningen i ett spel av alla dom jag någonsin spelat.Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them Like Comment Share 0Mr Clint 2010-04-17 17:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rymdstriderna i Empire at War kan tänja på hjärncellerna riktigt ordentligt ibland. Markstriderna suger dock."I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski Like Comment Share 0Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Ultraviolent 2010-04-17 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible AOE 3 Like Comment Share 0Alex09 2010-04-17 17:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Settlers V! Mysigaste stämningen i ett spel av alla dom jag någonsin spelat.Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them Like Comment Share 0Mr Clint 2010-04-17 17:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rymdstriderna i Empire at War kan tänja på hjärncellerna riktigt ordentligt ibland. Markstriderna suger dock."I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski Like Comment Share 0Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Alex09 2010-04-17 17:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Settlers V! Mysigaste stämningen i ett spel av alla dom jag någonsin spelat.Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them Like Comment Share 0Mr Clint 2010-04-17 17:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rymdstriderna i Empire at War kan tänja på hjärncellerna riktigt ordentligt ibland. Markstriderna suger dock."I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski Like Comment Share 0Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Mr Clint 2010-04-17 17:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rymdstriderna i Empire at War kan tänja på hjärncellerna riktigt ordentligt ibland. Markstriderna suger dock."I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski Like Comment Share 0Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Xchel 2010-04-17 17:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dawn of War (II), helt klart.-Juicy Like Comment Share 0Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Daydream Nation 2010-04-17 18:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starcraft är ett av de mest fulländade spelen någonsin. Spelmässigt så vinner det med hästlängder. Hjärtat vill dock säga Red Alert. Like Comment Share 0Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Phip 2010-04-17 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slaget om midgård, Empire Earth, Age of Empires, WC3."In this world, nothing is certain but death and taxes." Like Comment Share 0Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Spel token 2010-04-17 21:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Command & Conquer Generals, det första strategi spelet jag körde. Like Comment Share 0Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Lundapojken 2010-04-19 19:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Mythology.You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Like Comment Share 0Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Fishy10 2010-04-19 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Allt från Paradox.Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix. Like Comment Share 0heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
heggemo 2010-04-19 20:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible står väll mellan civilization och Age of empire,,, men om jag måste välja så går jag på age of empire pussy ass spec ops Like Comment Share 0Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Axelorio 2010-04-19 20:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of Empires II är min helt självklara favorit, dock väldigt länge sedan jag körde det... Så på senare tid så skulle nog favoriten ha blivit Red Alert 2History will be kind to me, because I intend to write it Like Comment Share 0snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
snure 2010-09-02 14:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age of empires och Black & White 2 är mina favoriter. Det är svårt och slå de spelen. Like Comment Share 0Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Chrysis_ignita 2010-09-02 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total War-serien är en bra mix. Du har den "vanliga" strategin med en karta där du sköter ditt rikes trupper, diplomati, inkomster osv. Samtidigt har du delen där du kan utkämpa striderna i realtid med dina uppbyggda armeér. Precis som riktiga slag kan du inte bygga nya soldater under slagets gång utan måste använda list och slughet för att segra. Det viktigaste av allt i serien, att som strateg inte spela ärligt.Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011 Like Comment Share 0gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
gunnox 2010-09-03 10:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warcraft 3 Någon köpte det (Kom inte ihåg vem men det var inte jag) Jag körde det och spelade Hero Wars online hela sommarlovet, har varit det spel som jag har varit mest beroende av i hela mitt liv och spelar det fortfarande. Jag vet inte varför men jag tycker det är mycket mer roligt än WoW. Jag gillar Hero-systemet i Warcraft 3 och djupet i strategin Like Comment Share 0AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
AG Jati 2020-07-25 16:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of Nations. Till skillnad från många strategi-spelet lägger detta störst fokus på offensiva trupper. Så enkelt att lära sig och leverar många utmaningar som är väldigt belönande. Skumt dock att maya och inca har tillgång till spelets mest kraftfulla missiler."Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Like Comment Share 0Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Akahz 2020-09-09 12:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Total Annihilation är det RTS som jag har bäst minnen av, även om gamla C&C-serien var fantastisk på sin tid. När det gäller omgångsbaserad strategi tror jag nog att det är Civilization där fyran i kombination med Fall From Heaven II-moden är bäst. Like Comment Share 0Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Patrik Severin GR® 2020-09-10 20:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah nostalgi, jag älskade ett spel från 1983 som hette Stonkers fick någon årets bästa strategispel, utvecklades på ZX Spectrum men idag är det varken ett grafiskt under eller ett audiovisuellt mästerverk. Det är snarare huvudvärksframkallande men på den gamla tiden var Stonkers riktigt bra. Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2.Do what you can, with what you have, where you are. Like Comment Share 0Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Akahz 2020-09-10 21:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "Idag är nog min favorit antingen Xcom 2 eller Total Warhammer 1+2." Oh, glömde totalt bort UFO: Enemy Unknown (originalet) och nya XCOM 1&2. Får lägga till dom till listan av favoriter. Like Comment Share 0Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123
Cranes 2025-06-03 09:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Age Of empires har sin charm, väldigt kul spel faktiskt, jag gillar det första mestadels. Inte min genre direkt. Starcraft-spelen är också ganska så bra. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123