Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2

Mc Gregor
Mc Gregor
Är det många som kör spelet på 360?
Hur fungerar det, eventuellt jämfört med de andra versionerna?

Stay out of my shed
Missing Avatar
Game Fr33ak
Här är en 360 lirare.

[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
HenkeP
HenkeP
Citerar Daweed:
När jag kör Recon brukar jag använda M14/automatsniper med 4X Zoom. Sedan använder jag Motion Sensor extremt aktivt. Fungerar jättebra som attacker och defender.

Jag använder också Motion Sensor jämt som Recon. Förstår inte varför inte fler använder dom, nu när ändå rätt många spelar som Recon.

Ingening är sant, allt är tillåtet.
alzo_93
alzo_93
Är det roligt att spela singleplayer?

Fauve
Fauve
Citerar Mc Gregor:

Lirar både till 360 och PS3 men jag tycker inte det är någon märkbar skillnad mellan de två versionerna. Båda fungerar riktigt bra.

Citerar alzo_93:

Jag tycker inte det. Provat 3 gånger och tröttnat efter 20-30 minuter varje gång.

You are what you love, not what loves you.
Missing Avatar
Game Fr33ak
Citerar alzo_93:

Jag spelar i små kosta stunder bara för att klara det för att det är äckligt tråkigt.

[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
Axelorio
Axelorio
Citerar Mc Gregor:

360-spelare här Ochhar inte testat på någon av de andra konsollerna

History will be kind to me, because I intend to write it
The Frostexx
The Frostexx
Spelade en match förut med en medic i min squad som gång på gång dödade mig för att sedan återuppliva mig. Det fula är ju att han tjänar på det, för att inte nämna allt som jag förlorar på det.

S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
HenkeP
HenkeP
Citerar alzo_93:

Helt ok kampanj, men den är inte nära hur skoj det är i multiplayer.

Ingening är sant, allt är tillåtet.
Fauve
Fauve
Citerar The Frostexx:
Spelade en match förut med en medic i min squad som gång på gång dödade mig för att sedan återuppliva mig. Det fula är ju att han tjänar på det, för att inte nämna allt som jag förlorar på det.

Det där borde de fixa. Auto-kick efter ett visst antal teamkills samt att man inte får några poäng för att ressa folk man själv dödat.

Szreaper
Szreaper
Citerar Gomer_pyle:
Antar att jag bara håller hat mot public servers där folk bara sitter uppe på en klippa med en M95a och inte gör ett enda försök att förstöra M-coms.

Dock kan det vara jävligt bra med några recons som använder mortar strike för att förstöra byggnaderna och allmänt rensande av defenders.

Axelorio
Axelorio
Citerar Fauve:
Citerar The Frostexx pelade en match förut med en medic i min squad som gång på gång dödade mig för att sedan återuppliva mig. Det fula är ju att han tjänar på det, för att inte nämna allt som jag förlorar på det.
Det där borde de fixa. Auto-kick efter ett visst antal teamkills.

Kan inte göra annat än att hålla med, har inte själv råkat ut för just det där men när det är spelar som bara teamkillar utan någon anledning hela tiden så borde de verkligen kickas.

Missing Avatar
Dudibay
Citerar The Frostexx:

Jag trodde friendly fire var avstängt.

Krax.
Swe 08
Swe 08
Citerar Dudibay:
ag trodde friendly fire var avstängt

Det finns i Hardcore.

MostFrantic
MostFrantic
Man måste bara hata "Jag-spelar-bara-för-mig-själv-och-skiter-i-laget"-spelare. Det tråkiga är att det inte finns så mycket att göra åt det

You can not kill what you did not create
Axelorio
Axelorio
Förresten, finns det vote-kick i PC-version? Minns att det fanns i bf2 (verkligen BRA!) och tycker att de borde tagit det vidare hit... :/

Daweed
Daweed
Jag har upptäckt att det är roligt att halv-snipra med Grenadelaunchern på Assault.

If "con" is the opposite of "pro"... what is the opposite of "congress"?
danne1337
danne1337
Så jävla tråkigt när man kommer i ett squad där tre pers är recon och sitter i en buske typ 500 meter från själva kriget. Får spel då typ.

We all make choices, but in the end our choices make us. - Andrew Ryan
Alolo91
Alolo91
Jag och min kompis körde på banan Valparaiso och resten av vårt lag, det vill säga 10 st satt och snipra från den där jävla fyren. Konstigt nog vann vi och vi var attackers.

https://twitter.com/#!/Alolo91 - http://www.youtube.com/Alolo1991
FoxRacing
FoxRacing
Är det bara jag som knappt bryr mig om vad min K/D ratio ligger på? Spelar endast för at det är skoj.

Fauve
Fauve
Citerar Alolo91:
Jag och min kompis körde på banan Valparaiso och resten av vårt lag, det vill säga 10 st satt och snipra från den där jävla fyren. Konstigt nog vann vi och vi var attackers.

Ingen idé att laga något som inte är trasigt.

Citerar FoxRacing:
Är det bara jag som knappt bryr mig om vad min K/D ratio ligger på? Spelar endast för at det är skoj.

Nej jag bryr mig inte. Visst det är kanske roligare när man dödar istället för att blir dödad men så länge det går bra för laget är jag nöjd.

Men sen kanske jag inte enbart spelar för att det är skoj utan jag är väldigt tävlingsinriktad.

smartjag33
smartjag33
Citerar FoxRacing:

Samma här. Jag spelar för att vinna, inte för att stärka mitt ego.

Tengil93
Tengil93
Citerar FoxRacing:

K/D spelar ändå ingen roll i det här spelet (utom Squad Deathmatch).

ROLFMAO xDD
Major Nilsson
Major Nilsson
Tycker inte heller att K/D spelar så stor roll när jag spelar, det är förbannat kul oavsett.

Spartan Samuel-034
Spartan Samuel-034
Citerar smartjag33:
Citerar FoxRacing:

Samma här. Jag spelar för att vinna, inte för att stärka mitt ego.

Sån skit hör hemma hos Modern Warfare 2. Jag spelar för glorious destruction!

My name is Legion, for we are many.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy