Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Killzone 3


Jag håller med om att multin är bättre. Även om det finns mycket som skulle kunna göras bättre. Det bästa spelläget(operations) har för få banor!
  • 0
Provade på kampanjen lite granna igår och fyfasen! Frustration har fått ett nytt namn! Det stavas Rico! VARENDA JÄKLA gång jag siktar med mitt vapen ställer han sig mellan min pipa och fienden. Jag blir helt galen! Nu skjuter jag alltid honom medvetet för att han inte ska komma och överraska mig.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar Strife:
Det bästa spelläget(operations) har för få banor!


Personligen tycker jag att Operations suger, försvararna vinner hela tiden.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Personligen tycker jag att Operations suger, försvararna vinner hela tiden.


Sant, försvararna vinner 7-8 fall av 10. Nyckeln till att vinna som ISA brukar ligga i att vara så snabb och aggressiv som möjligt vid varje nytt moment, OCH så klart löjligt tajt lagspel.
"Shootin's easy if you got the right gun"
  • 0
Citerar metroid_prime:
Personligen tycker jag att Operations suger, försvararna vinner hela tiden.


Det stavas team-work. Tänk Squad Rush från BC2.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Citerar metroid_prime ersonligen tycker jag att Operations suger, försvararna vinner hela tiden.

Det stavas team-work. Tänk Squad Rush från BC2.

Håller faktiskt med. Det går att vinna om man jobbar tillsammans men när jag kör med kompisar som *Cough* Metroid_prime *cough* so brukar det typ vara:

- Okej, kom igen så gör vi så häär...... VAR FAN GICK DU?

- jag dog

*Facepalm

xDDD
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar skogis_psp:
Det stavas team-work. Tänk Squad Rush från BC2.


Hur ska man kunna jobba med laget när GG har gjort det så svårt. I BC2 fanns ett smidigt squad-system som också gjorde det möjligt att spawna på varandra. Samt att banorna var mer anpassade för det.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Citerar skogis_psp:
Det stavas team-work. Tänk Squad Rush från BC2.


Hur ska man kunna jobba med laget när GG har gjort det så svårt. I BC2 fanns ett smidigt squad-system som också gjorde det möjligt att spawna på varandra. Samt att banorna var mer anpassade för det.


Det känns till stor del som KZ2 var gjort mestadels för clan spel, medans nu i 3an så har de gjort om till stor del där man ska köra enbart själv om ni förstår..
Fast kör man inte i klan så spelar det ingen roll, men annars är detta ju helt idiotiskt...
  • 0
Citerar metroid_prime:
Hur ska man kunna jobba med laget när GG har gjort det så svårt. I BC2 fanns ett smidigt squad-system som också gjorde det möjligt att spawna på varandra. Samt att banorna var mer anpassade för det.


Precis så är det ju. Men man får göra det bästa av situationen. Jag tycker det är det bästa Game Modet fast de måste patcha upp det och fixa mer banor.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
hehe fick 21863 i XP igår på Mawlr Graveyard. så jävla sweet : )
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Citerar beat_strandh:
hehe fick 21863 i XP igår på Mawlr Graveyard. så jävla sweet : )


det var grymt jobbat, Big up
  • 0
Citerar beat_strandh:
hehe fick 21863 i XP igår på Mawlr Graveyard. så jävla sweet : )

HAX! Dela med dig av din strategi :>
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Citerar beat_strandh:
hehe fick 21863 i XP igår på Mawlr Graveyard. så jävla sweet : )

HAX! Dela med dig av din strategi :>


jag spelade som Helghast. Taktiker. efter kanske 1/3 av matchen lyckades jag ta över TSPn nära ISA spawnen och sedan höll jag den med Mortars och det underbara geväret M82. fick 69 kills, 21 deaths och 17 assists
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Lirar ofta med xXXxxXXxDjungelvrålXxxxxXXXxxXx och här är senaste statsen samt att jag fick 8 i killstreak ;) twitpic.com/47jt61
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar Marik:
Håller med. Det lustiga med de som klagar på kz3 online är de som lirar Cod online.


Men av COD förväntar vi oss COD och det är roligt på sitt sätt. Det vi inte gillar är när då tex GG tar bort kärnan av sin serie och apar efter COD istället för att utvecka sitt eget spel.
Har precis klarat SP i KZ3 och kan dra många och tydliga likheter. Det mest vanliga är att det ska smälla typ hela tiden, det krävs ingen finess eller taktiskt tänk i hur man ska spela COD och nu även KZ3.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Citerar Marik:Håller med. Det lustiga med de som klagar på kz3 online är de som lirar Cod online.

Men av COD förväntar vi oss COD och det är roligt på sitt sätt. Det vi inte gillar är när då tex GG tar bort kärnan av sin serie och apar efter COD istället för att utvecka sitt eget spel.
Har precis klarat SP i KZ3 och kan dra många och tydliga likheter. Det mest vanliga är att det ska smälla typ hela tiden, det krävs ingen finess eller taktiskt tänk i hur man ska spela COD och nu även KZ3.

Håller ej med. "krävs ingen finess eller taktiskt tänk".. ABSOLUT INGEN tycker jag är en bedrövlig lögn.

Iofs är det enligt dig då såååå, cool story bro.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Spoilervarning:
Delen i slutet av tredje banan när man klampar runt i de där mech-liknande grejerna är verkligen en tokusel del. Hur kan små, små Helghastsoldater med maskingevär vara hot mot dessa? Att zooma in och prickskjuta dem är asjobbigt. I förrgår klarade jag denna idiotiska del på svåraste och när jag igår skulle fortsätta så hade det av någon anledning inte sparats! Jag fick spela skiten igen. Det gör knappast saken bättre att delen är så svår. Bra gjort GG, ni har fått mig att hata en bana i Killzone. Det trodde jag aldrig.
Slut spoiler.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
I förrgår klarade jag denna idiotiska del på svåraste


Att det ens är med, gillade inte det i KZ2 heller. Det känns bara så överdrivet. Påtvingad action för att P12or ska gilla skiten.

OMFG EN STOR EXPLOSION FAN VAD FETT !!!!11!!!1 ME <3 KILLZONE 3!!!!


typ..
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
OMFG EN STOR EXPLOSION FAN VAD FETT !!!!11!!!1 ME <3 KILLZONE 3!!!!


typ..


Snälla lägg av...
  • 0
Det stämmer ju.

Kom igen för fan, en Spoiler: HEL PLANET "sprängs" ju! Explosioner här och där hela tiden.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Fordonspartierna var ju de enda delarna av KZ2 som var riktigt dåliga t om, så det är klart att man undrar varför skiten är med även i nästa spel. Är det någon som gillar dem verkligen? Har iofs inte spelat dem i KZ3 än, men jag har svårt att se vad som helt plötsligt skulle göra dem roliga.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Nej gillar inte det, inte i något spel. Vill inte ha det i FPS.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
inte det, inte i nå


Najj, det känns som sagt väldigt CoD aktigt ut. Tror dem gör så bara för att dels lika som CoD och även de vet inte riktigt vad man ska göra där emellan om man inte åker bilen. LIksom roligare att styra ett fordon än att titta på när de åker bara.
>Tkr jagiafall
  • 0
Citerar Hydra:
Fordonspartierna var ju de enda delarna av KZ2 som var riktigt dåliga t om, så det är klart att man undrar varför skiten är med även i nästa spel.


Håller jag inte med om. Tyckte de var riktigt coola i 2:an. Just den jag beskrev i 3:an är dock hemsk.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Citerar Hydra:
Fordonspartierna var ju de enda delarna av KZ2 som var riktigt dåliga t om, så det är klart att man undrar varför skiten är med även i nästa spel.


Håller jag inte med om. Tyckte de var riktigt coola i 2:an. Just den jag beskrev i 3:an är dock hemsk.


Jag har inga problem med fordonsdelar, då det känns lite mer levande tycker jag.. Tillför variation och det gillas
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!