Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 10 - Officiell tråd


Citerar igotit:
kör med Chelsea har precis spelat min första säsong har 1 och en halv stjärna, har försökt värva många spelare men dom säger bara att dom inte vill gå med med på kontrakt och så vidare... nån som nån som kan komma med tips?


Vad står det mer exakt i förhandlingshistoriken. Ge ett par exempel.

Citerar igotit:
före man ska simulera en match kanske man inte vill ha sina bästa spelare på plan för man inte vill trötta ut dom nån som vet hur man ändrar??


Går inte.

Tillagt 2010-09-07 17:58:
Om du inte ändrar i den vanliga laguppställningen som finns under "lagledning" förstås.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar igotit:
vilket lag är du?

Tillagt 2010-09-07 09:35:
före man ska simulera en match kanske man inte vill ha sina bästa spelare på plan för man inte vill trötta ut dom nån som vet hur man ändrar??


ja är Walsll FC i coca cola league 1

Tillagt 2010-09-07 19:02:
kan ni inte skriva upp era 11:or elle?

Tillagt 2010-09-07 19:03:
asså du måste bjuda så mycket att de typ på 78-85% att dem e intresserade av ditt lag.

Tillagt 2010-09-07 19:04:


Tillagt 2010-09-07 19:14:
  • 0
Citerar mickemilanista:
Citerar pimmist_psn:
Vi är fem, jag är med Får spela med Arsenal då, eftersom Liverpool är upptaget...


Gött. Nu skapar jag ligan! I brist på namnförslag och med min dåliga fantasi får den heta "Gamereactor".

Lösen: grleague1899

Tillagt 2010-08-06 11:56:
Än sä länge är vi 5 st i ligan. Upptagna lag:

Jag: Milan
Larrssooon: Arsenal
vicke231: Aston Villa
Cod_09: Liverpool
Pimmist: Barcelona


får ja va me? pax fö manchester united isånafall.

Tillagt 2010-09-07 20:28:
de e väl på Ps3?

Tillagt 2010-09-07 20:31:
PSN: AElement

Tillagt 2010-09-07 20:43:
äre någon som har förslag på bra o unga spelare man kan köpa i tränar-läget?
  • 0
Citerar Miran_drogba98:
Citerar mickemilanista:
Citerar pimmist_psn:
Vi är fem, jag är med Får spela med Arsenal då, eftersom Liverpool är upptaget...


Gött. Nu skapar jag ligan! I brist på namnförslag och med min dåliga fantasi får den heta "Gamereactor".

Lösen: grleague1899

Tillagt 2010-08-06 11:56:
Än sä länge är vi 5 st i ligan. Upptagna lag:

Jag: Milan
Larrssooon: Arsenal
vicke231: Aston Villa
Cod_09: Liverpool
Pimmist: Barcelona


får ja va me? pax fö manchester united isånafall.


Visst. Men det är aldrig någon som spelar. Tror jag. Har inte varit inne på år & dar
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar Miran_drogba98:
äre någon som har förslag på bra o unga spelare man kan köpa i tränar-läget?


Sergio Canales, Pedro, Bojan, Jonas Olsson, Bajrami och Alcantara.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Har försökt med pjanic och då står det så här efter : M.Pjanic letar efter en mentor och anser att han inte har något att lära av dig.
F.Ribéry kan inte se sig flytta till din klubb för en sådan tidsperiod.
Och på Dani Alves står det inget. Måste man har mer stjärnor? ganska segt om man behöver vänta 2 säsonger för att köpa en spelare
Och med full bonus per mål på Pjanic har han 51% intresse för klubben
  • 0
tack, ska fixa dem
  • 0
Har stört mig otroligt mycket det gångna året på buggen där en spelare inte svara alls när man lägger bud. Hoppas det är fixat till Fifa 11.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
Har stört mig otroligt mycket det gångna året på buggen där en spelare inte svara alls när man lägger bud. Hoppas det är fixat till Fifa 11.

va hete han?
  • 0
pallar nt spela fifa 10 mer om jag inte kan köpa spelare
  • 0
Citerar Miran_drogba98:
va hete han?


Det är inte bara en enda spelare det gäller, utan det har hänt flertalet gånger med andra spelare.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar igotit:
Har försökt med pjanic och då står det så här efter : M.Pjanic letar efter en mentor och anser att han inte har något att lära av dig.
F.Ribéry kan inte se sig flytta till din klubb för en sådan tidsperiod.
Och på Dani Alves står det inget. Måste man har mer stjärnor? ganska segt om man behöver vänta 2 säsonger för att köpa en spelare
Och med full bonus per mål på Pjanic har han 51% intresse för klubben

aa man måste har me stjärnor på ditt lag och tränare

Tillagt 2010-09-08 16:59:
aa hoppas på en bättring till fifa 11

Tillagt 2010-09-08 17:01:
köru på Ps3?
  • 0
Är det någon som förstår varför man inte får Ton up achievement:en fast än man har vunnit över 100matcher online (rankade)?
  • 0
Citerar StratoCastaren:
Är det någon som förstår varför man inte får Ton up achievement:en fast än man har vunnit över 100matcher online (rankade)?


Har hört att om man gör något så räknar det emot själva achievmenten. Tror det är när man quittar. Är inte helt säker.
https://twitter.com/#!/Alolo91 - http://www.youtube.com/Alolo1991
  • 0
Gourcuff har ju 98 på min karriär nu, iofs är det på 10e säsongen med Man City men ändå )
  • 0
Citerar Scaletta:
Gourcuff har ju 98 på min karriär nu, iofs är det på 10e säsongen med Man City men ändå )


haha han har 89 på min karriär som är på 4 s nu med arsenal

Tillagt 2010-09-18 13:50:
är det ngn som har ngn bra idé för något bra lag med en hyfsade budget (stavning ?) för unga spelare som man kan köpa ? som sagt själv kör jag med arsenal som har nästa för dålig budget för mig för man vill ju han många bra unga spelare
Fifa <3
  • 0
Citerar sweetrobin:
Citerar Scaletta:
Gourcuff har ju 98 på min karriär nu, iofs är det på 10e säsongen med Man City men ändå )


haha han har 89 på min karriär som är på 4 s nu med arsenal

Tillagt 2010-09-18 13:50:
är det ngn som har ngn bra idé för något bra lag med en hyfsade budget (stavning ?) för unga spelare som man kan köpa ? som sagt själv kör jag med arsenal som har nästa för dålig budget för mig för man vill ju han många bra unga spelare

Låna ut dina spelare med hög lön.
Så får du högre lön .
  • 0
Citerar Miran_drogba98:
Citerar sweetrobin:
Citerar Scaletta:
Gourcuff har ju 98 på min karriär nu, iofs är det på 10e säsongen med Man City men ändå )


haha han har 89 på min karriär som är på 4 s nu med arsenal

Tillagt 2010-09-18 13:50:
är det ngn som har ngn bra idé för något bra lag med en hyfsade budget (stavning ?) för unga spelare som man kan köpa ? som sagt själv kör jag med arsenal som har nästa för dålig budget för mig för man vill ju han många bra unga spelare

Låna ut dina spelare med hög lön.
Så får du högre lön .


Man kan ju inte bestämma eller höja priset på sina egna spelare.. för mig är det det priset som det är.
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar Miran_drogba98:
Citerar sweetrobin:
Citerar Scaletta:
Gourcuff har ju 98 på min karriär nu, iofs är det på 10e säsongen med Man City men ändå )


haha han har 89 på min karriär som är på 4 s nu med arsenal

Tillagt 2010-09-18 13:50:
är det ngn som har ngn bra idé för något bra lag med en hyfsade budget (stavning ?) för unga spelare som man kan köpa ? som sagt själv kör jag med arsenal som har nästa för dålig budget för mig för man vill ju han många bra unga spelare

Låna ut dina spelare med hög lön.
Så får du högre lön .


okeej ska prova det imorrn med min karriär me leeds
Fifa <3
  • 0
Lirar ni fortfarande fifa10? ... själv sitter jag bara o väntar.. 1 vecka kvar till fifa11
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Har uppmärkt en ny awesome men feg sak. Så direkt efter avspark ska man göra en Rainbow flick över motståndaren och sen skjuta, har gjort mål på varenda försök. Sjuk båge över målvakten blir det.
  • 0
Citerar fifa 10:
Citerar Miran_drogba98:
Citerar sweetrobin:
Citerar Scaletta:
Gourcuff har ju 98 på min karriär nu, iofs är det på 10e säsongen med Man City men ändå )


haha han har 89 på min karriär som är på 4 s nu med arsenal

Tillagt 2010-09-18 13:50:
är det ngn som har ngn bra idé för något bra lag med en hyfsade budget (stavning ?) för unga spelare som man kan köpa ? som sagt själv kör jag med arsenal som har nästa för dålig budget för mig för man vill ju han många bra unga spelare

Låna ut dina spelare med hög lön.
Så får du högre lön .


Man kan ju inte bestämma eller höja priset på sina egna spelare.. för mig är det det priset som det är.


Tacksam för svar
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
nån som vet om online fortfarande funkar på fifa 10?
"Yvonne? Thats a french ass name!"
  • 0
Citerar consept95:
nån som vet om online fortfarande funkar på fifa 10?

Såklart det funkar, iallafall på Ps3. vi kan kö en match nån gång
  • 0
Man kan ju inte bestämma eller höja priset på sina egna spelare.. för mig är det det priset som det är.</quote>
?
www.jsodratifo.webs.com
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!