Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Red Dead Redemption


All wanted är klart .
90% i spelet
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Citerar CyclicHeadcrabs:
All wanted är klart .
90% i spelet



Är själv på något över 86, leker mest runt just nu och gör det som kommer fram.

Dock kommer det inga fler Bounties. Konstigt. Har nämligen inte gjort en enda i Rathskeller Fork.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Lite jobbigt första gången jag testade online. Jag trodde man kunde snacka med spelarna men de sköt skallen av så fort jag kom i sikte. Sedan fick jag erbjudan om att gå me i ett gäng, men så visste jag inte vilken färg mitt gäng var i, så jag skjlt ihjäl en av mina gängmedlemmar, och straffades därefter. kanske inte den bästa starten på onlineläget
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Helvetes jävla pumor ute i natten.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Helvetes jävla pumor ute i natten.


Dom dödade min häst.
Stoppa Ipred-lagen till VARJE pris!
  • 0
Citerar Glass Simon:
Helvetes jävla pumor ute i natten.


Fyfan för pumorna!

Förresten, vad är Torquemada för nåt jäkla avlägset ställe? Ett litet fallfärdigt fort mitt ute bland Mexicos klippor. Känns helt wierd, och det tog mig typ 20 minuter innan jag hittade den rätta vägen dit. ^^

Önskar att man kunde köpa en bostad där, faktiskt. Finns faktiskt ett riktigt sweet rum om man klättrar upp lite.
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
Citerar Glass Simon:
Helvetes jävla pumor ute i natten.


Björnen är värre.
Min häst dör på en gång när en björn kommer springande på mig .
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Hur gör man för att kunna ha två olika sparfiler, utan att behöva oroa sig för att den ena råkar spara över den andra?
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Min recension av RDR, läs gärna.


Jag känner mig lagomt taggad att behöva plocka blommor för 100% nu när jag är klar med storyn.

Tillagt 2010-07-26 11:31:
Citerar Glass Simon:
Hur gör man för att kunna ha två olika sparfiler, utan att behöva oroa sig för att den ena råkar spara över den andra?



Det är ju den du spelar på som den autosejvar på. Så om du har en fil på slot 1 och en på 9 kommer du nog inte blanda ihop dom. Eller missuppfattade jag frågan?
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Jag har nu spelat Red Dead Redemption ett tag på min ny inköpta Xbox 360 slim.
Jag har köpt en scarf som gör så att man inte tappar "fame" poäng (eller något sådant) när man gör brott. Men jag kan inte hitta den någon stans (hittar den inte bland mina andra kläder). Så jag undrar var man hittar den någon stans??
http://www.gamereactor.se/grupper/1886/
  • 0
Citerar QuamraZ:
Jag har nu spelat Red Dead Redemption ett tag på min ny inköpta Xbox 360 slim.
Jag har köpt en scarf som gör så att man inte tappar "fame" poäng (eller något sådant) när man gör brott. Men jag kan inte hitta den någon stans (hittar den inte bland mina andra kläder). Så jag undrar var man hittar den någon stans??


Jag har lirat på ps3 och där trycker man på knappen "select" för att få fram en meny där man kan använda medicine, campfire o.s.v. Den ska ligga där i någon av flickarna.
  • 0
Citerar kyo1000:
Jag har lirat på ps3 och där trycker man på knappen "select" för att få fram en meny där man kan använda medicine, campfire o.s.v. Den ska ligga där i någon av flickarna.



Samma för 360. Ska nog inte vara något problem.

Tror jag är färdig med alla Stranger-uppdrag, level tio i Sharpshooter (som är väldigt enkelt att få upp) och köpt alla hus. Sedan gjort en jeeeefla massa smågrejs. Som jag inte orkar räkna upp. Häpp!
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Någon som vet om man måste använda War Horse? Jag gjorde en ny sparfil och jag vill inte ha den den här gången.. Och Guld-Vapen. Måste man ha dem också, det ser så sjukt fult ut..
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
100%
When life gives you lemons, make lemonade!
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Någon som vet om man måste använda War Horse? Jag gjorde en ny sparfil och jag vill inte ha den den här gången.. Och Guld-Vapen. Måste man ha dem också, det ser så sjukt fult ut..



Var finns denna War Horse?
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Var finns denna War Horse?


... Man får den om man har "Limited Editon"..
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar Chuckyflash:
... Man får den om man har "Limited Editon"..



Meh, finns den inte i spelet?
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Meh, finns den inte i spelet?


Jo, om man har Limited.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Jo, om man har Limited.



Oh crap.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Oh crap.


Spoiler: American Standardbred är snabbare så det är egentligen inget man går miste om.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Är i level 49 nu, när jag kommer till 50 får jag Platinum, wohoo
☻/ \☺ Sliced Bob
  • 0
Citerar zwqase:
Spoiler:



Wtf? De säger ju tillochmed att War Horse är "snabbast och starkast". Men jag har en Kentucky Saddler, kan inte köpa de två andra 750 dollars hästarna.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Wtf? De säger ju tillochmed att War Horse är "snabbast och starkast". Men jag har en Kentucky Saddler, kan inte köpa de två andra 750 dollars hästarna.


Nej, de säger att den är rejält snabb och enbart slås av vilda raser (minns inte exakt).
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Nej, de säger att den är rejält snabb och enbart slås av vilda raser (minns inte exakt).


Jo, det är korrekt.. Fast hästen har jag inget större problem med egentligen. Ska fixa en American Standardbred senare.

Finns det inget sätt att avinstallera guldvapnen?
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Finns det inget sätt att avinstallera guldvapnen?


Avinstallera DLCn med vapnena?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!