Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Dålig på spel men vill vara bra

Vilka spel ni är dåliga på men vill vara bra på?

Zelda, jag brukar aldrig hitta vad jag ska göra för att komma vidare. Fastnar alltid i något tidigt tempel.

2D fighting som Street fighter. Efter att förlorat 25 gånger i rad mot Sagat så skallade jag sönder mitt sprillans nya gameboy advance, sa till mamma att jag tappade det i golvet, fick dock inget nytt 😞

Vilka spel är ni dåliga på men vill vara bra på?

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

In reply to: @Siegfried

Vilka spel ni är dåliga på men vill vara bra på? Zelda, jag brukar aldrig hitta vad jag ska göra för att komma vidare. Fastnar alltid i något tidigt tempel. 2D fighting som Street fighter. Efter att förlorat 25 gånger i rad mot Sagat så skallade jag sönder mitt sprillans nya gameboy advance, sa till mamma att jag tappade det i golvet, fick dock inget nytt 😞 Vilka spel är ni dåliga på men vill vara bra på?

Jag hade gärna varit bättre på Soulslike-spel. Saknar tålamodet och då gillar jag svåra spel. 

• 0

Jag hade velat vara bra på Dark Souls 3, men jag fullkomligt suger på spelet och jag tycker det är för svårt och att man tål lite på spelet gör det inte lättare.

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!