Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 2 (Officiella)


Citerar Logos:
Nu är jag igång igen.

http://www.bf2s.com/player/69330884/

Vadå kan inte motstå?

Spelade faktiskt ett par rundor jag med idag...
  • 0
Citerar Iqaros:
Vadå kan inte motstå?


Va? ^^

Citerar Iqaros:
Spelade faktiskt ett par rundor jag med idag...


Jasså? Och inget säger man...
  • 0
Citerar Logos:
Va? ^^


Citerar Logos:

Det har hänt att jag blivit sugen på att spela ibland, vilket jag också gjort, men jag tröttnar typ alltid efter en eller två rundor... Har jag verkligen tröttnat på BF2?



Citerar Logos:
Jasså? Och inget säger man...

Tja, du sade ju inget heller.
  • 0
Citerar Iqaros:
Det har hänt att jag blivit sugen på att spela ibland, vilket jag också gjort, men jag tröttnar typ alltid efter en eller två rundor... Har jag verkligen tröttnat på BF2?


You sneaky little prick...

Citerar Iqaros:
Tja, du sade ju inget heller.


Wh00t? Gjorde det ju nu! Om inte jag hade bumpat tråden hade du nog aldrig sagt nåt.
  • 0
Citerar Ayane Is a Ninja:
Någon som någonsin spelat mot den här killen?

http://www.bf2stats.nl/player/94933011/


Öhh... Förväntar du dig att jag ska komma ihåg samtliga namn som spelat på samma server som mig någon gång efter 650 timmars spelande?
  • 0
Citerar Logos:
Öhh... Förväntar du dig att jag ska komma ihåg samtliga namn som spelat på samma server som mig någon gång efter 650 timmars spelande?


Haha, nä det kan man ju inte, men kontot tillhörde Pekka-Eric Auvinen, som mördade 8 personer i Finland. Om man kollar på när han var senast online så ser man att han spelade samma morgon innan han gick ivägg till skolan. Det kanske inte gick så bra att spela den morgonen så han va tvungn att få ut sin frustration på annat håll
  • 0
Otroligt kul online/LAN, nästan helt värdelöst tråkigt offline eftersom alla CPU's är svinkorkade

Längtar efter Battlefield Bad Company, har stora förväntningar
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar Ayane Is a Ninja:
Haha, nä det kan man ju inte, men kontot tillhörde Pekka-Eric Auvinen, som mördade 8 personer i Finland. Om man kollar på när han var senast online så ser man att han spelade samma morgon innan han gick ivägg till skolan. Det kanske inte gick så bra att spela den morgonen så han va tvungn att få ut sin frustration på annat håll


Aha...! Coolt ändå...eller nåt. ^^
  • 0
Citerar Logos:
http://img209.imageshack.us/my.php?image=dragonvalleysl7.png

Jämt och fint.

Teampoints är för n00bz!

--- --- ---

Till helgen MÅSTE vi bara spela. Är alldeles för längesen. Vilka kan och vill?


Snygg score.

Jag fick faktiskt helicopter service ribbon igår. Körde med den här killen:

http://bf2s.com/player/45269795/

Riktigt duktig som pilot(och så kanske motståndarna var usla, men vem bryr sig).

När man talar om trollen, Logos.
  • 0
Citerar Iqaros:
Jag fick faktiskt helicopter service ribbon igår. Körde med den här killen:

http://bf2s.com/player/45269795/

Riktigt duktig som pilot(och så kanske motståndarna var usla, men vem bryr sig).


Bra jobbat!

Lite sent bara... Fick min för flera dagar sen.
  • 0
Skivan till mitt BF2 är trasig, har spruckit rakt igenom.

Fyfan alltså!
  • 0
Citerar Logos:
Till helgen MÅSTE vi bara spela. Är alldeles för längesen. Vilka kan och vill?

Jag vill... Men jag väntar på om The Frostexx säger något. Om han är med så är jag med.

Finns ingen rolig att Teamkilla annars.
  • 0
Citerar Sickle:
Jag vill... Men jag väntar på om The Frostexx säger något. Om han är med så är jag med.

Finns ingen rolig att Teamkilla annars.


Men din barnrumpa... Måste han vara med? Vi vill ju ha din finska dialekt som lugnande.

Jag minns fortfarande vad "by" är på finska, tror jag. "Kyle" eller nåt sånt, va?
  • 0
Citerar Logos:
Bra jobbat!

Lite sent bara... Fick min för flera dagar sen.

Till skillnad från vissa så fick jag min efter ca 540 timmar, istället för det usla 670 timmar. Hur kan man behöva sådan lång tid?
  • 0
  • Bohm
  • Bohm
Jag ksulle vilja spela i helgen...Eller är upptaen på freedan men kommer hem lördag förmidda Jag är inte alls bra men de ju alltid kul å spela ..eller?
I dont need to "get a life". I'm a gamer, I have lots of lives!
  • 0
Citerar Iqaros:
Till skillnad från vissa så fick jag min efter ca 540 timmar, istället för det usla 670 timmar. Hur kan man behöva sådan lång tid?


Jaja... ^^

Har kommit på att jag älskar fordonsminor. Det är roligt att lägga dem under fordon så att det sprängs så fort en fiende sätter sig i det. Ett annat bra ställe är precis i början/slutet av en bro där den sluttar lite. Kommer fienden från rätt håll ser han inte minan. Minor for life.

Citerar Bohm:
Jag ksulle vilja spela i helgen...Eller är upptaen på freedan men kommer hem lördag förmidda Jag är inte alls bra men de ju alltid kul å spela ..eller?


Vi får se vilken dag det blir, eller om det blir överhuvudtaget. Men blir det nåt på lördag är du välkommen att vara med.
  • 0
Citerar Logos:
Men din barnrumpa... Måste han vara med? Vi vill ju ha din finska dialekt som lugnande.

Jag minns fortfarande vad "by" är på finska, tror jag. "Kyle" eller nåt sånt, va?

Vi jobbar ju så bra ihop.

Min finska dialekt vill ju alla ha...
Kylä heter det. Ganska nära.
  • 0
Citerar Sickle:
Vi jobbar ju så bra ihop.

Min finska dialekt vill ju alla ha...
Kylä heter det. Ganska nära.


Just det, så var det! ^^

Well, då får vi hoppas på att han kan vara med då.
  • 0
Fan! Kan någon hjälpa min med Pb .PnkBstrB initialization failed!har omistallerat och rensat allt .försökt allt!blir kicka efter en halv minut!

Tillagt 2007-12-06 11:29:
  • 0
Jag har vista, laddar hem och installerar patch 1.4. Det går bra och jag slutför. Men sen när jag ska spela så har den fortfarande inte uppdaterat utan jag har fortfarande 1.0.2442.0 eller var det är. varför det?
tjolahopp
  • 0
Citerar Logos:
Men din barnrumpa... Måste han vara med? Vi vill ju ha din finska dialekt som lugnande.


Jaha, vem har sagt att jag inte kan?

Eller vid närmare eftertanke..
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Annonsering.

Medlemmar sökes till ett par timmars BF2-spelande ikväll, alternativt imorgon! Om du känner dig manad att lira BF2 med kanske forumets största BF2-experter, så var goda att delta.

Hittills har ingen exakt tidpunkt bestämts, men jag skulle gissa på att startskottet går runt 20.00 eller 21.00.

Vad är det för krav?

Ja, vi brukar egentligen bara ha två krav: Du ska ha en mick samt ha skype installerat på datorn.

Du behöver inte vara någon über-spelare. Så länge du följer squadleaderns order så är det inte så viktigt hur resultatet blir. Vi(eller, jag och kanske Logos?) är inte ute efter något super-spel, utan bara en rolig kväll med lite GR-folk.

Vi ser gärna att man anmäler sig några timmar i förväg, och vi brukar säga att man ska vara kontaktbar minst en halvtimme i förväg.

Skriv gärna upp er! Men gör det inte om ni vet att det inte är säkert att ni är med. Eftersom det är så tätt inpå så bör man med säkerhet veta om man kan vara med eller inte. Dyker man inte upp så förlorar man förtroendet för oss, och det kan bli svårt för oss att vilja ha med dig igen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!