Gamereactor Sverige. Dagsfärska nyheter, tunga artiklar, intervjuer, personliga bloggar, intressanta forumdiskussioner och rättvisa recensioner. Gamereactor är Sveriges största speltidning- och spelcommunity Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiella Rog Ally tråden

Jag kunde inte hitta någon tråd om denna pryl, dyr men en riktigt underbar pryl. Det närmaste vi kommer en bärbar Xbox.

Tycker det är riktigt härligt att kunna lira Halo Infinite Online var som helst i hela huset. Äger ni en? Någon som är sugen på att skaffa en?

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Ja jag äger den, och är en av det bästa prylar jag har köpt dom senaste åren. Det som jag har skrivit om förut är ju battaritiden som kunde varit bättre, och att stora problemet med överhettning av micro sd kort ingången, Två gånger har den gått sönder, andra gången gick sd kortet sönder också, 

Men överlag är det en grym konsol jag skulle rekommendera att köpa.

• 0

In reply to: @goggeli

Ja jag äger den, och är en av det bästa prylar jag har köpt dom senaste åren. Det som jag har skrivit om förut är ju battaritiden som kunde varit bättre, och att stora problemet med överhettning av micro sd kort ingången, Två gånger har den gått sönder, andra gången gick sd kortet sönder också,  Men överlag är det en grym konsol jag skulle rekommendera att köpa.

Det går ungefär 10% av batteriet per match i Halo Infinite.

Känns som den roligaste hårdvaran på 10 år. Tyckte inte PS5 eller Series X var så spännande när de släpptes, men Rog Ally känns verkligen som en ny generation bärbart.

Har inte vågad använda SD kort.

Enda problemet jag haft är att R triggern verkar "fastna" i Halo Infinite. Verkar vara ett vanligt problem i just det spelet.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!