Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Killzone 3


Citerar psIII:
Är retro map packet bra? Eller ska man vänta för steel map pack? BTW GG sa att det kommer inte komma nya banor med nya cutscenes till operations. http://community.us.playstation.com/message/30975661#3097566
1. WTF

Dom som deffar i operations har stooor fördel över dom som attackerar enligt mina matcher iaf. Tror att det är för det bästa psIII. Finns inte heller i klanmatcher i dagsläget.

Retro pack är as kul. Älskar saluman som en tillbaka dragen marksman, fast det är fuck fest om du går lite längre in. Men personligen är den i min top 3 banor på warzone. Bloodgracht på warfare är också grym.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Hur mkt kostar retro map pack ?

måste ju införskaffas
  • 0
Citerar psIII:
45kr


ufff. det var ju ingeting

det ska man ju lätt skaffa
  • 0
blood gracht är riktigt rolig. gilalr uppdatering av banan som fan MEN vad jag itne gilla rär att man inte kan spela warzone på den. den var ju episk 16 vs 16 hehehe

Salamun market har dem fuckat upp totalt. det var en av mina top 3 banor i KZ2 men nu ä'r den förstörd av EXOS och WASPS. synd : (
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Enorm spoiler!

Spoiler poiler:Vad fan hände i slutet, hoppas inte alla helghast dog, skulle vilja se en invasion av jorden i killzone 4, och vem välkomna de hem?
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar psIII:
Är retro map packet bra? Eller ska man vänta för steel map pack? BTW GG sa att det kommer inte komma nya banor med nya cutscenes till operations. http://community.us.playstation.com/message/30975661#3097566
1. WTF


Jag är faktiskt lite glad, Operations konceptet passar mer spel med riktigt stora banor som Battlefield.
  • 0
Citerar Marik:
Spoiler poiler:


Spoiler:Jag vet inte vem det var, men det antyder ju på att det kommer en fyra, vilket även GG har antytt.

Klarade storyn igår och är allt annat än nöjd. Miljövariationen är så pålagd att det är löjligt, och vissa delar under storyn har väldigt stora plotholes. Hoppas fyran blir bättre.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Seriöst detta spel kommer typ dö när BF3 är ute. Även om jag diggar KZ3 och skulle vilja ha små changes som händer inte. Ska typ skaffa själv BF3.
  • 0
Spelet lär dö när jag maxar allt, vilket ser ut att ta ett bra tag för mig

Sen vet jag inte vad som händer med klansystemet och om GG patchar det. Gör dom det, lär jag nog köra det grymt längre bara på grund av min klan.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar psIII:
Seriöst detta spel kommer typ dö när BF3 är ute. Även om jag diggar KZ3 och skulle vilja ha små changes som händer inte. Ska typ skaffa själv BF3.


Det låter så nu ?

Aja, där ser man..
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Såg ett klipp från nya Map Packet, och på en bana är det både Jump Pack och Exoskeleton samtidigt! Obalanserat much?
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar smoothedahustla:
Jag, PurePoetic och Djungelvrål äger sönder lite på KZ3! http://twitpic.com/45f27g



HAHAH, fan vad sweet att du tog ett pic på det, men jag dog lite mkt på den rundan, andra rundan gick det bättre för mig, kom 1a när du råka logga ur eller vad det var som hände med din connection..men niceee, jag och du på toppen
  • 0
Klarade singleplayer campain och bara älskade den, men fy faaaan va dåligt mp är i killzone 3. Jag har spelat idag, men går tillbaks till killzone 2.
Så besviken på mp, blir blir nästan lite ögd
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar PurePoetic:
HAHAH, fan vad sweet att du tog ett pic på det, men jag dog lite mkt på den rundan, andra rundan gick det bättre för mig, kom 1a när du råka logga ur eller vad det var som hände med din connection..men niceee, jag och du på toppen


Haha klart man gjorde mannen! Sweet, ja nåt weird hände^^
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar smoothedahustla:
Citerar PurePoetic:
HAHAH, fan vad sweet att du tog ett pic på det, men jag dog lite mkt på den rundan, andra rundan gick det bättre för mig, kom 1a när du råka logga ur eller vad det var som hände med din connection..men niceee, jag och du på toppen


Haha klart man gjorde mannen! Sweet, ja nåt weird hände^^


Vi få tagteama igen, vi ägde sönder dom
  • 0
Citerar PurePoetic:
Vi få tagteama igen, vi ägde sönder dom


Tagteama? Vad menar min herre nu ;)?
@SmoothCooperata
  • 0
Spelade klart kampanjen idag. Har knappt haft tid att spela senaste veckan. Usch, vilket besvikelse. Singleplayern i Killzone 2 var ju fantastisk. Denna var väldigt medelmåttig. Nåväl, ska börja med multiplayern nu.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar neostar:
Klarade singleplayer campain och bara älskade den, men fy faaaan va dåligt mp är i killzone 3. Jag har spelat idag, men går tillbaks till killzone 2.
Så besviken på mp, blir blir nästan lite ögd


Ja, fett besviken.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar smoothedahustla:
Citerar PurePoetic:
Vi få tagteama igen, vi ägde sönder dom


Tagteama? Vad menar min herre nu ;)?


HAHAHA
tagteam action bro..samarbeta och äga folk online
  • 0
Citerar Marik:
Spoiler Spoiler:Vad fan hände i slutet, hoppas inte alla helghast dog, skulle vilja se en invasion av jorden i killzone 4, och vem välkomna de hem?


Spoiler:Jag tror knappast att alla helghast dog, man såg ju att några överlevde nere på planeten. ;) Men jag håller med om att det skulle vara awesome med en invasion av Jorden. Hur ser Jorden ut 350 år in i framtiden? Och det skulle vara ännu mer awesome om man då fick spela utifrån en Helghasts perspektiv under hela spelet.
Men som det ser ut nu för Helghan är det inte så sannolikt längre... Hoppas verkligen inte att spelet fokuserar på allt det där... gröna radioaktiva eller vad man ska kalla det. Rätt tråkigt tycker jag. :/
Och jag tror absolut att det var Stahl som "kom hem", man ser att det är hans skugga.
  • 0
Citerar repli:
Spoiler:



Spoiler: Hoppas det gröna inte hade så stor effekt. Att alla helghans klara sig vill se värsta invasionen men miljontals helghast soldater som attackerar EARTH
"I've made a huge mistake
  • 0
slutet var ju hellt konstigt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!