Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Killzone 3


KZ3 näst snyggaste spelet på konsoll enligt GR
  • 0
jepp och det snyggaste FPS spelet : )
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Jag kör 20% på x axeln och 10% på y xDD. Känner mig hemma och behövde inte alls justera mig särskilt mycket från Killzone 2 då :p.

SNYGGASTE FPS PÅ KONSOL CONFIRMED . Kul o läsa gamla sidor när en del säger att KZ2 är snyggare hahaha.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Jag kör 20% på x axeln och 10% på y xDD. Känner mig hemma och behövde inte alls justera mig särskilt mycket från Killzone 2 då :p.

SNYGGASTE FPS PÅ KONSOL CONFIRMED . Kul o läsa gamla sidor när en del säger att KZ2 är snyggare hahaha.


hahaha, jo, håller med dig där, roligt att läsa gammla posts när folk sa att 2an såg snyggare ut, man visste ju hela tiden att 3an skulle se bättre ut, dom hade ju som sagt förbättrat grafik motorn från 2an, så det ju en självklarhet att 3an skulle se bättre ut
när man lirar K3 varje gång så blir man alltid häpnad av den finslipade grafiken som dom har skapat till K3, det är verkligen eyecandy till max, underbart
  • 0
Citerar PurePoetic:
Citerar Peddi93:Jag kör 20% på x axeln och 10% på y xDD. Känner mig hemma och behövde inte alls justera mig särskilt mycket från Killzone 2 då :p.

SNYGGASTE FPS PÅ KONSOL CONFIRMED . Kul o läsa gamla sidor när en del säger att KZ2 är snyggare hahaha.

hahaha, jo, håller med dig där, roligt att läsa gammla posts när folk sa att 2an såg snyggare ut, man visste ju hela tiden att 3an skulle se bättre ut, dom hade ju som sagt förbättrat grafik motorn från 2an, så det ju en självklarhet att 3an skulle se bättre ut
när man lirar K3 varje gång så blir man alltid häpnad av den finslipade grafiken som dom har skapat till K3, det är verkligen eyecandy till max, underbart


Tekniskt sett är det säkert mer finslipat, men rent estetiskt är jag av en helt annan åsikt...
Gör musik.
  • 0
Känns som att problemet när man fastnade i samma bana(i mitt fall Salamun market) är borta. Skönt de.. haha
  • 0
Citerar jabbeboy:
Känns som att problemet när man fastnade i samma bana(i mitt fall Salamun market) är borta. Skönt de.. haha


Hur är salamun marlekt och blood gracht banorna i K3, älskade dom i K2, funderar att köpa map packs till k3

Tillagt 2011-04-16 16:06:
HELT off topic..

checka in en låt som jag har gjort, finns ute i ett mixtape som jag medverkar i, du kan ladda ner hela mixtapet helt gratis, ville bara säga det till alla Killzone fans i detta forum

Min låt heter "Blindfolded people"
checka det..Bless..

http://www.code302.se/
  • 0
Citerar PurePoetic:
Citerar jabbeboy:Känns som att problemet när man fastnade i samma bana(i mitt fall Salamun market) är borta. Skönt de.. haha

Hur är salamun marlekt och blood gracht banorna i K3, älskade dom i K2, funderar att köpa map packs till k3

Tillagt 2011-04-16 16:06:
HELT off topic..

checka in en låt som jag har gjort, finns ute i ett mixtape som jag medverkar i, du kan ladda ner hela mixtapet helt gratis, ville bara säga det till alla Killzone fans i detta forum

Min låt heter "Blindfolded people"
checka det..Bless..

http://www.code302.se/



De är typ som i KZ2, du kommer definitivt få den där känslan man fick från 2an Så det mesta är lika dant och alltid lika skön bana
Mkt snyggare nu än från 2ans enligt mig, så tråkig, och nu känns den så mkt mer levande.
  • 0
Citerar jabbeboy:
Citerar PurePoetic:
Citerar jabbeboy:Känns som att problemet när man fastnade i samma bana(i mitt fall Salamun market) är borta. Skönt de.. haha

Hur är salamun marlekt och blood gracht banorna i K3, älskade dom i K2, funderar att köpa map packs till k3

Tillagt 2011-04-16 16:06:
HELT off topic..

checka in en låt som jag har gjort, finns ute i ett mixtape som jag medverkar i, du kan ladda ner hela mixtapet helt gratis, ville bara säga det till alla Killzone fans i detta forum

Min låt heter "Blindfolded people"
checka det..Bless..

http://www.code302.se/



De är typ som i KZ2, du kommer definitivt få den där känslan man fick från 2an Så det mesta är lika dant och alltid lika skön bana
Mkt snyggare nu än från 2ans enligt mig, så tråkig, och nu känns den så mkt mer levande.


Fan vad nice ska köpa det då när plånboken börja växa, väntar på min csn nu, vill ha det nuuuuuuuuu hahhaa
Thanx för svaret, uppskattas
  • 0
Citerar Antis:
Hmm... Blir förvirrad, antar att denna version:

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/63762-killzone-3-move-
compatible--for-ps3

Även fungerar utan move? Compatible liksom...


Det finns ingen Move Compatible version av spelet, det finns bara en version och den har också stöd för Move. Du kan köpa den där och spela med en vanlig handkontroll.

Tillagt 2011-04-16 18:54:
Citerar FraGile:
Tekniskt sett är det säkert mer finslipat, men rent estetiskt är jag av en helt annan åsikt...


Även rent estetiskt tycker jag att KZ3 är förbättrad. GG har lyckats få med en mycket högre krigsnärvaro i trean.
  • 0
Update 1.08 är uppe för dom som inte vet!

Nu kan man välja antingen "Any" vilket gör att du kommer in i en slumpmässig bana (vad som helst) och på slutet får du rösta mellan dom banorna som du har, INKLUSIVE DLC:

Tar du "Standard only" kommer du in i slumpmässig bana och på slutet får du rösta mellan standard banorna (för dom som inte har DLC alltså).

Fan smart , körde en del idag. Fan älskar rollen som en tillbaka dragen Medic. Att se kompisarna flyga och dö medans man återupplivar och skjuter med sin silence M82 *Jizz
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Spelade lite online igår. Precis som i tvåan älskar jag STA14-geväret men jag är tokirriterad på att GG satt scopes på i stort sett alla vapen. Framför allt på STA14, scopet är gigantiskt och skymmer sikten på högra sidan av skärmen totalt! Det geväret fungerade klockrent utan scope i tvåan!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Spelade lite online igår. Precis som i tvåan älskar jag STA14-geväret men jag är tokirriterad på att GG satt scopes på i stort sett alla vapen. Framför allt på STA14, scopet är gigantiskt och skymmer sikten på högra sidan av skärmen totalt! Det geväret fungerade klockrent utan scope i tvåan!


Jag känner mig alltid så vilsen med det vapnet, jag vet inte om jag ska gå nära fienderna eller hålla mig på avstånd. Mid-range funkar inte lika bra känns det som.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Jag känner mig alltid så vilsen med det vapnet, jag vet inte om jag ska gå nära fienderna eller hålla mig på avstånd. Mid-range funkar inte lika bra känns det som.



Jag tycker det fungerar klockrent på de flesta avstånd, det är ju tokigt pricksäkert. Alltså behövs inte scopet. Eller ja, på större avstånd är det väl rätt bekvämt med scopet men jag uppskattade att ha fri sikt å höger.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Gav spelet ytterligare en chans idag (online) och har faktiskt haft rätt roligt. Men jag är tokigt irriterad på macthmakingsystemet. Den envisas med att sätta mig i matcher med bara en annan spelare hela tiden. Kan behöva quita och söka ny 5-6 gånger innan den hittar en match med totalt sex campers, alltså ungefär lika tråkigt. Får då söka ett gäng gånger till innan jag hittar en match med spelare i. Jag hoppas inte att detta är en normal företeelse i KZ3.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Jag hoppas inte att detta är en normal företeelse i KZ3.


Jag har bara kört kanske 10-15 matcher totalt nu, men det där har bara hänt mig en gång och det var när jag körde Guerilla Warfare. I Warzone har det i princip bara varit fulla lag.
We own your fucking dreams!
  • 0
Äntligen är psn tillbaka igen, lirade K3 igår, fan vad kul det var, har saknat liret som faaaaaan..
skönt att man kan lira nu igen
  • 0
Någon som vill lira ikväll, eller någon annan dag?
  • 0
Jag kommer säkert spela multiplayer hela kvällen, dock ensam

Körde en toppenmatch för ett par timmar sedan. 48/8 i K/D, kändes rätt lagom trevligt
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Jag kunde inte spela när jag testade för 10 min sen... Faan va typsikt när man väl suttit och väntat så fungerar inte mp.. Dåligt..
Fungerar det för alla andra eller?
  • 0
Skumt, mitt PS3 bara stängdes av mitt under en match. Fick dra ur och koppla in strömsladden igen för att kunna starta. Hade precis blivit målet i assassination också. ^^

Citerar kyo1000:
Någon som vill lira ikväll, eller någon annan dag?


Lägg till mig, XyberDeath heter jag. Har ingen mic dock.
We own your fucking dreams!
  • 0
Spelade precis klart Killzone 3. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Stundtals häftigt, svulstigt, snyggt och episkt; men även stundtals ospännande rörigt och korkat.

För att inte tala om hur kort spelet är. Eller det pissiga slutet. Jäklar vad uselt regisserat.

Dock blev jag genast sugen på en fjärde del...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
För att inte tala om hur kort spelet är. Eller det pissiga slutet. Jäklar vad uselt regisserat.


Klarade det igår jag med, slutet var ju helt jävla ologiskt. Spoiler:Hur fan överlever man att bli träffad av en fet jävla bomb som är stark nog att slå ut en planet!?
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Spoiler:


Spoiler:Menar du hur Stahl överlevde? Stahl hann förmodligen slunga sig ur skeppet i en escape-pod. OM det nu var Stahl som det hintades om där i slutet.

När det väl kommer till de överlevande soldaterna i slutet, så är det svårt att säga. Jag förstod aldrig riktigt hur det där gröna joxet fungerade, då det antingen dödade vid plötsliga rörelser eller svävade fritt i luften utan problem, så det finns nog överlevare här och var.

Det som störde mig var dock hur löjligt snabbt det gröna joxet slog ut en HEL PLANET på några sekunder. Wtf, liksom. Är det planeten i Battlefield Earth eller?
André Lamartine / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!