Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Är det någon här som kör mycket på ps3 så kan ni ju adda: oskarhogis
Körde en runda igår och fick 45/13 i KD. Hur kul som helst
spela är underskattat
  • 0
Fick igår 41-0 på Nelson Bay som medic. Vi attackerade.
Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.
  • 0
Citerar 0pt1mu5_Pr1m3:
Fick igår 41-0 på Nelson Bay som medic. Vi attackerade.


Shit, ägda blev dem!
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar The Frostexx:
Citerar Fauve:Har du M1 garand så räknas dock dess kills mot Thompson.

Mina räknas då inte.

Provade nyss och det funkade för mig. De dyker dock inte upp som kills men "kills to next" minskar i takt med ens kills man får med M1. M1ans kills räknas dock inte till dess egen stjärna.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Jag lirar på ps3an med ID: Nennee så de är bara adda
  • 0
Citerar Fauve:
Citerar skilliæ:
Jag vet. Men den funkar inte. Hur många spel har du reggat förresten?

Funkade för mig för 3 minuter sedan. Säker på att du går in via den här sidan?

http://battlefieldbadcompany2.com/

Har egentligen bara spelat BC2 men registrerade heroes efter Sony bojs tips och även om jag inte fick spelet att funka så fick jag vapnet i alla fall.


http://battlefieldbadcompany2.com/ står det att jag har veteran rank 1 men jag får inte vapnet på xbox:en och det är bara ett streck där det står veteran rank, min kompis har samma problem.

Det ser ut såhär: http://picasaweb.google.com/arvid.gruvo/BFBC2#54540137515438
83618
Rösta gärna så jag kan få en stjärna någon gång
  • 0
Konstigt. För jag fick vapnet direkt när jag logga in nästa gång och till både 360 och PS3.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Fauve:
Konstigt. För jag fick vapnet direkt när jag logga in nästa gång och till både 360 och PS3.


Jag har inte ens lyckats fixa min veteranstatus. Har ett EA-konto, men jag är inte säker på om min GT är linkad till den. I vilket fall så lyckas jag aldrig fixa det, vilket är sjukt frustrerande.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Om 1500 p så får jag M60. Då har jag fått minst 3 vapen av alla klasser

Har fullt på sniper, engineer och nästan assult.
Världsherravälde
  • 0
Citerar SputniQ94:
M60


Den kommer du ha nytta av, tro mig. Använder 4x Scope och Magnum när jag kör M60, smått OP om du frågar mig.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Använder 4x Scope och Magnum när jag kör M60, smått OP om du frågar mig.

Gör verkligen Magnum någon större skillnad på M60?

Tveksam på att jag skulle byta ändå. 7 meter range på med kits är guld värt.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Kyyylen:
IW vinner. Sorry dice.


Ett misstag på en bana gör inte MW2 till det bättre spelet. Kom tillbaka när killstreaks som sabbar allt är borta istället.

Tillagt 2010-03-29 15:08:
Citerar Fauve:
Gör verkligen Magnum någon större skillnad på M60?


Krävs väl någon kula mindre för att döda någon, inte värt det enligt mig.
We own your fucking dreams!
  • 0
Är det den 30:e Mars som Map Pack 2 kommer`?
  • 0
Citerar Smosh:
Är det den 30:e Mars som Map Pack 2 kommer`?


Ja.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Fauve:
Gör verkligen Magnum någon större skillnad på M60?


Vet faktiskt inte, kanske ska testa nytt.

Ogillar dock M16A2 skarpt, kör med Abakan (?) hellre, det känns rejälare på något vis.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Vet faktiskt inte, kanske ska testa nytt.

Kollade lite statistik och på långt avstånd spelar det ingen roll det är ändå 4 skott per kill om personen har fullt HP. I närstrid blir det 3 skott per kill istället för normala 4 så är man mycket i närstrid kan det kanske vara värt det ändå.

Tillagt 2010-03-29 15:50:
Citerar torbli79:
Ogillar dock M16A2 skarpt, kör med Abakan (?) hellre, det känns rejälare på något vis.

Håller med. Dock har AN-94 Akaban ett rätt taskigt iron sight. Enda vapnet jag brukar byta till RDS på.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar torbli79:
Ogillar dock M16A2 skarpt


Damn, jag älskar M16, helt klart det vapnet jag använt mest. Har snart platinum i den.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Om mitt PSN konto inte är linkat till den hotmail-adress jag reggade med på EA's hemsida, går det då inte? Och hur vet man att den är linkad? Att man använder samma email som på PSN?
  • 0
DLC är väl gratis till PC?
  • 0
Drog in 9850 i combat score + 4500 i award score (inga special awards) på en rush runda nyss. Lirade som medic, dock var det rätt gott om medics i mitt lag så förstår inte riktigt hur jag kunde få så mycket då 2:an, 3:an och 4:an i mitt lag fick mindre poäng ihop än vad jag fick.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Tycker det är lite komiskt hur Dice har gjort en helvändning angående PC-spelandet, i första spelet så existera det ju inte ens en PC-platform men i det här spelet så har dom tagit det som leadplatform...

Konstigt.
We all make choices, but in the end our choices make us. - Andrew Ryan
  • 0
Citerar danne1337:
Tycker det är lite komiskt hur Dice har gjort en helvändning angående PC-spelandet, i första spelet så existera det ju inte ens en PC-platform men i det här spelet så har dom tagit det som leadplatform...

Konstigt.


De började ju trots allt på PC, och har alltid i första hand utvecklat till PC.
  • 0
hmm, sant där. Men själva Bad Company-franschisen var ju från början tänkt till bara konsoler... Alltså jag klagar inte, det är bara det att det känns en aning dubbelmoral. Först förneka sedan älska.
We all make choices, but in the end our choices make us. - Andrew Ryan
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar Fauve:Konstigt. För jag fick vapnet direkt när jag logga in nästa gång och till både 360 och PS3.

Jag har inte ens lyckats fixa min veteranstatus. Har ett EA-konto, men jag är inte säker på om min GT är linkad till den. I vilket fall så lyckas jag aldrig fixa det, vilket är sjukt frustrerande.


Det går att kolla vilket konto det är kopplat till genom att logga in på EA:s hemsida och gå in under profil Om det ea-kontot är kopplat till ditt GT så står det
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Har precis beställt BF:BC 2 Limited Edition! Dock förstår jag inte vad som skiljer den från den vanliga utgåvan. Någon som har lust att förklara?

Tillagt 2010-03-29 19:10:
Har precis beställt BF:BC 2 Limited Edition! Dock förstår jag inte vad som skiljer den från den vanliga utgåvan. Någon som har lust att förklara?
Jag har spelat dödsspel och mördarspel som t.ex Call of Duty 4. Jag är därför en mördare, tränad till att döda med extrem precision och helt utan samvete.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!