Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Red Dead Redemption

JizzInMyPants
JizzInMyPants
Adda mig gärna på PSN den som vill lira lite freeroam: VaricoseVeins

There is no light in the lamp of darkness.
whitemaster14
whitemaster14
Har lyckats bli 21 online. Fan vad kul man har haft i Free Roam;)

Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Mauish
Mauish
Citerar nighthawk:
Det undrar jag också! Men förvänta dig inget svar i denna tråd, jag har redan blivit ignorerad två gånger.

När du startat spelet så får du välja mellan Multiplayer, Downloadable Content och Singeplayer. Tryck på Downloadable Content och skriv in koden, inte svårare än så.

Sen får du inte sakerna direkt (utom Golden Guns), du måste slutföra vissa saker innan du kan få dem. Deadly Assassin Outfit är f.ö. buggad vilket gör att många inte kan få tag i den. Du bör läsa igenom lite på IGN innan du börjar, gör du "fel" så lär du aldrig få den. Har själv det problemet och Rockstar har ännu inte fixat det.. Skit!

JizzInMyPants
JizzInMyPants
Citerar whitemaster14:
Har lyckats bli 21 online. Fan vad kul man har haft i Free Roam;)

Hehe jo det är kul, men jag har grindat som ett svin för att nå level 50(på 24 timmar) så jag har inte hunnit njuta, men nu skall jag fan njuta och göra några uppdrag.

Mauish
Mauish
Fick precis svar från Rockstar angående Deadly Assassin Outfit (Mo van Barr) buggen.

Såhär skrev jag:

Hey guys!

I pre-ordered Red Dead Redemption to get the DLC-content, but as I, and a large portion of others noticed, it doesnt work as it should. I´ve done about 30 bounty missions now and Mo van Barr still doesn´t appear. Im getting really frustrated, mostly due to the fact that you´ve promised us something that we still havent been able to get.

You have yet not announced any information regarding Mo van Barr, which makes me pretty upset. I´ve payed extra for the DLC-content and yet you seem to not care about whats going on. I love Red Dead Redemption, but the glitches and bugs are getting too much.

Please fix this so that us hardcore rockstar-fans can get on with the game and not have to be frustrated.

Regards from Sweden,

Såhär svarade Rockstar:

thank you for your email. We're currently looking into an issue where some players aren't seeing Mo Van Barr appear for the 3rd scrap of the Deadly Assassin's Outfit and the Gentleman's attire not showing up correctly. We're working hard to get this resolved as soon as possible. There is a patch being prepared however there is no date set for its release yet. We are very sorry for any inconvenience this causes.

You can keep up with all the latest news about patches, events, and more on the Rockstar Games Newswire or by following @rockstargames on Twitter.

Thanks,

Rockstar Support

Elak Kyckling
Elak Kyckling
Kan man stänga av autotargetköret i Dead Eye?

Har råkat blåsa skallen av några oskyldiga några gånger.

You miss 100% of the shots you don't take
micke_1993
micke_1993
Citerar Elak Kyckling:
Kan man stänga av autotargetköret i Dead Eye?

Har råkat blåsa skallen av några oskyldiga några gånger.

Ta dig till mexico och gör ett uppdrag för LW, ni kan inte kalla det där spoiler i alla fall väll?

whitemaster14
whitemaster14
Citerar JizzInMyPants:
Citerar whitemaster14:Har lyckats bli 21 online. Fan vad kul man har haft i Free Roam;)

Hehe jo det är kul, men jag har grindat som ett svin för att nå level 50(på 24 timmar) så jag har inte hunnit njuta, men nu skall jag fan njuta och göra några uppdrag.

Något tips? Kör om samma Hideout hela tiden och får mellan 500 till 1300 xp. Kör den i Nosaldina.

Missing Avatar
Murdoc
Om du trycker ner högerspaken innan du avfyrar så avbryts det.

Men jag undrar också när f*n det försvinner, nån sa väl att det försvinner när man får nästa level av red eye eller nått. Men när går den upp då?

Jag kommer inte kunna spela mycket på ett tag. Har så jävla mycket press på mig från Arbetsförmedligen om att hitta jobb och så fick min iPhone för sig att fucka upp så måste starta om den och det tar ju fan 2 dagar. *suck*

Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
Mauish
Mauish
Citerar Murdoc:
Jag kommer inte kunna spela mycket på ett tag. Har så jävla mycket press på mig från Arbetsförmedligen om att hitta jobb och så fick min iPhone för sig att fucka upp så måste starta om den och det tar ju fan 2 dagar. *suck*

Har inte heller kunnat spela mycket. Haft grymt jobbigt senaste veckan, går ut gymnasiet nu så man måste kriga sista biten. Imorgon är det sista över så då får jag passa på att lira lite.

Kazeus
Kazeus
Samma här, ska bli så jävla skönt att vara fri snart.

A million light reflections pass over me
JizzInMyPants
JizzInMyPants
Citerar whitemaster14:
Något tips? Kör om samma Hideout hela tiden och får mellan 500 till 1300 xp. Kör den i Nosaldina.

Jag nötade Solomon´s Folly hideout, fick runt 1500-2300xp för 2 minuters spel, så gjorde jag den över 200 gånger.

whitemaster14
whitemaster14
Citerar JizzInMyPants:
Citerar whitemaster14:Något tips? Kör om samma Hideout hela tiden och får mellan 500 till 1300 xp. Kör den i Nosaldina.

Jag nötade Solomon´s Folly hideout, fick runt 1500-2300xp för 2 minuters spel, så gjorde jag den över 200 gånger.

Okej, får pröva det sen.

micke_1993
micke_1993
Citerar Kazeus:
Samma här, ska bli så jävla skönt att vara fri snart.

Samma här, är dock i princip klar med min historia uppsats på 3000ord nu. Kanske inte blir MVG kvalitet som jag hoppats men VG blir det nog allt.

Fortfarande saker kvar dock, tyvärr... Men på tisdag, då är all jädra skit klart och då kan man lira konstant när man är hemma.

Citerar JizzInMyPants:

Varför? Känns inte så värt faktiskt, kunde inte du gjort klart min hemsida istället?

JizzInMyPants
JizzInMyPants
Citerar whitemaster14:
Okej, får pröva det sen.

Lär dig bara vart fienden spawnar, och nyttja det till max, kör även på PRIVATE online, så slipper du dela med dig av xp och så slippper du ha någon som inte röstar för "go again" 200 gånger.

Mauish
Mauish
Citerar micke_1993:
Fortfarande saker kvar dock, tyvärr... Men på tisdag, då är all jädra skit klart och då kan man lira konstant när man är hemma.

Sen har man ju hela sommaren på sig. Tänker sikta på 100% complete.

JizzInMyPants
JizzInMyPants
Citerar micke_1993:
Varför? Känns inte så värt faktiskt, kunde inte du gjort klart min hemsida istället?

Hehe nja det tog inte så lång tid endå 24 timmar. Men tråkigt som fan. Att man sedan måste levla om sin gubbe 4 gånger till ifrån level 1 för att få sista mounten är ofattbart.

micke_1993
micke_1993
Citerar JizzInMyPants:
Hehe nja det tog inte så lång tid endå 24 timmar. Men tråkigt som fan. Att man sedan måste levla om sin gubbe 4 gånger till ifrån level 1 för att få sista mounten är ofattbart.

Ser ingen anledning att ha den sista, inte coolt eller något. Jag föredrar att köra för att det är roligt, variera sig och helt enkelt ha roligt. Jag värdesätter dock min tid ganska starkt och därför försöker jag utnyttja tiden jag får över till att ha roligt, eller förbättra mina förmågor i något spel, eller IRL. Och ändå, att ha "tråkigt som fan" i 24x4h är väll inget vidare, man har roligt med mounten några timmar, men var det värt det kanske man ska fråga sig?

nighthawk
nighthawk
Citerar Mauish:
När du startat spelet så får du välja mellan Multiplayer, Downloadable Content och Singeplayer. Tryck på Downloadable Content och skriv in koden, inte svårare än så.

Det har jag redan gjort, men trots att det stod att koden var korrekt fick jag inte ladda ner något, varken kläderna, vapnen eller hästen. Har läst attd et ska stå i menyn för DLC att dessa grejer är installerade men då jag aldrig får ladda ner dem går ju inte det. Klickar jag på knappen för att PSS säger den bara "New content coming soon".

Gentlemans Attire får jag inte heller fram...

The smell of strange colours are heard everywhere.
Missing Avatar
Reader
Citerar nighthawk:
Det har jag redan gjort, men trots att det stod att koden var korrekt fick jag inte ladda ner något, varken kläderna, vapnen eller hästen. Har läst attd et ska stå i menyn för DLC att dessa grejer är installerade men då jag aldrig får ladda ner dem går ju inte det. Klickar jag på knappen för att PSS säger den bara "New content coming soon".

Men har du kollat i själva spelet om grejerna är där?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
nighthawk
nighthawk
Citerar Reader:
Men har du kollat i själva spelet om grejerna är där?

Jag är inte 100 på var jag borde kolla men ingenstans har jag hittat något om det iaf.

The smell of strange colours are heard everywhere.
link122
link122
DLC-grejerna är ren skräp, gick det bara så skulle jag slänga skiten..

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"
Major Nilsson
Major Nilsson
Nån som vet vad som händer om man misslyckas med ett stranger-uppdrag? Råkade skjuta en snubbe jag inte skulle och nu står det "Failed" på statusen på journalen. Är jag helt körd nu? Eller kommer uppdraget tillbaka efter ett tag?

Missing Avatar
Murdoc
Båste bara säga att jag lyssnar på den här flera gånger varje dag. Passar extra bra när man känner sig så melankolisk som jag gör...

Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
metroid_prime
metroid_prime
Citerar whitemaster14:
Nej

Varför kommer de upp så sällan?

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy