Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Red Dead Redemption


Citerar Lodde_49:
Är riktigt sugen på spelet, fast är inte typen som gillar onödigt våld i spel, så jag undrar om man kan ha kul i spelet om man är snäll som en ängel ? ;p



Köp Viva Piñata.

Tillagt 2010-06-09 22:44:
Citerar Murdoc:
Klart du kan. Man måste inte vara en ond jävel hela tiden.



Du kommer fortfarande kötta ner tonvis med fiender. Rebeller, poliser osv. Sen, för att klara spelet 100% behöver man skjuta oskyldiga djur. Det är svinkul, men det verkar inte som om han vill skjuta oskyldiga pixlar.
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Timmar i Red Dead. Hmm, typ 10 timmar singleplayer och typ 50 timmar multiplayer. Yeehoo. Multiplayern har jag börjat tröttnat på, singleplayern är det som gäller nu. Multiplayern e kul men lite för barskrapat när det gäller freeroam. Skulle varit mer olika saker att göra. Man gör massor med hideouts om och om igen och sen gör man challenges som e kul i början men inte i längden, inte efter 50 timmar I gotta get ett fritt och gött spel på PS3an där man kan spela mycket. Måste ha ett MMORPG eller liknande iaf ^_^
Gamer från vaggan till graven...
  • 0
Citerar Enemtee:
Timmar i Red Dead. Hmm, typ 10 timmar singleplayer och typ 50 timmar multiplayer. Yeehoo. Multiplayern har jag börjat tröttnat på, singleplayern är det som gäller nu. Multiplayern e kul men lite för barskrapat när det gäller freeroam. Skulle varit mer olika saker att göra. Man gör massor med hideouts om och om igen och sen gör man challenges som e kul i början men inte i längden, inte efter 50 timmar I gotta get ett fritt och gött spel på PS3an där man kan spela mycket. Måste ha ett MMORPG eller liknande iaf ^_^

Vilken level är du på multiplayer isåfall? Du borde ju vara högsta.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Blev level 50 online för andra gången idag. Låste upp buffeln, ganska kul. Och imorgon slutar jag skolan så då ska jag gå in i nästa legend och nå 50 hyfsat snabbt


Hur orkar du? Antar att du maler hideouts.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Jag Haxade till mig ett secret Mount Zombie Horse.
(Har SAV filen om någon vill ha
youtube.com/xKyleNxCoD
  • 0
Citerar Kyyylen:
Jag Haxade till mig ett secret Mount Zombie Horse.
(Har SAV filen om någon vill ha



posta en bild så man får se hur den ser ut
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
lirade med auto aim innan på mp, men nu har det slutat funka, vet nån hur man kan fixa det eller vilka sevrar man kan lira?
  • 0
Citerar Jakkal:
Hur orkar du? Antar att du maler hideouts.

That's what I do. Och ja, jag fattar inte heller hur jag orkar ibland
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar CalleBock:
lirade med auto aim innan på mp, men nu har det slutat funka, vet nån hur man kan fixa det eller vilka sevrar man kan lira?


Man kan tydligen låsa upp spellägen där auto-aim inte är tillåtet. Säkert att du inte spelar på dem?
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
damn, har nött Twin Rocks ett tag nu, Nu klarar jag den på dryga minuten med drygt 1600 xp varje gång.
Skyrim FTW
  • 0
GROV Spoilervarning

Jag tycker det är så synd om John när Ceasers kastar en fisk på honom och jag tyckte seriöst det var bra på slutet när Rodruigues blir attackerad av
björnen för jag gillade faktiskt aldrig Rodruiges.
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Citerar X-factor:
Citerar Dark urban:
Jag klarade SP på ca 15 timmar och då gjorde jag bara ett fåtal extra uppdrag. Så storyn är ganska kort.


Jäklar 15 timmar. Du måste ha skippat transporten och sedan endast kört huvuduppdrag.

Varför vill folk rusha igenom spelet? Njut istället! Har kört en bit över 1 dygn i SP och sedan 16 timmar online. Jag har låst upp den sista delen på kartan och endast gjort ett uppdrag där. En hel del kvar med andra ord.

Dark körde du igenom din första genomspelning på 15?


Jupp det tog ca 15 timmar. Jag orkar inte köra alla sådana uppdrag tex fånga in min häst snälla osv. Jag körde storyn rakt upp och ner + ett strangers uppdrag i början. Men storyn var väl helt okej anser jag kanske något utdragen i slutet som Ironboot sa. Sen tycker jag att MP är lika hemsk som GTA IV tyvärr alltså. Matchmakingen i detta är inget att hurra över...
  • 0
GTA IV multi sög hur hårt som häldst
Men det gjorde hela spelet så.. Duuh xP

Men RDR multi är helt bäst, bättre än singelplayer tycker jag, så sjukt roligt
Och klart man kan klara ut vilket spel som häldst om man sitter o nöter det, vet inget spel jag inte har klarat ut på bara några timmar förutom Elder Scrolls, Fallout och RDR för dom måste man bara njuta av och ta in hur helt otroliga spelen verkligen är
B-Boonkers Bonkers !!
  • 0
Min lillebrossa spoilade hela slutet för mig precis. Annars är allt bra..
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
Skejte

"Min lillebrossa spoilade hela slutet för mig precis. Annars är allt bra.."

Slå han!
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
  • Phip
  • Phip
När kommer Co-op?
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Phip:
När kommer Co-op?


22 juni
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Hoppas de kommer att komma en massa co-op uppdrag.
  • 0
100 % i singleplayer nu efter 35 timmar
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Kan någon vara snäll att berätta reglerna i poker i spelet? Fattar ingeting :3
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0
Citerar Macan:
Kan någon vara snäll att berätta reglerna i poker i spelet? Fattar ingeting :3


Texas hold 'em. http://www.texas-holdem.se/spelregler.htm
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
hur fan vinner man duel
  • 0
Tryck på den högra knappen till vänster om höger
  • 0
Är så jävla trött på att höra "Hola Mr. Marston"!
Mmm, Melody...
  • 0
fick spelet igår i födelsedagspresent. Har spelat en del eftersom det var mycket firande för studenterna igår. Hittills är det riktigt kul!
LOL på er !!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!