Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo Switch 2 (release 2025)


Jag har höga förväntningar på Nintendo Switch 2 och jag tänkte starta en tråd om Switch 2 då vi vet mera om Nintendo Switch 2 sedan igår. Troligtvis släpps det i år redan och Mario Kart 9 kommer nog släppas omedelbart vid släppet av Nintendo Switch 2

Det står att det kommer släppas i år. Men det är mest spekulation tror jag.

Ser du fram emot Nintendo Switch 2 redan? Kommer du ha pengar till detta?

Nyheten lästes på Nintendo Switch Direct.

https://www.nintendo.se/nyheter/nintendo-switch-2-kommer-att-slaeppas-2025

  • 0

Såhär blir det för mig på release.

Nintendo Switch 2 - Mario Kart World Bundle 7490kr

Rune Factory - Guardians of Azuma 739kr

Bravely Default HD 499kr

Nintendo Switch 2 Carrying Case & Screen Protector 349kr

amFilm Screen Protector (3Pack) 117kr, Ja, kommer det dammkorn måste det bort så det kräver flera försök.

9194kr kommer det hela kosta

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Det har varit en strålande upplevelse med framförallt Mario Kart World i över en veckas tid nu. Älskar Switch 2.

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

Vad tycker ni om Switch 2 hittills?

  • 0

Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer.

  • 0

In reply to: @Wanksta

Funderar på inköp av switch 2 och såg att Amazon har bäst pris, är det europeisk version eller är alla samma oavsett vart man köper ifrån? Så man kan räkna med att kunna få svensk text i menyer.

Funderar på att köpa den i framtiden

  • 0

Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2

Crroo Crrooo
  • 0

In reply to: @PigeonButt666

Jag ville verkligen skaffa mig ett Switch 2, men hört många klagomål om konsolen så kommer nog vänta tills de släpper en ny/uppdaterad version av Switch 2

Det låter klokt.

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!