Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Fick platinumstjärna igår till AKS-74U (10 000 p)
Världsherravälde
  • 0
Citerar tonyfjellborg:
Jo de är den. Så jäkla irriterande att se den stå där redo men man vågar inte använda den man tycker ju att dom borde ha fxat den vid de här laget, spelet har ju vart ute i typ en månad


Hände samma sak för mig i början, efter patcherna har det varit no problemo.
  • 0
Har precis lärt mig att man ska sikta ovanför huvudet som Recon. Jag gjorde det förut också, men för högt. Mycket svordomar har kommit ur munnen efter 4 skott varav fyra missade.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Vet att många inte gillar kampanjen, men jag tycker den är ganska trevlig.
Kanske ingen jättebra story men jag går runt och bara njuter av det underbara ljudet och att få spränga sönder byggnader som man inte kan i MW2.

Även provat lite mp, dock bara provat Squad team deathmatch men jag gillade det även om det kanske inte gick så bra.
Sedan måste jag fråga, Hur låser jag upp red dot?
  • 0
Älskar att leka sniper med min Carl Gustav! Från den andra defender-basen på Isla Inocentes tog jag en som satt uppe på deras första sniper-kulle efter endast 2 skott. Har just nu guldstjärna 6 med CG och platinum ska det bli!
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Farwer:
Vet att många inte gillar kampanjen, men jag tycker den är ganska trevlig.
Kanske ingen jättebra story men jag går runt och bara njuter av det underbara ljudet och att få spränga sönder byggnader som man inte kan i MW2.


Jag tycker att kampanjen var helt OK, vissa uppdrag var väldigt roliga.
  • 0
Citerar Farwer:
Sedan måste jag fråga, Hur låser jag upp red dot?


Bara att fortsätta spela med den klassen så låser du upp den tillslut.
We own your fucking dreams!
  • 0
Hur låser man upp M1 Garand? Genom att regga sina battlefield spel? Jag reggade 1942, testade att regga expansionen och bf vietnam men nej då var CD-keyn tydligen upptagen.. Jävla hackare, säkert.
  • 0
Citerar skilliæ:
Hur låser man upp M1 Garand? Genom att regga sina battlefield spel? Jag reggade 1942, testade att regga expansionen och bf vietnam men nej då var CD-keyn tydligen upptagen.. Jävla hackare, säkert.


Du behöver Veteran rank 1, vilket är 2 registrerade spel. Du kan spela demot av BF2 då det gills. Expansioner räknas inte mot din nästa rank heller.
We own your fucking dreams!
  • 0
Precis lärt mig att man ska sikta ovanför huvudet som Recon. Även om jag gjorde de förut också så var det alltid för högt. Missbedömde exakt hur mycket man ska sikta, tog ungefär en cm (på skärmen) ovanför fienden, men det skulle bara vara någon millimeter!

Härlig känsla när man bränner av ett skott och i nästa sekund hör det där härliga plinget och texten "Killing an Enemy 50 Points" och "Headshot 10+" kommer.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Du behöver Veteran rank 1, vilket är 2 registrerade spel. Du kan spela demot av BF2 då det gills. Expansioner räknas inte mot din nästa rank heller.


Räknas BC2?

Mina stats är inte uppdaterade på den där "stats" sidan.
  • 0
Citerar Varpire:
Vad sugen jag blir på att skaffa BFBC2 nu


Tycker att du ska köpa det, så kan vi spela tillsammans på det. Var riktigt kul att lira med dig på demot.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Citerar Gamesrule:
Precis lärt mig att man ska sikta ovanför huvudet som Recon. Även om jag gjorde de förut också så var det alltid för högt. Missbedömde exakt hur mycket man ska sikta, tog ungefär en cm (på skärmen) ovanför fienden, men det skulle bara vara någon millimeter!

Härlig känsla när man bränner av ett skott och i nästa sekund hör det där härliga plinget och texten "Killing an Enemy 50 Points" och "Headshot 10+" kommer.


Hehe, allt beror på avståndet Hade sniper duel förut, hörde hans skott träffa stenen framför mig. Jag sköt 1 cm ovanför honom, missade... Sen fick det bli typ 2cm ovanför och lyckades döda honom ^^
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar skilliæ:
Citerar sirjohnnyking:Räknas BC2?

Mina stats är inte uppdaterade på den där "stats" sidan.


Kör en runda BF:Heroes med och regga den
http://www.battlefieldheroes.com/
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Heavy MG räknas som fordon va? Så om jag är Engineer och dödar folk med en sådan så kan jag inte låsa upp nya vapen till den klassen, utan till fordonsklassen, eller?
  • 0
Citerar aroon:
Heavy MG räknas som fordon va? Så om jag är Engineer och dödar folk med en sådan så kan jag inte låsa upp nya vapen till den klassen, utan till fordonsklassen, eller?

Ja det är ett fordon och låser upp saker till fordonsklassen.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Har lirat i ungefär 6 timmar nu, tar en paus. Började med medic klassen, låste upp nästa vapen och gick vidare till Engineer, Recon och nu Assault. Första vapnet man får/har i Assault-klassen är dock inget att hurra för.
  • 0
Citerar skilliæ:
Har lirat i ungefär 6 timmar nu, tar en paus. Började med medic klassen, låste upp nästa vapen och gick vidare till Engineer, Recon och nu Assault. Första vapnet man får/har i Assault-klassen är dock inget att hurra för.


Om du menar det där AK-47 liknande vapnet (som jag aldrig kommer ihåg vad det heter) så kan jag förstå det.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Det första vapnet man har som Assault känns mysigt, ävenom siktet är uruselt. XMB Prototype-vapnet känns även det bra. Även om det är svårt att sikta med utan att trycka på högerknappen.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Haha, vann nyss ett game med 1 ticket kvar. Grymt.
Trust your hand.
  • 0
Vad fan, varför krashar spelet när jag går in i UAV:n?
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Såg någonstans att shotgun slugs gör så att det blir oänlig range.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  • 0
KUL! "EA servers down" PS3... Men mina vänner spelar. Fy fan.
  • 0
Märkte att några snackade om att regga upp andra battlefield-spel för att få speciella vapen. Gäller det för konsol-versionerna också?
Har nämligen alla BF annars, fast till PC då.
Ok, förutom BC då.
Stay out of my shed
  • 0
Citerar Mando:
Såg någonstans att shotgun slugs gör så att det blir oänlig range.

Hmm, tror inte det stämmer. Försökt skjuta på väldigt långt avstånd ibland men har då inte träffat. De får väldigt lång range i alla fall.
You are what you love, not what loves you.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!