Cranes 2025-01-18 11:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har höga förväntningar på Nintendo Switch 2 och jag tänkte starta en tråd om Switch 2 då vi vet mera om Nintendo Switch 2 sedan igår. Troligtvis släpps det i år redan och Mario Kart 9 kommer nog släppas omedelbart vid släppet av Nintendo Switch 2 Det står att det kommer släppas i år. Men det är mest spekulation tror jag. Ser du fram emot Nintendo Switch 2 redan? Kommer du ha pengar till detta? Nyheten lästes på Nintendo Switch Direct. https://www.nintendo.se/nyheter/nintendo-switch-2-kommer-att-slaeppas-2025 Like Comment Share 0Siegfried 2025-06-02 09:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såhär blir det för mig på release. Nintendo Switch 2 - Mario Kart World Bundle 7490kr Rune Factory - Guardians of Azuma 739kr Bravely Default HD 499kr Nintendo Switch 2 Carrying Case & Screen Protector 349kr amFilm Screen Protector (3Pack) 117kr, Ja, kommer det dammkorn måste det bort så det kräver flera försök. 9194kr kommer det hela kostaJesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Like Comment Share 0-Ogge-Moderator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har varit en strålande upplevelse med framförallt Mario Kart World i över en veckas tid nu. Älskar Switch 2."Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin Like Comment Share 0 Cranes 2025-07-12 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad tycker ni om Switch 2 hittills? Like Comment Share 0Wanksta 2025-07-12 14:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Like Comment Share 0Cranes 2025-07-13 08:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Wanksta Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Funderar på att köpa den i framtiden Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-07-13 16:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2Crroo Crrooo Like Comment Share 0Cranes 2025-07-27 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @PigeonButt666 Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2 Det låter klokt. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!
Siegfried 2025-06-02 09:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Såhär blir det för mig på release. Nintendo Switch 2 - Mario Kart World Bundle 7490kr Rune Factory - Guardians of Azuma 739kr Bravely Default HD 499kr Nintendo Switch 2 Carrying Case & Screen Protector 349kr amFilm Screen Protector (3Pack) 117kr, Ja, kommer det dammkorn måste det bort så det kräver flera försök. 9194kr kommer det hela kostaJesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Like Comment Share 0-Ogge-Moderator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har varit en strålande upplevelse med framförallt Mario Kart World i över en veckas tid nu. Älskar Switch 2."Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin Like Comment Share 0 Cranes 2025-07-12 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad tycker ni om Switch 2 hittills? Like Comment Share 0Wanksta 2025-07-12 14:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Like Comment Share 0Cranes 2025-07-13 08:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Wanksta Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Funderar på att köpa den i framtiden Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-07-13 16:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2Crroo Crrooo Like Comment Share 0Cranes 2025-07-27 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @PigeonButt666 Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2 Det låter klokt. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!
-Ogge-Moderator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har varit en strålande upplevelse med framförallt Mario Kart World i över en veckas tid nu. Älskar Switch 2."Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin Like Comment Share 0 Cranes 2025-07-12 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad tycker ni om Switch 2 hittills? Like Comment Share 0Wanksta 2025-07-12 14:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Like Comment Share 0Cranes 2025-07-13 08:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Wanksta Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Funderar på att köpa den i framtiden Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-07-13 16:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2Crroo Crrooo Like Comment Share 0Cranes 2025-07-27 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @PigeonButt666 Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2 Det låter klokt. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!
Cranes 2025-07-12 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad tycker ni om Switch 2 hittills? Like Comment Share 0Wanksta 2025-07-12 14:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Like Comment Share 0Cranes 2025-07-13 08:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Wanksta Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Funderar på att köpa den i framtiden Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-07-13 16:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2Crroo Crrooo Like Comment Share 0Cranes 2025-07-27 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @PigeonButt666 Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2 Det låter klokt. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!
Wanksta 2025-07-12 14:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Like Comment Share 0Cranes 2025-07-13 08:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Wanksta Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Funderar på att köpa den i framtiden Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-07-13 16:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2Crroo Crrooo Like Comment Share 0Cranes 2025-07-27 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @PigeonButt666 Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2 Det låter klokt. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!
Cranes 2025-07-13 08:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Wanksta Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer. Funderar på att köpa den i framtiden Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-07-13 16:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2Crroo Crrooo Like Comment Share 0Cranes 2025-07-27 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @PigeonButt666 Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2 Det låter klokt. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!
PigeonButt666 2025-07-13 16:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2Crroo Crrooo Like Comment Share 0Cranes 2025-07-27 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @PigeonButt666 Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2 Det låter klokt. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!
Cranes 2025-07-27 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @PigeonButt666 Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2 Det låter klokt. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!