Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Last Guardian


Utvecklare: Team Ico

Format: PS3

Genre: Action/Äventyr

The Last Guardian, tidigare känt som "Project Trico", är den sista delen i Team Icos underbara och fantasifulla trilogi.

Trailer
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Det bästa på E3 so far! Guuuuuuud vad jag längtar, vart ta mig tusan nästan tårögd av trailern
"Sure, I could have stayed in the past. I could have even been king. But in my own way, I am king. Hail to the king, baby"
  • 0
Brute är på hugget.
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
Citerar fredde_fredde:
Brute är på hugget.


Klart, it's the E3-madness my friend! ^^
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Tror det kan bli hur grymt som helst, mina förhoppningar efter SoTC är inte precis låga.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Jag grät.
  • 0
Det ser ut att kunna bli exakt hur bra som helst.
  • 0
Ico - Mästerverk

Shadow of the Colossus - Mästerverk

The Last Guardian - Mästerverk?
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Ingen som kan köpa en PS2:a samt en PS3:a till mig så att jag får:

- Spela klart Ico

- Spela klart Shadow of the Colossus

- Spela The Last Guardian när det kommer ut?

Jag är redan nu orolig för den söta, groteskt stora besten i det sistnämnda spelet.
  • 0
Jag tror spelet kommer bli underbart, MEN det sämsta av det tre spelen.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
  • ses
  • ses
Citerar neostar:
Jag tror spelet kommer bli underbart, MEN det sämsta av det tre spelen.


Varför då?

Som Brute säger är Team Icos tidigare spel mästerverk utan motstycken och utgör 40% av mina 5 favoritspel. Eftersom spelet har har ruinerna, mystiken, atmosfären och känslorna från de tidigare spelen kvar, förstår jag inte hur detta kan bli något annat än ett mästerverk.
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar ses:
Varför då?


Folk brukar alltid säga att äldre spel i en serie är bättre än de senare delarna, bara för att få vara lite pretentiösa. Sedan när de senare delarna åldras med tiden så blir de mer acceptabla.

Så har det alltid varit.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
  • ses
  • ses
Citerar Brute:
Folk brukar alltid säga att äldre spel i en serie är bättre än de senare delarna, bara för att få vara lite pretentiösa. Sedan när de senare delarna åldras med tiden så blir de mer acceptabla.

Så har det alltid varit.


Det känns ju lite konstigt att förutsätta det faktum att The Last Guardian skulle bli sämre än ico och Shadow of the colossus av en trailer. Men du har nog en poäng där.
Reach out and touch faith!
  • 0
Hoppas de visar mer från spelet på tokyo game show och kan man hoppas på lite demo
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
*avundsjuk*
  • 0
Jag skulle vilja få lite mer information om spelet. Det enda jag har sett än så länge är ju alla trailers och det säger ju inte så mycket. Men det ser grymt snyggt ut i alla fall.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
http://loading.se/news.php?pub_id=9802

Det verkar som att spelet kommer komma 2011. Men det är bara egentligen, då har de mer tid på sig att göra spelet till ett mästerverk.
  • 0
Trots att jag inte spelat Ico eller Shadow of the Colossus så ser jag väldigt mycket fram emot The Last Guardian. Jag har dock provat på och sett min vän spela SOTC. Jag gillade det enormt och förstår inte varför jag aldrig köpte det, enormt misstag.
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
Citerar Damien Rice:
Det verkar som att spelet kommer komma 2011. Men det är bara egentligen, då har de mer tid på sig att göra spelet till ett mästerverk.

Rätt fullt år ändå så man är väl sysselsatt. Ser väldigt mycket fram emot det här spelet dock.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Jag har sett shadow of colossus en gång och det vara i en film som jag inte minns vad den hette men då spela han det spelet och det såg bra ut och detta ser grymt ut och kommer ju se bättre ut om det kommer 2011.
PSN:Kivi95
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!