Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vad spelar du just nu?

ses
ses
Just nu är jag rätt vilsen i spelvärlden. Kör således om Shadow of the Colossus för typ sjätte gången, men första gången i HD (Kör PS3-utgåven tillsammans med Ico alltså). Ett sant auteur-spel, som aldrig slutar att imponera på mig.

Reach out and touch faith!
T-Boy
T-Boy
Spelade nyss Max Payne 2: Fall of Max Payne. Har (utan att gjort något) fått ljudet att fungera ordentligt. Älskar att bara flyga fram i luften och sätta kula efter kula i fienden.

"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
zimme
zimme
Fifa 13 O fallout nv

FlesHunter
FlesHunter
InFamous 2 och Ni No Kuni!! blev färdig med Resistance 3 igår. Handlade igen lite titlar jag har missat

XBO/PS4: sssHUNT3Rsss
killermm
killermm
Spelar Lego Lord of The Rings.

All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
Apricat
Apricat
Bioshock och Skyrim

camicazi
camicazi
har nyss börjat med starcraft 2 multiplayern, mycket roligare än jag trodde direkt från början

Missing Avatar
CapYx
Monster Hunter 3 Ultimate till Wii U.

killermm
killermm
Bioshock: Infinite

All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
Evy_91
Evy_91
Ni No Kuni: wrath of the white witch Tog en stund innan man kom in i spelet då denna genre inte spelas av mig vanligen, men sen har man fastnat för detta charmiga spel. Sen kör jag lite Dead space 3, och lite andra spel i mellanåt

Tillagt 2013-04-03 22:51:
Citerar FlesHunter:
InFamous 2 och Ni No Kuni!! blev färdig med Resistance 3 igår. Handlade igen lite titlar jag har missat

Ni No Kuni är roligare än vad jag trodde faktiskt. Tog ett tag innan man kom in i det, men sen satt man fast

Apricat
Apricat
Startade faktiskt Final Fantasy 8 idag! (igen)

Shadowcraft96
Shadowcraft96
Nästan bara LOL tyvärr

To be, or not to be, that is the question
Rova
Rova
Spelade nyss Counter-Strike: Source, annars så The Old Republic, MW3 på Pc, Blops2 och Forza 4 på krysslåda!

Glorp.
Wrench
Wrench
Mestadels DotA 2, lite TERA då och då.

Forzum
Forzum
Forza Horizon, Trials Evolution och lite Lost Odyssey.

"I cannot permit you to exsist"
Metaljoker
Metaljoker
Bad Company 2, ganska kul

Why so serious?
markutz
markutz
Avslutade precis en session Warframe.

Sonicman
Sonicman
Assassin's creed: Brotherhood! Känns väldigt bra och har riktigt grym gameplay! Finns massvis med saker att göra. Att man kan kalla på lönnmördarlärjungar som assisterar en (eller bara för att man vill vara bossig och låta de sköta vissa mord) är en kul funktion.

''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
MinPungSpännsVidGaming
MinPungSpännsVidGaming
Avslutade nyligen Dishonored som var det bästa jag spelat ever.

Nu Max Payne 3 som är helt grymt bra.

Apricat
Apricat
Startade ny på Secret of Mana idag!

GameMaster-94
GameMaster-94
Nya Neverwinter and I love it

Nee
Snake_theory
Snake_theory
Deadly Premonition

vaynard
vaynard
God of War III (PS3)
Legion of Heroes (android)
Pokemon Omega Ruby (3DS)
StreetPass Quest 2 (3DS)
Dead or Alive Dimensions (3DS)
Tekken Tag Tournament 2 (PS3)
Top Eleven (android)

xboxkungen
xboxkungen
FIFA 16

Jag är bättre än dig!
Exicutor
Exicutor
New Super Luigi U och inFamous: First Light. Och lite Microsoft Solitaire Collection till och från. ;)

In Flames we trust!

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy