Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Riktigt bra Vietnam recension, riktigt bra expansion.
  • 0
Man kan köpa Vietnam på steam, kommer det då att visas när man spelar på steam? För det gör inte vanliga Bad Company 2.
  • 0
Men blää, går ju fan inte att hitta något GAME idag (360)

Sen händer det fan för ofta att servern typ "kraschar" så man förlorar allt man gjort under gamet! Det kan ju fan ta en halv timme / timme. SÅ JÄVLA DRYGT!!!!

Tycker det är väldigt konstigt att det inte kommit en fet jävla stämning från Amerika eller nått annat land.
FUS RO DAH!!!
  • 0
Ja de suger!!!
Precis köpt Vietnam och vill lira! Men de går inte!! Va faan!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Fortfarande problem att hitta matcher? Har inte spelat på ett par dagar så har ingen koll. Är det fortfarande så att man hamnar själv i större delen av matcherna, eller hur ser det ut?
You can not kill what you did not create
  • 0
Jag kan inte en joina någon mach alls längre..
Tjockis
  • 0
Asså vad är det för jävla skit med statsen?! Köpte spelet idag och var på level 3 sen Stängde jag av och var på 0 igen. Spelade lite och sen var det tillbaka lite av statsen jag spelat tidigare men inte allt, håller på så hela tiden när jag byter game. Så jag fan inte komma över rank 3, sjukt jävla störande och hoppa framochtillbaka med statasen!!!!
  • 0
ah, vad har hänt med statsen
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Citerar juhaaan:
Asså vad är det för jävla skit med statsen?! Köpte spelet idag och var på level 3 sen Stängde jag av och var på 0 igen. Spelade lite och sen var det tillbaka lite av statsen jag spelat tidigare men inte allt, håller på så hela tiden när jag byter game. Så jag fan inte komma över rank 3, sjukt jävla störande och hoppa framochtillbaka med statasen!!!!


EA har problem med sina servrar, som vanligt. Allt finns sparat men det synns bara inte just nu.
  • 0
Citerar smartjag33:
Citerar juhaaan:Asså vad är det för jävla skit med statsen?! Köpte spelet idag och var på level 3 sen Stängde jag av och var på 0 igen. Spelade lite och sen var det tillbaka lite av statsen jag spelat tidigare men inte allt, håller på så hela tiden när jag byter game. Så jag fan inte komma över rank 3, sjukt jävla störande och hoppa framochtillbaka med statasen!!!!

EA har problem med sina servrar, som vanligt. Allt finns sparat men det synns bara inte just nu.


Säker att det är så? För under hela dagen har jag fått börjat om från 0 fast det har stått att det har sparats.. Hur länge kan det hålla på såhär ? Så man vet om man ska lämna tillbaka spelet eller ej, värdelöst o vara på rank 0 o ALDRIG kunna gå upp för att det inte sparas
  • 0
Citerar juhaaan:
Citerar smartjag33:Citerar juhaaan:Asså vad är det för jävla skit med statsen?! Köpte spelet idag och var på level 3 sen Stängde jag av och var på 0 igen. Spelade lite och sen var det tillbaka lite av statsen jag spelat tidigare men inte allt, håller på så hela tiden när jag byter game. Så jag fan inte komma över rank 3, sjukt jävla störande och hoppa framochtillbaka med statasen!!!!

EA har problem med sina servrar, som vanligt. Allt finns sparat men det synns bara inte just nu.

Säker att det är så? För under hela dagen har jag fått börjat om från 0 fast det har stått att det har sparats.. Hur länge kan det hålla på såhär ? Så man vet om man ska lämna tillbaka spelet eller ej, värdelöst o vara på rank 0 o ALDRIG kunna gå upp för att det inte sparas


Det jag spelat BC2 hittills, så verkar det som att du måste backa tillbaks till menyn innan du slutar spela, så att spelat kan "update" dina stats. Sedan om du får "lost connection to EA server" menads du spelar, så förlorar du allt du gjort fram tills du började spela. Så för att hålla allt på det "torra" så måste man tydligen backa ur efter varenda game för att säkra sina framgångar. Men detta blir hur tryggt som helst eftersom sök systemet är ûber kasst......
FUS RO DAH!!!
  • 0
Citerar ante-vante:
Citerar juhaaan:Citerar smartjag33:Citerar juhaaan:Asså vad är det för jävla skit med statsen?! Köpte spelet idag och var på level 3 sen Stängde jag av och var på 0 igen. Spelade lite och sen var det tillbaka lite av statsen jag spelat tidigare men inte allt, håller på så hela tiden när jag byter game. Så jag fan inte komma över rank 3, sjukt jävla störande och hoppa framochtillbaka med statasen!!!!

EA har problem med sina servrar, som vanligt. Allt finns sparat men det synns bara inte just nu.

Säker att det är så? För under hela dagen har jag fått börjat om från 0 fast det har stått att det har sparats.. Hur länge kan det hålla på såhär ? Så man vet om man ska lämna tillbaka spelet eller ej, värdelöst o vara på rank 0 o ALDRIG kunna gå upp för att det inte sparas

Det jag spelat BC2 hittills, så verkar det som att du måste backa tillbaks till menyn innan du slutar spela, så att spelat kan "update" dina stats. Sedan om du får "lost connection to EA server" menads du spelar, så förlorar du allt du gjort fram tills du började spela. Så för att hålla allt på det "torra" så måste man tydligen backa ur efter varenda game för att säkra sina framgångar. Men detta blir hur tryggt som helst eftersom sök systemet är ûber kasst......




Jag har testat de också, så när jag precis har startat spelet och ska börja spela står det att jag är på level 1 sen när jag börjat spela så är allt 0 igen... Helt jävla värdelöst skit
  • 0
Citerar juhaaan:
Jag har testat de också, så när jag precis har startat spelet och ska börja spela står det att jag är på level 1 sen när jag börjat spela så är allt 0 igen... Helt jävla värdelöst skit


Då har du en väldans otur, skulle jag vilja påstå.

Idag verkar iaf servrarna fungera, innan jag la mig igår så gick det inte att söka alls, inte för någon av mina klan medlemmar. Såg också att det var en massa som höll på att tappa fattningen på de officiella forumen, och på dem så verkar det som dessa server problem har följt spelet sedan release, och nu är det väl ändå inte så långt kvar till Battlefield 3? Så det verkar som de totlat skiter i att den är så enomra server problem i detta spelet.........
FUS RO DAH!!!
  • 0
Serverproblemen uppstår i stort sett bara på kvällarna när trycket blir för stort på EA's servrar. Spela lite tidigare och det ska nog gå bra.

Citerar ante-vante:
Såg också att det var en massa som höll på att tappa fattningen på de officiella forumen, och på dem så verkar det som dessa server problem har följt spelet sedan release


Nja, har inte varit så stora problem. Det inträffade ytterst sällan och var egentligen aldrig något större problem. När Vietnam kom blev det dock andra bullar. :/
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Citerar Eddan:
Serverproblemen uppstår i stort sett bara på kvällarna när trycket blir för stort på EA's servrar. Spela lite tidigare och det ska nog gå bra.

Eller så jobbar man "lite tidigare"
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
"Servers should be coming back online now for #xbox 360 and #ps3"

Skrevs för 5 minuter sen, så snart borde väl allt vara som normalt.
We own your fucking dreams!
  • 0
Reboota servrarna..Innebär det också att vapnen och statsten inte kommer försvinna eller?
Kalla mig Alfons.
  • 0
Får hoppas det funkar som det ska nu. Mina stats är iaf inte rätt om man kollar på deras sida jämfört med i spelet ... Nere på level noll igen med kass K/D ratio..
  • 0
Kan inte spela online. Fattar inte varför.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Jag har kunnat spela online helt utmärkt med fulla servrar hela kvällen.
We own your fucking dreams!
  • 0
Ska omformulera min kommentar.

Jag får inte spela Battlefield Bad Company 2 för Sony p.g.a. föräldrarinställningar. Det konstiga är dock att jag är mycket äldre än 16 år (fyller 18 om 22 dagar). Så varför jag inte får spela det online (och inte heller Battlefield 1943) begriper jag inte.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Jag får inte spela Battlefield Bad Company 2 för Sony p.g.a. föräldrarinställningar. Det konstiga är dock att jag är mycket äldre än 16 år (fyller 18 om 22 dagar). Så varför jag inte får spela det online (och inte heller Battlefield 1943) begriper jag inte.


Extra konstigt är det också eftersom åldersgränser bara är rekommendationer och inte lagar.
  • 0
Citerar T-Boy:
jag är mycket äldre än 16 år (fyller 18 om 22 dagar).

Shit.. då är jag mycket mycket mycket mycket mycket mycket äldre än 16 år
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Citerar T-Boy:
jag är mycket äldre än 16 år (fyller 18 om 22 dagar).

Shit.. då är jag mycket mycket mycket mycket mycket mycket äldre än 16 år


Hehehe a du e en gammal gubbe verkar som dom fixat problemet nu, det funkade bra igår kväll, hur va det på Vietnam?
Cool bananas
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!