Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield: Bad Company 2


Citerar Sony boj:
Detta är fan skit på tvåkärniga processorer. Fan ta er DICE. Kör nästan alla konsolportar helt ok, men inte detta skit.

Måste jag köpa PS3 versionen för att få 30fps eller?


Jag kör BC2 på en tvåkärning processor.
  • 0
  • X
  • X
Citerar Sony boj:
Detta är fan skit på tvåkärniga processorer. Fan ta er DICE. Kör nästan alla konsolportar helt ok, men inte detta skit.

Måste jag köpa PS3 versionen för att få 30fps eller?


Det mest troligt ditt grafikkort som sviker och inte processorn.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Skaffade spelet idag till xbox adda EzpeN64 om någon vill köra med mig
  • 0
Citerar jonny129:
Nä det e o nog dax att köra lite bfbc2, fast utan headset råkade trampa på det igår


och handkontrollen funkar knappt längre heller tror jag råkde trampa lite på den också , kan det inte bli fredag fort som fan så man kan köpa nya grejjer, har abstinens
Cool bananas
  • 0
Citerar jonny129:
och handkontrollen funkar knappt längre heller tror jag råkde trampa lite på den också , kan det inte bli fredag fort som fan så man kan köpa nya grejjer, har abstinens


Hur lyckas man trampa på saker?! Lägger min dosa och mitt headset i bokhyllan, alternativt soffan. Aldrig på golvet!

Sedan har jag totalt 5 dosor, så jag klarar mig nog i vilket fall.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar jonny129:och handkontrollen funkar knappt längre heller tror jag råkde trampa lite på den också , kan det inte bli fredag fort som fan så man kan köpa nya grejjer, har abstinens

Hur lyckas man trampa på saker?! Lägger min dosa och mitt headset i bokhyllan, alternativt soffan. Aldrig på golvet!

Sedan har jag totalt 5 dosor, så jag klarar mig nog i vilket fall.


Hehe var trött o ville sova men gick upp mitt i natten och såg den inte, suger i vilket fall som hellst men lite less blir man på sej själv
Cool bananas
  • 0
Fan vad detta spel kommer rocka, vill ha nuuu!
Cool bananas
  • 0
helt fel tråd
ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL!!!!
  • 0
... Är väl samma sak som Teddycore länkade och fortfarande fel tråd xD
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
*Borta
You can not kill what you did not create
  • 0
  • Fryx
  • Fryx
Någon som vet eller tror vilket av alla Game-Mods går snabbast att gå upp i level på?
"I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst of the fountain of the water of life freely" (Revelation 21:6)
  • 0
Citerar Fryx:
Någon som vet eller tror vilket av alla Game-Mods går snabbast att gå upp i level på?


Menar du game modes? Jag skulle gissa på tighta CQ-banor, spela som Medic och kötta på.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
  • Fryx
  • Fryx
Citerar torbli79:
Citerar Fryx:Någon som vet eller tror vilket av alla Game-Mods går snabbast att gå upp i level på?

Menar du game modes? Jag skulle gissa på tighta CQ-banor, spela som Medic och kötta på.

Oj, haha, Tyckte det var något som var fel.
Okej, tack.
"I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst of the fountain of the water of life freely" (Revelation 21:6)
  • 0
Nyligen skaffat spelet till 360 ifall de finns nå annan som gjort de också eller bara vill lira så får ni gärna lägga till "FredrikDmc"
  • 0
Är det någon mer än jag som inte kan ladda hem senaste uppdateringen till ps3?
Vm Kaos Gatvm Ok Kosmos
  • 0
Är det mycket folk som spelar det på PC fortfarande?

Överväger att införskaffa spelet till veckan.
Sometimes i wonder..
  • 0
Citerar Sordid0:
Är det mycket folk som spelar det på PC fortfarande?

Överväger att införskaffa spelet till veckan.


Global PC Statistics

Players at bfbcs:
2 513 740
Players online:
24 634
Servers:
7 409


Tillagt 2011-02-28 17:51:
Yup.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
  • Fryx
  • Fryx
Citerar Sordid0:
Är det mycket folk som spelar det på PC fortfarande?

Överväger att införskaffa spelet till veckan.

Ett av de roligaste spelen jag spelat. Du bör verkligen köpa det för det är otroligt kul online.
"I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst of the fountain of the water of life freely" (Revelation 21:6)
  • 0
Awsome blir BF till veckan då!
Sometimes i wonder..
  • 0
Helt klart, mycket prisvärt. Har 400h played på xbox 360 och är inte ens i närheten av trött på spelet! Tvärt om, roligare nu än när jag började spela!
  • 0
Någon som är sugen på att spela liter teambaserat på ps3, adda gärna mig.

Kul att spela med en organiserad squad där alla har mic.

Psn: CazzMatazz
  • 0
Citerar Zem1an:
Helt klart, mycket prisvärt. Har 400h played på xbox 360 och är inte ens i närheten av trött på spelet! Tvärt om, roligare nu än när jag började spela!


Närmar mig 50H på bc2 och är lååångt ifrån mättad!

Har däremot det tre-dubbla på bc1

Underbara spel som man sent kommer glömma
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!